УКРАЇНА
РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ №
від квітня 2022 року смт. Романів
Про надання дозволу на
використання вирубаної деревини
Відповідно до ст.ст. 30, 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 року №1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах», рішення виконавчого комітету Романівської селищної ради від 29.07.2021 року №185 «Про надання дозволу на видалення зелених насаджень», акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 15.07.2021 року №5, виконавчий комітет селищної ради
ВИРІШИВ:
1. Надати дозвіл Гумінській Зої Олександрівні, директору Романівського закладу дошкільної освіти №1 «Сонечко» Романівської селищної ради Житомирської області, вирубану деревину в кількості тридцяти шести аварійних дерев (ясен – 17 шт., каштан – 4 шт., в’яз - 8 шт., береза – 5 шт., клен – 2 шт.) згідно акту обстеження за адресою: вул. Коцюбинського, 18, смт. Романів, Житомирського району Житомирської області використати в рахунок зрубання.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника селищного голови Рибака В.М.
Селищний голова Володимир САВЧЕНКО
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ №
від 2022 року смт. Романів
Про внесення змін до складу комісії по
визначенню аптечних установ розташованих
на території Романівської селищної ради,
які будуть надавати відповідні пільги
громадянам, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи
У зв’язку з кадровими змінами та керуючись ст. 34 Закону України ,,Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет Романівської селищної ради
ВИРІШИВ:
1. Вивести зі складу комісії по визначенню аптечних установ розташованих на території Романівської селищної ради, які будуть надавати відповідні пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи головного лікаря КНП «Центр первинної медико – санітарної допомоги Романівської селищної ради» Галяса Олександра Миколайовича.
2. Ввести до складу комісії по визначенню аптечних установ розташованих на території Романівської селищної ради, які будуть надавати відповідні пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи В. о. головного лікаря КНП «Центр первинної медико – санітарної допомоги Романівської селищної ради» Волощук Дар’ю Валентинівну.
3. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.
Селищний голова Володимир САВЧЕНКО
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ №
від 2022 року смт. Романів
Про створення мобільної бригади
соціально – психологічної допомоги особам,
які постраждали від домашнього насильства
та/або насильства за ознакою статі
Відповідно до статей 34,42, 51, 52, 53, 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству», постанов Кабінету Міністрів України від 21.11.2013 р. №896 «Про затвердження порядку виявлених сімей (осіб)», від 03.10.2018 р. №800 «Деякі питання соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі таких, що можуть загрожувати їх життю та здоров’ю», від 16.05.2017 р. №895-2013-п «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах», від 22.08.2018 №654 «Про затвердження Типового положення про мобільну бригаду соціально – психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі», виконавчий комітет Романівської селищної ради
ВИРІШИВ:
1. Створити мобільну бригаду соціально – психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі.
2. Затвердити Положення про мобільну бригаду соціально – психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі (додаток 1).
3. Затвердити склад мобільної бригади соціально – психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі (додаток 2).
4. Розпорядження голови селищної ради від 07.06.2021 вважати таким, що втратило чинність.
5. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.
Селищний голова Володимир САВЧЕНКО
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
від__________________№________
ПОЛОЖЕННЯ
про мобільну бригаду соціально-психологічної допомоги особам, які
постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі
1. Це Положення визначає порядок утворення, основні засади діяльності та організації роботи мобільної бригади соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі ( далі – мобільна бригада).
Мобільна бригада – спеціалізована служба підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі (далі – постраждалі особи).
2. Метою діяльності мобільної бригади є надання соціально-психологічної допомоги постраждалим особам, зокрема соціальних послуг з консультування, кризового та екстренного втручання, соціальної профілактики відповідно до їх потреб.
Мобільна бригада надає соціальні послуги шляхом проведення фахової консультації та за допомогою телефонного зв’язку, з виїздом у спеціально організованому транспорті до місця проживання (перебування) постраждалих осіб чи іншого вказаного ними місця, у приміщенні КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Романівської селищної ради» (вул. Путиліна, 47).
3. Мобільна бригада утворюється при КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Романівської селищної ради» до складу якої входять представники різних суб’єктів, що здійснюють заходи в сфері запобігання та протидії насильству (далі – суб’єкти).
4. Мобільна бригада у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, рішеннями Романівської селищної ради та виконавчого комітету Романівської селищної ради, а також цим Положенням.
5. Мобільна бригада діє на підставі цього Положення, яке затверджується рішенням виконавчого комітету Романівської селищної ради.
Положення про мобільну бригаду повинно містити, зокрема, порядок роботи мобільної бригади, протокол безпеки роботи працівників мобільної бригади, форму первинного оцінювання випадку домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, план заходів щодо безпеки постраждалої особи за формами, визначеними Міністерством соціальної політики України.
6. Діяльність мобільної бригади ґрунтується на засадах:
- гарантування постраждалим особам безпеки та їх основоположних прав і свобод з урахуванням мети і завдань мобільної бригади;
- належної уваги до кожного факту домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі ( далі – насильство) під час здійснення заходів у сфері запобігання та протидії насильству;
- врахування непропорційного впливу насильства на жінок і чоловіків, дітей та дорослих, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків під час здійснення заходів у сфері запобігання та протидії насильству;
- визнання суспільної небезпеки насильства та забезпечення нетерпимого ставлення до всіх його проявів;
- поваги та неупередженого ставлення до постраждалих осіб, забезпечення пріоритетності їх прав і законних інтересів та безпеки під час здійснення заходів у сфері запобігання та протидії насильству;
- конфіденційності інформації про постраждалих осіб та осіб, які повідомили про вчинення насильства;
- добровільності отримання допомоги постраждалим особам, крім дітей та недієздатних осіб;
- урахування особливих потреб та інтересів постраждалих осіб, зокрема осіб з інвалідністю, вагітних жінок, дітей, недієздатних осіб, осіб похилого віку;
- ефективної взаємодії суб’єктів між собою, з громадськими об’єднаннями, міжнародними організаціями, засобами масової інформації та всіма зацікавленими особами;
- недопущення дискримінації за будь-якою ознакою (статі, раси, мови, релігійних, політичних або інших переконань, національного або соціального походження, належності до національної меншини, майнового стану, громадянства, віку, стану здоров’я, інвалідності, сімейного стану, статусу біженця, внутрішньо переміщеної особи чи іншої визначених законодавством категорії мігрантів тощо) під час надання допомоги постраждалим особам.
7. Основними завданнями мобільної бригади є:
- надання психологічної допомоги постраждалим особам;
- реагування та надання не пізніше ніж протягом однієї доби соціально – психологічної допомоги постраждалим особам, які потребують термінової допомоги, зокрема шляхом кризового та екстреного втручання;
- інформування постраждалих осіб щодо послуг (медичних, соціальних, психологічних, правових тощо), які вони можуть отримати для подолання наслідків насильства, та щодо надавачів таких послуг, зокрема інших загальних або спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб ;
- роз’яснення постраждалим особам їх прав, визначених законом, можливостей отримання допомоги від суб’єктів та доцільності її отримання;
- провадження інформаційно-просвітницької діяльності (у тому числі розповсюдження серед населення відповідних інформаційних матеріалів) щодо форм, проявів та наслідків насильства, формування нетерпимого ставлення громадян до цих явищ, а також щодо заходів у сфері запобігання та протидії насильству.
8. Надання мобільною бригадою соціально-психологічної допомоги постраждалим особам передбачає забезпечення мінімально необхідного обсягу послуг, а саме:
- діагностику (оцінювання) психологічного стану постраждалої особи, оцінювання ризиків продовження чи повторного вчинення щодо неї насильства;
- кризове та екстрене втручання з метою негайного усунення або мінімізації наслідків насильства шляхом виклику екстреної медичної допомоги, уповноваженого підрозділу органу Національної поліції, направлення та/або транспортування до притулку для постраждалих осіб, центру медико-соціальної реабілітації постраждалих осіб тощо;
- надання психологічної допомоги, у тому числі дітям, відповідно до індивідуальних потреб;
- складання плану заходів щодо безпеки постраждалих осіб;
- консультування з питань, пов’язаних з протидією насильству, в тому числі із залученням у разі потреби фахівців інших органів, служб, закладів, установ, організацій;
- надання інформації про найближчі лікувальні заклади, в яких наявні медичні набори термінової постконтактної профілактики ВІЛ/СНІДу, інфекцій, що передаються статевим шляхом, і можливості отримати постконтактну профілактику протягом 72 годин з моменту небажаного та/ або незахищеного сексуального контакту (в разі потреби);
- проведення заходів із соціальної та реабілітаційної підтримки постраждалих осіб;
- сприяння постраждалим особам в отриманні додаткових послуг (медичних, соціальних, психологічних, правових, забезпечення тимчасового притулку тощо), у тому числі шляхом направлення в разі потреби до відповідних загальних або спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб та/або інших суб’єктів;
- інформування кривдника щодо можливості за власним бажанням пройти корекційну програму для кривдників.
9. Виїзд мобільної бригади здійснюється за попередньо складеним графіком, а також позапланово під час отримання повідомлення про виявлення факту вчинення насильства та потребу у наданні постраждалій особі термінової допомоги.
10. Послуги постраждалим особам надаються в межах території Романівської селищної ради, незалежно від місця їх реєстрації або місця проживання (перебування), наявності заяви чи повідомлення про вчинення насильства, реєстрації випадку в Єдиному державному реєстрів випадків домашнього насильства та насильства за ознакою статі.
Надання послуг постраждалій особі за фактом вчинення стосовно неї насильства може тривати не більше ніж три місяці.
У разі потреби за результатами виконання плану індивідуальної роботи з постраждалою особою строк її перебування у притулку може бути продовжено до шести місяців.
Інші послуги понад мінімально необхідний обсяг послуг, визначених у пункті 8 цього Положення, надаються в межах можливостей мобільної бригади.
11. Мобільна бригада утворюється з числа фахівців різних суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству та/або насильству за ознакою статі.
Працівники, які входять до складу мобільної бригади, виконують свої функціональні обов’язки відповідно до цього Положення та посадової інструкції й отримують заробітну плату за основним місцем роботи.
Пересування мобільної бригади здійснюється із залученням транспорту КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Романівської селищної ради» та водія з числа його штатних працівників.
12. Місце локації мобільної бригади знаходиться за адресою: смт. Романів, вул. Путиліна, 47.
Контактний телефон, за яким можна повідомити про факти вчинення насильства та отримати консультацію +380983383047.
Діяльність мобільної бригади поширюється на територію Романівської селищної ради.
13. Керівник мобільної бригади :
- організовує та координує роботу мобільної бригади;
- складає графіки планових виїздів та надання консультацій мобільною бригадою, контролює їх дотримання;
- забезпечує екстрені виїзди на місця у разі вчинення насильства (не пізніше ніж через три години з моменту отримання повідомлення щодо постраждалих осіб, які потребують термінової допомоги);
- координує надання мобільною бригадою соціально-психологічних послуг постраждалим особам;
- контролює ефективність надання допомоги постраждалим особам;
- планує, координує та забезпечує ефективну взаємодію мобільної бригади із суб'єктами.
- планує, координує та забезпечує супервізію мобільної бригади.
14. Мобільна бригада здійснює виїзд відповідно до графіків виїздів або у екстрених випадках.
15. До виїзду мобільної бригади до місця вчинення насильства можуть залучатися (у разі потреби) представники уповноважених підрозділів органів Національної поліції, служби у справах дітей, інших суб’єктів.
Такі представники залучаються для здійснення заходів у межах наданих їм повноважень відповідно до законодавства, зокрема щодо проведення перевірки інформації про факт вчинення насильства, реагування на такі випадки, надання постраждалим особам необхідної допомоги та захисту відповідно до порядку взаємодії суб'єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству та/або насильству за ознакою статі.
16. Соціально-психологічна допомога постраждалій особі надається мобільною бригадою безоплатно.
17. З метою надання постраждалій особі необхідних послуг і допомоги інформація про таку особу передається іншим суб’єктам відповідно до законодавства з дотриманням правового режиму інформації з обмеженим доступом.
18. Мобільна бригада співпрацює з усіма суб'єктами відповідно до порядку взаємодії суб'єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству та/або насильству за ознакою статі.
19. Співпраця мобільної бригади із суб’єктами здійснюється шляхом:
- залучення представників суб’єктів до виїзду мобільної бригади та надання соціально-психологічної допомоги постраждалій особі;
- направлення постраждалих осіб до інших суб’єктів для отримання додаткових послуг та допомоги відповідно до повноважень суб’єктів та індивідуальних потреб постраждалих осіб;
- взаємного інформування суб’єктів про виявлені випадки насильства;
- інформування з дотриманням правового режиму інформації з обмеженим доступом органів місцевого самоврядування, уповноважених підрозділів органів Національної поліції про виявлення фактів насильства за наявності добровільної поінформованої згоди постраждалих осіб, крім випадків вчинення насильства щодо дітей та недієздатних осіб або виявлення фактів насильства кримінального характеру у разі, коли така згода не вимагається;
- інформування не пізніше ніж після закінчення однієї доби про випадок насильства:
- відповідної служби у справах дітей та уповноважених підрозділів органів Національної поліції щодо дитини;
- органів опіки та піклування щодо недієздатних осіб.
20. Фінансування діяльності мобільної бригади здійснюється за рахунок коштів бюджету Романівської селищної ради та інших джерел, не заборонених законодавством.
Начальник відділу з організаційної
роботи селищної ради Катерина МИРОНЧУК
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
від_________________ №_________
Склад
мобільної бригади соціально-психологічної допомоги особам, які
постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі
Керівник мобільної бригади
Антонова Тетяна Миколаївна |
директор КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Романівської селищної ради»
|
|
|
|
Члени мобільної бригади
|
Гнатюк Ірина Миколаївна |
директор «Інклюзивно – ресурсного центру» Романівської селищної ради |
|
|
Камінський Юрій Георгійович |
заступник начальника СПД №1 ВП№5 Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області
|
Тимбуровська Ольга Петрівна |
провідний спеціаліст відділу соціального захисту населення Романівської селищної ради
|
Самчук Алла фахівець із соціальної роботи КУ
Леонідівна «Територіальний центр соціального
обслуговування (надання соціальних послуг)
Романівської селищної ради»
Начальник відділу з організаційної
роботи селищної ради Катерина МИРОНЧУК
Додаток 1
до Положення про мобільну бригаду соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі
Протокол безпеки роботи працівників мобільної бригади
І. Загальні Положення
1.1. Працівники мобільної бригади (далі - МБ), що працюють на території Романівської селищної ради, діючи у напрямі попередження та подолання домашнього насильства та насильства за ознакою статі, реагуючи на найбільш негативні поведінкові прояви та надаючи екстрену допомогу постраждалим, можуть потрапляти у ситуації та місця, де існує висока загроза прояву щодо працівників МБ агресії чи насильницьких дій.
1.2. Цей Протокол безпеки (далі - Протокол) встановлює правила і вимоги щодо забезпечення безпечних умов праці для працівників мобільної бригади. При виконанні службових обов’язків кожний працівник МБ має дотримуватися цього Протоколу.
1.3. При визначенні оптимальних шляхів дотримання правил власної безпеки працівники МБ повинні враховувати обставини місця та часу, а також специфіку клієнтів, з якими вони працюють.
ІІ. Вимоги до зовнішнього вигляду персоналу та використання / зберігання обладнання
2.1. Персонал МБ має носити чистий та охайний одяг / спецодяг, що повинен бути максимально закритим (бажано з довгим рукавом). Одяг повинен бути непровокуючим (небажаними є короткі спідниці, одяг з глибоким декольте тощо). Взуття також повинно бути зручним, закритим, на товстій підошві та без високих підборів.
2.2. Рекомендовано не одягати у робочий час: дорогий одяг; прикраси та аксесуари, які можуть провокувати певні категорії суб’єктів до пограбування, що, у свою чергу, може нанести травми працівнику (сережки, пірсинг, браслети, ланцюжки, довгий шарф тощо).
2.3. Бажано, щоб мобільний телефон, яким користується працівник МБ під час прийому / бесіди з клієнтами, не знаходився у полі зору клієнта.
2.4. Інше обладнання (наприклад, планшети, інше) необхідно весь час тримати при собі та не залишати у приміщенні / автомобілі без нагляду.
ІІІ. Правила безпеки при роботі в офісі
3.1. На початку робочого дня в офісі / іншому приміщенні, де надаються послуги, якщо працівник МБ є першим, хто заходить у приміщення, необхідно пересвідчитись у цілісності дверей, зробити обхід приміщення та перевірити цілісність зовнішніх вікон / дверей на предмет проникнення сторонніх осіб, зникнення устаткування та інших речей, пошкодження приміщення внаслідок аварії, стихійного лиха, інших факторів, які завдали шкоди приміщенню чи устаткуванню.
3.2. У разі виявлення фактів пограбування чи завдання шкоди офісу через надзвичайні події, необхідно діяти відповідно до Порядку дій в екстрених ситуаціях та схеми сповіщення, розробленого для місця роботи. Забороняється передавати ключі від офісу, стороннім особам без дозволу керівництва.
3.3. Рекомендовано щоденно проводити вологе прибирання робочого приміщення та регулярно його провітрювати.
3.4. Прийом відвідувачів персоналом МБ здійснювався за попередньою домовленістю / записом. Якщо виникають сумніви щодо встановлення особи відвідувача, необхідно перепитати про мету візиту і працівника, з яким запланована зустріч.
3.5. При відвіданні приміщення офісу представниками державних органів (поліція, прокуратура, пожежна інспекція тощо), які виконують свої службові обов’язки, необхідно терміново повідомити керівника установи / організації, на базі якої надаються послуги МБ, або особу, яка його заміщує. Подальше спілкування із представниками державних органів необхідно погодити з керівником установи / організації.
3.6. Перебування кожного клієнта в офісі повинно контролюватися працівниками МБ.
3.7. Персонал МБ повинен вимагати від кожного клієнта дотримання правил поведінки та інших вимог, які спрямовані на дотримання безпеки перебування клієнтів у приміщенні.
3.8. Не можна допускати у приміщення клієнтів та інших сторонніх осіб, які знаходяться під дією психоактивних речовин (у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння), мають явні ознаки психічних та гострих інфекційних захворювань, налаштовані агресивно щодо персоналу та/або інших клієнтів.
3.9. У приміщеннях для зустрічей та консультування клієнтів потрібно дотримуватися наступних заходів безпеки: у кімнаті, призначеній для роботи з клієнтами, кількість предметів, які можна використати як зброю (вази, ножиці, важкі офісні приладдя тощо), має бути обмежена, знаходитися такі предмети повинні у недосяжному для клієнтів місці; розташування меблів не повинно перешкоджати швидкій евакуації з приміщення; рекомендовано не стояти та не сідати поміж клієнтом і дверима, доступ до виходу з кімнати має залишатися вільним; заборонено сідати навпроти клієнта.
3.10. При плануванні консультації та зустрічей з клієнтами потрібно також враховувати наступне: при організації роботи із клієнтами обов’язковою умовою є присутність ще одного співробітника у приміщенні; клієнт повинен знати, що в офісі є інші співробітники; персоналу необхідно мати чіткий план дій при першій ознаці небезпеки з боку клієнта (зокрема, необхідно домовитися, як працівник, що консультує клієнта, буде сигналізувати про небезпеку своїм колегам).
3.11. Кожен член МБ повинен щорічно проходити обстеження у лікаря фтизіатра.
ІV. Правила безпеки при роботі на маршруті (виїзди МБ)
4.1. Вимоги до стану автомобіля та водія:
4.1.1. Кожного разу перед виїздом автомобіль має пройти огляд на наявність несправностей.
4.1.2. Водій зобов’язаний неухильно дотримуватися всіх правил дорожнього руху.
4.1.3. Пасажири автомобіля повинні завжди користуватися пасками безпеки.
4.1.4. У автомобілі повинні бути належні документи про оформлення 4 власності та страхові документи, набір інструментів, запасне колесо та аптечка першої допомоги.
4.1.5. Водій повинен мати посвідчення на право керування транспортним засобом, дійсне в межах країни.
4.1.6. Члени МБ мають бути проінструктовані водієм про порядок дій у випадку аварії.
4.1.7. Водій перед тим, як сідати у автомобіль, повинен переконатися, що на ньому немає ніяких сторонніх предметів та ушкоджень.
4.1.8. Персонал МБ має бути на безпечній відстані від автомобіля до тих пір, поки водій не заведе двигун машини.
4.1.9. Приїхавши до пункту призначення, водію необхідно припаркувати машину, дотримуючись усіх правил дорожнього руху, але таким чином, щоб можна було швидко покинути місце зупинки, лише після цього персонал МБ може покинути автомобіль.
4.1.10. Якщо водій не працює за сумісництвом соціальним працівником / психологом, він залишається у автомобілі до повернення членів МБ; в іншому випадку, після повернення персоналу МБ, водій має повторити дії вказані у пунктах 4.1.7. та 4.1.8.
4.1.11. Водію, чекаючи персонал МБ, забороняється слухати музику, радіо, щоб у випадку небезпечної ситуації відреагувати вчасно.
4.1.12. Водій без нагальних потреб не повинен залишати автомобіль. У разі потреби залишити автомобіль, водій повинен тримати машину в полі зору. У разі неможливості тримати машину у полі зору весь час, при поверненні до автомобіля водій має виконати дії, вказані у пунктах 4.1.7 та 4.1.8.
4.2. Вимоги до членів мобільної бригади:
4.2.1. Координатор МБ повідомляє графік виїздів керівнику установи / організації, при якій діє МБ.
4.2.2. Кожному члену МБ необхідно мати при собі службове посвідчення та/або документ, що посвідчує особу, та за запитом клієнта пред’являти посвідчення у розгорнутому вигляді; на випадок спілкування з поліцією за запитом пред’являти посвідчення/паспорт у розгорнутому вигляді.
4.2.3. При собі необхідно мати ліхтарик (про справність якого необхідно подбати заздалегідь) та засіб для дезінфекції.
4.2.4. Забороняється працювати на виїзді без напарника (не бажано залишатися з клієнтом наодинці в приміщенні клієнта).
4.2.5. Заходити у помешкання клієнта можна лише після запрошення, а також при відсутності аварійного стану та інших ознак, які б вказували на небезпечність приміщення.
4.2.6. Перед початком бесіди необхідно забезпечити шлях виходу з приміщення (пересвідчитись, що двері не зачинені, або з’ясувати як вони відкриваються тощо).
4.2.7. Починаючи спілкування з клієнтом, необхідно представитися, чітко пояснити мету зустрічі та її можливі наслідки.
4.2.8. У разі відмови клієнта від співпраці не потрібно нав’язувати свої послуги, при цьому варто залишити контактний номер телефону та адресу, за якою можна звернутися з питань, передбачених функціоналом МБ.
4.2.9. При виникненні конфліктної або небезпечної ситуації необхідно негайно покинути приміщення.
4.3. У разі початку обстрілу або інших військових дій: у випадку обстрілу потрібно негайно залишити машину, впасти на землю у будь-яке заглиблення біля дороги, але не поруч з машиною, і привідкривши рота, накрити голову руками; відразу після завершення обстрілу треба надати першу медичну та психологічну допомогу всім оточуючим, які потребують такої допомоги, в першу чергу собі, співробітникам МБ та дорослим; після завершення обстрілу необхідно повідомити про ситуацію керівника органу (установи), при якому/якій створено МБ, або особу, яка його заміщує; сходити з дороги далі, ніж на пів метра від асфальтного покриття, у будь-якому випадку, забороняється; при затриманні особами зі зброєю у військовій формі необхідно пред’явити посвідчення організації, паспорт, та негайно повідомити про затримання керівника організації, на базі якої надаються послуги МБ, або особу, яка його заміщує.
V. Загальні правила поведінки з клієнтом
5.1. Необхідно бути ввічливим, привітним та поводитися доброзичливо (посміхатися, використовувати відкриті пози під час спілкування, прийоми активного слухання тощо).
5.2. Необхідно дотримуватися меж конфіденційності, передача отриманої від клієнта інформації можлива лише за згодою клієнта або у разі, коли існує загроза життю та здоров’ю клієнта або інших людей.
5.3. Важливо виявляти толерантність, зокрема повагу до особистості клієнта, його гідності, поглядів, думок та переконань; уважно ставитися до його майна (у разі, якщо робота відбувається на території клієнта); забезпечувати неупередженість та об’єктивність у спілкуванні з клієнтом.
5.4. Доцільно використовувати прийоми активного слухання, слухати не перебиваючи, після чого перефразовувати інформацію, отриману від клієнта, задля якнайкращого налагодження порозуміння.
5.5. Доцільно активізувати клієнта до активної взаємодії та розподіляти відповідальність задля досягнення ефективного результату роботи.
5.6. Рекомендовано не порушувати особистий простір клієнта (без дозволу клієнта не можна торкатися його, наприклад, брати за руку, торкатися плечей), загалом бажано виключити фізичний контакт.
5.7. Заборонено давати обіцянки клієнту, виконання яких не залежить від працівника та/або не передбачено функціоналом МБ.
5.8. Заборонено критикувати дії когось із членів сім’ї, займати засуджуючу позицію, давати оцінку діям як постраждалої особи, так і кривдника.
5.9. Заборонено приймати будь-які подарунки, погоджуватися на запрошення пригоститися чаєм / кавою, іншими напоями або їжею.
5.10. Заборонено давати клієнту власний номер телефону.
5.11. Заборонено мати з клієнтами будь-які фінансові справи (наприклад, отримувати гроші за консультації, давати або займати гроші у клієнта тощо).
5.12. З метою попередження агресивних проявів з боку клієнтів, які 7 схильні до агресії, під час консультації (як в межах офісу, так і під час виїздів) необхідно: уникати рухів, жестів, дій, які можуть слугувати подразником, нервувати клієнта, викликаючи агресію (наприклад, скрипіння олівця об папір, крутіння олівцем, безцільне малювання під час бесіди з клієнтом тощо); дотримуватись такої дистанції, на якій працівник буде відчувати себе впевнено, при цьому добре бачити і чути клієнта; стежити за власною позою та рухами, вони не мають сприйматися клієнтом як загрозливі: рухи мають бути нерізкими, повільними, слід уникати надмірного контакту „очі в очі” та фізичної близькості розташування; за можливості, сідати збоку від клієнта, а не навпроти нього; зберігати спокій та емоційну рівновагу, незалежно від емоційного стану клієнта, тим самим забезпечуючи можливість конструктивного діалогу; не сприймайте на власний рахунок звинувачення, образи та грубість з боку клієнта, найчастіше гнів клієнта стосується не особисто працівника, а конкретної ситуації.
5.13. Під час взаємодії з клієнтом важливим є дотримання інших принципів професійної етики спеціалістів, які працюють у системі ”людина - людина”.
5.14. Під час всього періоду перебування на виїзді у небезпечних районах спеціалістам суворо забороняється вживати алкогольні напої.
VІ. Порядок дій в екстрених ситуаціях
6.1. У випадку пограбування приміщення офісу: при виявленні ознак пограбування приміщення офісу (зламані двері та/чи вікна, зниклі речі або устаткування) та/або обладнання необхідно відразу викликати поліцію за телефоном 102 і повідомити про пограбування керівника структури, при якій діє МБ; до приїзду працівників поліції необхідно залишатись за межами приміщення, нікого туди не впускати; після приїзду поліції необхідно надати будь-яке сприяння у розслідуванні злочину, а також в оцінці нанесених збитків.
6.2. Напад на вулиці: слід уникати провокування нападника/ків до загострення конфлікту, не можна відповідати грубістю на грубість, образою на образу; не можна недооцінювати нападника/ків, слід апріорі вважати його/їх небезпечним/ми і бути готовим до захисту; слід оцінити місце дії, обрати найбільш вигідну позицію (враховувати при цьому шляхи можливого відступу, використання підручних засобів: палиця, важкі предмети тощо); якщо немає шансів розраховувати на власні сили чи допомогу, необхідно спробувати втекти; пересуваючись, необхідно намагатися не залишати нападника за власною спиною; при пограбуванні краще спокійно дістати все цінне і передати злочинцю, особливо якщо це група та/або людей навколо немає.
6.3. Конфлікти з клієнтами: під час виникнення ознак конфліктної ситуації працівник МБ повинен переконати клієнта у готовності допомогти, спробувати заспокоїти клієнта, відволікти його увагу на інші нейтральні або позитивні моменти досвіду попереднього спілкування; водночас співробітник повинен виглядати спокійним і впевненим у собі; якщо клієнт знаходиться в офісі і його дії несуть загрозу здоров’ю персоналу МБ, майну офісу, необхідно спокійно попросити його покинути приміщення; у разі відмови та загострення ситуації, слід попередити, що якщо клієнт продовжить таку поведінку, працівник буде вимушений викликати поліцію; варто покликати на допомогу колег; якщо клієнт знаходиться у себе вдома, персоналу МБ рекомендовано покинути приміщення одразу, а за потреби - викликати поліцію.
6.4. Загальні номери екстрених викликів: 101 – екстрений виклик пожежних; 102 – екстрений виклик поліції; 103 – екстрений виклик швидкої медичної допомоги; 104 – екстрений виклик газу газової служби.
6.5. Схема сповіщення у випадку виникнення екстрених ситуацій: зателефонувати 102; повідомити про екстрену ситуацію керівника установи, на базі якої знаходиться офіс, повідомити координатора МБ; повідомити координатора МБ та керівника органу (установи), при якій діє МБ.
6.6. При обстрілі особам, які знаходяться у приміщенні, необхідно впасти на підлогу, привідкривши рота, та повзти від вікон до несущої стіни або сховища.
6.7. Одразу після завершення обстрілу необхідно надати першу медичну та психологічну допомогу всім оточуючим, які потребують такої допомоги, перш за все собі, співробітникам МБ і дорослим.
6.8. У разі необхідності потрібно викликати медичну допомогу та/або службу з надзвичайних ситуацій.
6.9. Після завершення обстрілу необхідно повідомити про ситуацію керівника органу (установи), на базі якої надаються послуги МБ, або особу, яка його заміщує.
Додаток 3
до Положення про мобільну бригаду соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі
План заходів щодо безпеки постраждалої особи від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі
(План складається постраждалою особою разом з психологом або соціальним працівником. Примірник плану надається постраждалій особі)
Подумайте про свою безпеку завчасно та підготуйтеся:
ДЛЯ ВАШОГО ЗАХИСТУ
І. Запишіть важливі для Вас номери телефонів (родичі, друзі, соціальна служба, притулок, інше) та зберігайте їх у місці, де Ви легко зможете знайти їх та взяти з собою.
№ п/п |
Номер телефону |
Ім’я людини / назва закладу |
1. |
|
|
2. |
|
|
3. |
|
|
4. |
|
|
5. |
|
|
ВИВЧІТЬ ЗНАКИ, ЩО МОЖУТЬ БУТИ СИГНАЛАМИ ЗАГРОЗИ НАСИЛЬСТВА - ЗАЛИШІТЬ ОСЕЛЮ ДО ТОГО, ЯК ВОНО РОЗПОЧНЕТЬСЯ
ІІ. Дайте відповіді собі, як Ви будете діяти у випадку насильства:
Як я можу вибратися з дому / квартири у разі потреби? ____________________________________________________________________
Як гарантувати безпеку дітям? ____________________________________
Якщо я піду, чи підуть діти зі мною? _______________________________
Чи мої документи (паспорт, свідоцтва про народження дітей, ідентифікаційний код, дипломи), гроші, ключі лежать так, що їх можна легко захопити з собою? Чи лежать вони в одному місці? Де вони лежать? __________________________________________________________________
Чи підготовлений завчасно комплект одягу, ліків, інших важливих речей (наприклад, улюблена іграшка для дитини) на випадок, якщо доведеться швидко залишити оселю? _____________________________________________________
Чи відкладено грошову суму, якої вистачить на виклик таксі, у разі якщо потрібно буде швидко втекти? __________________________________________
У кого я можу залишити частину грошей, одяг, копії документів та інші необхідні речі?
№ п/п |
Ім’я людини/назва закладу |
Контактна інформація (точна адреса, телефон) |
1. |
|
|
2. |
|
|
У мене завжди є при собі дрібні гроші та номери телефонів? ____________________________________________________________________
Кому із сусідів можна розповісти про ризик насильства та попросити викликати поліцію, якщо вони почують підозрілий шум? __________________________________________________________________
Де вдома можна переховатися під час сварки (подалі від небезпечних предметів та „глухих кутів”)? __________________________________________________________________
Отже, для підвищення рівня Вашої безпеки у випадку насильства Ви маєте:
1. Продумати свої дії заздалегідь та впевнитися, що Ви готові до ситуації, наскільки це можливо.
2. Подумати про те, як забезпечити безпеку дітей.
3. Завчасно знайти таке місце, куди б Ви змогли піти у разі небезпеки. 4. Розказати про насильство чи його загрозу тим, кому Ви довіряєте (друзям, родичам).
5. Звертатися для допомоги та підтримки до відповідних служб.
ДЛЯ ЗАХИСТУ ВАШИХ ДІТЕЙ
Чи знають діти ситуацію, яка відбувається (в контексті ризику насильства)? ____________________________________________________________________
Чи згодні сусіди, щоб, у разі небезпеки, діти могли залишитися з ними на деякий час? __________________________________________________________
Чи знають діти, як дістатися до безпечного місця та до кого можна піти у випадку домашнього насильства (нижче вкажіть щонайменше 3 місця, куди можуть піти діти):
№ п/п |
Ім’я людини/назва закладу |
Контактна інформація (точна адреса, телефон) |
1. |
|
|
2. |
|
|
Додаток 2
до Положення про мобільну бригаду соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі
Форма первинного оцінювання випадку домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі
1-Адміністративна інформація |
|||
Ідентифікаційний номер інциденту*:
|
Код клієнта: |
Код персоналу: |
|
Дата інтерв'ю (день/місяць/рік)*: |
Дата інциденту (день/місяць/рік) *: |
||
2 - Інформація про постраждалу особу |
||
Рік народження (приблизно, якщо необхідно) *: |
Стать*:
|
|
Країна походження* - Україна - Молдова
|
||
Cімейний стан*: - Неодружений (-а) - У шлюбі / спільне проживання - Розлучений (-а)/окреме проживання - Вдова / вдівець |
||
Кількість дітей, їхній вік: |
||
Чи є клієнт особою з інвалідністю? -Так -Ні - Особа з психічним розладом - Особа з фізичною інвалідністю |
||
Чи є клієнт дитиною без супроводу дорослих, дитиною, розлученою з сімєю, або дитиною, яка належить до іншої категорії вразливих осіб? - Ні - Дитина без супроводу дорослих - Дитина, розлучена з сім’єю - Інша категорія соціально незахищених дітей
|
||
Підсекція для дітей, постраждалих від насильства (заповнювати лише стосовно осіб віком до 18 років) |
||
Якщо потерпіла особа є дитиною(молодше 18 років), чи проживає він/вона сам (-а)? - Так - Ні (Якщо відповідь «Ні», слід відповісти на наступне питання) |
||
З ким проживає дитина?
|
||
- Один з батьків /опікун/ піклувальник - Родич - Батько, мати /спільне проживання - Інше:________________________________________________________
|
||
3 – Подробиці інціденту |
||
Час доби, коли мав місце інцидент: - Ранок (зі сходу сонця до полудня) - Вдень (з полудня до заходу сонця) - Вечір / ніч (час між заходом та сходом сонця) - Невідомо
Місце інциденту: - Вулиця - Школа - Дім клієнта - Дім кривдника - Спільне місце проживання клієнта з кривдником - Державна установа - Громадська установа - Інше (вказати подробиці)___________________________________________ |
||
Район міста, де стався інцидент:
|
||
Вид насильства / інциденту: - Насильство за ознакою статі (доцільно розшифрувати ці види насильства: зґвалтування, фізичні напади, переслідування, сексуальні домагання тощо) - Домашнє насильство (вказати види насильства: фізичне, психологічне, сексуальне, економічне насильство)
|
||
Чи повідомляв клієнт про цей інцидент ще десь? (Якщо так, оберіть тип надавача послуг та запишіть назву установи / організації, де клієнт повідомив про випадок); (Обрати усе, що стосується даного інциденту). - Ні - Заклад охорони здоров’я - Заклад психосоціальної допомоги - Органи внутрішніх справ - Установа з надання юридичної допомоги - Заклад соціального захисту - Кризовий центр / притулок - Інше (вказати):____________________________________________________
|
||
Ситуація насильства виникла з клієнтом вперше? - Так - Ні, повторювалася раніше декілька разів - Ні, повторювалася систематично |
||
4 – Інформація про підозрюваного кривдника |
||
Кількість підозрюваних кривдників: - 1 - 2 - 3 - Більше 3 |
||
Стать підозрюваного (- них) кривдника (- ів):
- Жіноча - Чоловіча - Кривдники обох статей |
||
Вікова група підозрюваного кривдника (якщо відомо, або вказати приблизно):
- 0 – 11 - 12 – 17 - 18 – 25 - 26 – 40 - 41 – 60 |
||
Стосунки підозрюваного кривдника з постраждалою особою: (Відмітити найперше, що підходить; обрати лише ОДИН варіант)
- Статевий партнер / колишній партнер (у т.ч. чоловік / дружина) - батько / мати / опікун / піклувальник - Інший член родини, окрім чоловіка / дружини, батька / матері / опікуна / піклувальника - Керівник / роботодавець - Шкільний (-а) товариш / подруга - Вчитель / співробітник навчального закладу - Надавач послуг - Співорендар / сусід по будинку / квартирі - Друг родини / сусід - Інший біженець / внутрішньо переміщена особа / особа, яка повернулася з місць позбавлення волі - Представник місцевої громади (знайомий) - Незнайомець - Інше - Невідомо |
||
5 – Запланована діяльність / проведена робота |
||
Хто направив клієнта до Вас? |
||
- Самостійне звернення - Заклад охорони здоров’я - Заклад психосоціальної допомоги (у т. ч. центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді) - Органи внутрішніх справ - Установа з надання юридичної допомоги - Заклад соціального захисту - Вчитель / співробітник школи / іншого закладу освіти - Громадський лідер / діяч - Кризовий центр / притулок - Інша організація (громадська організація, міжнародна неурядова / урядова організація) - Інша державна установа - Інше__________________________________________________(вказати)
|
||
Які послуги з перенаправлення були надані клієнту? - Направлення до кризового центру - Надання до закладу з надання психосоціальної допомоги - Направлення до установ з надання юридичної допомоги - Направлення до закладу соціального захисту |
||
Які інші послуги були надані клієнту? - Надання психологічної допомоги - Надання наявної інформації щодо найближчих лікувальних закладів - Надання інформації про насильства за ознакою статі та/або домашнє насильство - Діагностика соціально – психологічного стану постраждалої особи - Оцінка ризиків повторного скоєння насильства за ознакою статі та/або домашнього насильства - Консультування з соціально – правових питань - Здійснення заходів соціальної підтримки - Складання плану безпеки - Інше (вказати)_____________________________________________________
|
||
6 - Оцінювання |
||
Опишіть емоційний стан клієнта на початку інтерв’ю:
- Наляканий / відчуває страх - Сумний / пригнічений / апатичний - Неспокійний / нервозний - Роздратований - Агресивний - Спокійний - Інше__________________________________________________(вказати)
Опишіть емоційний стан клієнта наприкінці інтерв’ю: - Наляканий - Сумний / пригнічений / апатичний - Неспокійний / нервозний - Роздратований - Агресивний - Спокійний - Інше___________________________________________________(вказати)
Опишіть емоційний стан клієнта наприкінці інтерв’ю: - Наляканий / відчуває страх - Сумний / пригнічений / апатичний - Неспокійний / нервозний - Роздратований - Агресивний - Спокійний - Інше___________________________________________________(вказати)
Чи буде клієнт у безпеці, коли він / вона піде? - Так - Ні Якщо ні, вкажіть причину: _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________
Інша необхідна інформація: __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
|
||
У разі зґвалтування,чи пояснили Ви батькам / опікуну / піклувальнику можливі наслідки зґвалтування (якщо клієнт молодше 14 років)? - Так - Ні
|
||
Чи дав клієнт згоду на розповсюдження своїх не персональних даних у Ваших звітах? - Так - Ні |
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ №
від квітня 2022 року смт. Романів
Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна |
Розглянувши представлені матеріали громадян Драгокупол Миколи Володимировича, Драгокупел Софії Валентинівни, Карпюк Лілії Володимирівни, Ткачука Юрія Олександровича, Лебідя Олександра Васильовича, Канашука Павла Васильовича, Цалко Йосипа Гвідоновича, керуючись Законами України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень і положеннями «Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання витягів з державного реєстру прав на нерухоме майно», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 та у відповідності до підпункту 10 пункту «б» статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Виконавчий комітет Романівської селищної ради не заперечує проти оформлення права власності:
- на житловий будинок за адресою смт. Романів Житомирського району Житомирської області вул. С. Лялевича,65 за Драгокуполом Миколою Володимировичем
- на житловий будинок за адресою смт. Романів Житомирського району Житомирської області вул. Вишнева,20 за Драгокупел Софією Валентинівною
- на житловий будинок за адресою смт. Романів Житомирського району Житомирської області вул. Приміська,8 за Карпюк Лілією Володимирівною
- на житловий будинок за адресою с. Булдичів Житомирського району Житомирської області вул. Весняна, 7 за Ткачуком Юрієм Олександровичем
- на житловий будинок за адресою смт. Романів Житомирського району Житомирської області вул. Житомирська,114 за Лебідем Олександром Васильовичем
- на житловий будинок за адресою смт. Романів Житомирського району Житомирської області вул. Шевченка,216-А за Канашуком Павлом Васильовичем
- на житловий будинок за адресою смт. Романів Житомирського району Житомирської області вул. Смарагдова, 11 за Цалко Йосипом Гвідоновичем
2. Романівська селищна рада рекомендує громадянам Драгокупол М.В., Драгокупел С. В., Карпюк Л. В., Ткачуку Ю. О., Лебідю О.В., Канашуку П.В., Цалко Й.Г. звернутись до територіального органу державної реєстрації прав на нерухоме майно за оформленням права власності на вище вказані об’єкти.
Селищний голова Володимир САВЧЕНКО
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ №
від квітня 2022 року смт. Романів
Про оформлення права власності на гараж (Карпов О.В.) |
Розглянувши звернення Карпова О.В. керуючись Законами України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень і положеннями «Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання витягів з державного реєстру прав на нерухоме майно», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 та у відповідності до підпункту 10 пункту «б» статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Виконавчий комітет Романівської селищної ради не заперечує проти оформлення права власності на гараж за адресою смт. Романів Житомирського району Житомирської області вул. С. Лялевича, 7-Г гараж№10 за Карповим Олегом Володимировичем.
2. Романівська селищна рада рекомендує Карпову О.В. звернутись до територіального органу державної реєстрації прав на нерухоме майно за оформленням права власності на вище вказані об’єкти.
Селищний голова Володимир САВЧЕНКО
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ №
від квітня 2022 року смт. Романів
Про перереєстрацію особи, що
потребує поліпшення житлових
умов (Бондарчук В.В.)
Розглянувши заяви з додатками Бондарчука Володимира Васильовича, керуючись ст. 46 Житлового кодексу України, п.25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою Ради Міністрів Української РСР і Укрпрофради від 11.12.1984 №470 (зі змінами), п.7 ч.«б» ст.30, ст. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Положенням про облік осіб, які потребують поліпшення житлових умов, при виконавчому комітеті Романівської селищної ради, виконавчий комітет селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Бондарчука Володимира Васильовича, раніше зареєстрованого рішенням виконкому Романівської селищної ради від 15.04.2004№7 як особу пільгової категорії «учасник бойових дій на території інших держав, інвалід війни», зняти з квартирної черги у зв’язку з забезпеченням сім’ї житловою площею за нормами та набуттям права власності на житловий будинок площею 106,6кв.м. (житлова 54,6кв.м.).
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника селищного голови Володимира РИБАКА.
Селищний голова Володимир САВЧЕНКО
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ №
від квітня 2022 року смт. Романів
Про реєстрацію особи, що
потребує поліпшення житлових
умов ( Добровольський О.С.)
Розглянувши заяви з додатками Добровольського Олександра Сергійовича, керуючись ст. 46 Житлового кодексу України, п.25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою Ради Міністрів Української РСР і Укрпрофради від 11.12.1984 №470 (зі змінами), п.7 ч.«б» ст.30, ст. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Положенням про облік осіб, які потребують поліпшення житлових умов, при виконавчому комітеті Романівської селищної ради, виконавчий комітет селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Зареєструвати Добровольського О.С., як особу пільгової категорії «дитина - сирота», який потребує поліпшення житлових умов, за № 21 у позачерговій черзі.
2. Зареєструвати Добровольського О.С як особу пільгової категорії «дитина - сирота», який потребує соціального житла, за № 6 у соціальній черзі.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника селищного голови Володимира РИБАКА.
Селищний голова Володимир САВЧЕНКО
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ №
від квітня 2022 року смт. Романів
Про погодження режиму роботи кафе «Хочу шаурму» в смт. Романів |
Розглянувши та обговоривши заяву фізичної особи - підприємця Сарояна Андраніка Азатовича, керуючись ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет селищної ради
В И Р І Ш И В:
Погодити ФОП Сарояну Андраніку Азатовичу режим роботи кафе «Хочу шаурму», що розташовано за адресою: Житомирська область, Житомирський район,смт. Романів вул. Небесної сотні,103-А, щоденно з 8-00 до 22-00, у вихідні дні з 8-00 до 24-00.
Селищний голова Володимир САВЧЕНКО
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ №
від квітня 2022 року смт. Романів
Про внесення змін до рішення виконкому від 27.01.2022№13 |
У зв’язку з тим, що в рішенні виконкому від 27.01.2022№13 допущена помилка в написанні адреси об’єкту, керуючись ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет селищної ради
В И Р І Ш И В:
Замінити пункт 1. даного рішення «Виконавчий комітет Романівської селищної ради не заперечує проти надання дозволу на оформлення права власності на гараж №5-4 по вул. Заводська, 28 в смт. Романів Богдан Тетяни Василівни згідно поданих документів»
пунктом 1.такого змісту:
«Виконавчий комітет Романівської селищної ради не заперечує проти надання дозволу на оформлення права власності на гараж №5-4 по вул. Заводська, 26-Г в смт. Романів Богдан Тетяни Василівни згідно поданих документів».
Селищний голова Володимир САВЧЕНКО
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ №
від квітня 2022 року смт. Романів
Про розгляд заяви про вихід з членів особистого селянського господарства Туровської О.В.
Відповідно до ст.ст. 11, 26, 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись ст. 12 Земельного кодексу України, ст. 5 Закону України «Про особисте селянське господарство», розглянувши заяву жительки с. Врублівка, вул. Транзитна, 6, Туровської Оксани Василівни, про вихід з членів особистого селянського господарства, виконавчий комітет Романівської селищної ради
В И Р І Ш И В:
- Вивести Туровську Оксану Василівну, жительку с.Врублівка, вул. Транзитна, 6, з членів особистого селянського господарства без надання їй земельної ділянки в натурі (на місцевості).
- Старості Врублівського старостинського обліку внести відповідні зміни до відповідної книги погосподарського обліку.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на старосту Врублівського старостинського округу (Якимчук Т.В.)
Селищний голова Володимир САВЧЕНКО
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ №
від квітня 2022 року смт. Романів
Про розгляд заяви про вихід з членів особистого селянського господарства
гр.Стрельчук В.Є
Відповідно до ст.ст. 11, 26, 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись ст. 12 Земельного кодексу України, ст. 5 Закону України «Про особисте селянське господарство», розглянувши заяву жительки смт Романів, вул. Міжгірна, 5, Стрельчук Валентини Євгеніївни, про вихід з членів особистого селянського господарства, виконавчий комітет Романівської селищної ради
В И Р І Ш И В:
- Вивести Стрельчук Валентину Євгеніївну, жительку смт Романів, вул. Міжгірна, 5, з членів особистого селянського господарства без надання їй земельної ділянки в натурі (на місцевості).
- Відділу земельних відносин та екології селищної ради забезпечити облік громадян виведених з членів особистого селянського господарства.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на відділ земельних відносин та екології селищної ради (Мазуркевич В.Ц.).
Селищний голова Володимир САВЧЕНКО
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ №
від квітня 2022 року смт. Романів
Про розгляд заяви про вихід з членів особистого селянського господарства гр.Ткачук С.В.
Відповідно до ст.ст. 11, 26, 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись ст. 12 Земельного кодексу України, ст. 5 Закону України «Про особисте селянське господарство», розглянувши заяву жительки смт Романів, вул. Чкалова, 21, Ткачук Світлани Володимирівни, про вихід з членів особистого селянського господарства, виконавчий комітет Романівської селищної ради
В И Р І Ш И В:
- Вивести Ткачук Світлану Володимирівну, жительку смт Романів, вул. Чкалова, 21, з членів особистого селянського господарства без надання їй земельної ділянки в натурі (на місцевості).
- Відділу земельних відносин та екології селищної ради забезпечити облік громадян виведених з членів особистого селянського господарства.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на відділ земельних відносин та екології селищної ради (Мазуркевич В.Ц.).
Селищний голова Володимир САВЧЕНКО
УКРАЇНА
РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ №27
від 24.02.2022 року смт. Романів
Про надання дозволу Ковальчуку Ф.С. на розчищення земельної ділянки сільськогосподарського призначення від заліснення
Розглянувши заяву Ковальчука Ф.П. про надання дозволу на здійснення розліснення земельної ділянки та з метою впорядкування сільськогосподарських угідь у межах землеволодінь та землекористувань Романівської територіальної громади для ефективного ведення сільськогосподарського виробництва, забезпечення раціонального використання та охорони земель, створення сприятливого екологічного середовища і покращення природних ландшафтів, керуючись Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначення, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні» №2498-VIII від 10.07.2018, ст.12, ст.91 Земельного кодексу України, ст.33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Романівської селищної ради
ВИРІШИВ:
- Надати дозвіл Ковальчуку Ф.П. на проведення розліснення (розчищення) земельної ділянки з цільовим призначенням: 01.01 Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва площею:
- 6.9832 га (кадастровий номер1821484600:07:000:0022), яка розташована на території Романівської селищної ради (за межами населеного пункту) з метою подальшого використання за цільовим призначенням.
Селищний голова Володимир САВЧЕНКО
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ №
від квітня 2022 року смт. Романів
Про встановлення опіки над дитиною-сиротою ***** |
Розглянувши заяву громадянки ***** жительки с.Червоні Хатки Житомирського району Житомирської області, про призначення її опікуном над малолітньою дитиною, висновок служби у справах дітей селищної ради, врахувавши, що мати дитини –*****померла (свідоцтво про смерть, серії І-ТП № 422230 від 24 січня 2022 року, згідно Витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію шлюбу із зазначенням відомостей про другого з подружжя від 04.02.2022 року №00034894619, прізвище до державної реєстрації шлюбу –*** після державної реєстрації шлюбу – *****), згідно витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження відповідно до статей 126, 133,135 Сімейного кодексу України від 25.01.2022 року №00034734677, відомості про батька записані відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України (за вказівкою матері), та виходячи з інтересів дитини, відповідно до статей 243, 244, 246, 247, 249 Сімейного кодексу України, ст.ст. 59, 61, 62, 63 Цивільного кодексу України, ст.ст. 6, 11 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року №866, ст. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Романівської селищної ради
ВИРІШИВ:
- Встановити опіку над дитиною-сиротою ****.
- Призначити опікуном ****, жительку с. Червоні Хатки Житомирського району Житомирської області.
- Покласти персональну відповідальність за життя, здоров’я, фізичний і психічний розвиток дитини *****на опікуна ****.
4. Службі у справах дітей Романівської селищної ради (Данилевич В.І.) забезпечити:
4.1. Здійснення контролю за умовами проживання та виховання дитини в сім’ї опікуна.
4.2. Підготовку щорічних висновків про стан виховання та утримання дитини в сім’ї опікуна.
5. Відділу соціального захисту населення Романівської селищної ради (Мельник В.С.) забезпечити:
5.1. Щорічне пільгове оздоровлення підопічної дитини.
5.2. Розгляд питання щодо взяття під соціальний супровід дитини в сім’ї опікуна, надання комплексу послуг, спрямованих на створення належних умов для виховання та розвитку підопічної дитини.
6. Рекомендувати відділенню №7 управління праці та соціального захисту населення Житомирської райдержадміністрації (Кондратюк Т.В.) призначити і виплачувати державну соціальну допомогу на дитину-сироту ****
7. Комунальному некомерційному підприємству «Центр первинної медико-санітарної допомоги Романівської селищної ради» (Волощук Д.В.) забезпечити:
7.1. Закріплення сімейного лікаря за дитиною та її медичний огляд двічі на рік.
7.2. Надання службі у справах дітей Романівської селищної ради щорічних висновків про стан здоров’я дитини та дотримання опікуном рекомендацій лікарів.
8. Відділу освіти Романівської селищної ради (Гаврилова О.Л.) забезпечити:
8.1. Право дитини на здобуття повної загальної середньої освіти.
8.2. Надання службі у справах дітей Романівської селищної ради щорічних інформацій про стан навчання, виховання та розвитку дитини.
9 Рекомендувати відділенню поліцію №5 Житомирського районного управління поліції головного управління Національної поліції в Житомирській області (Данилюк С.В.) інформувати службу у справах дітей Романівської селищної ради про наявність проявів асоціальної поведінки з боку дитини та опікуна.
10. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника селищного голови Володимира РИБАКА.
Селищний голова Володимир САВЧЕНКО
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ №
від квітня 2022 року смт. Романів
Про надання статусу дитини,
позбавленої батьківського піклування,
****
Розглянувши подання служби у справах дітей селищної ради від 04 квітня 2022 року №120, врахувавши, що рішенням Романівського районного суду Житомирської області від 28.02.2022 року, справа №290/904/21, **** відібрано від їхньої матері *** без позбавлення її батьківських прав, згідно витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження відповідно до статей 126,133,135 Сімейного кодексу України від 17.09.2021 року за №№00032636303, 00032636187, відомості про батька дітей записані відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України (за вказівкою матері), відповідно до ст.ст. 5,11 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», пунктів 21, 22, 24, 25 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року №866, ст. 56 Цивільного кодексу України, ст. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Романівської селищної ради
В И Р І Ш И В:
- Надати **** статус дитини, позбавленої батьківського піклування.
2. Службі у справах дітей селищної ради (Данилевич В.І.) вжити заходів щодо влаштування ******в сімейні форми виховання.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника селищного голови Володимира РИБАКА.
Селищний голова Володимир САВЧЕНКО
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ №
від квітня 2022 року смт. Романів
Про продовження строку перебування
дітей у сім’ї патронатного вихователя
Відповідно до ст.ст.252, 253, 254, 255, 256 Сімейного Кодексу України, Порядку створення та діяльності сім’ї патронатного вихователя, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2021 р. № 893 «Деякі питання захисту прав дитини та надання послуги патронату над дитиною, рішення виконавчого комітету Романівської селищної ради від 27.01.2022 р. №11 «Про влаштування малолітніх дітей в сім’ю патронатного вихователя», враховуючи заяву матері **** від та рішення комісії з питань захисту прав дитини від 18.04.2022 р. №1 «Про продовження строку перебування дітей в сім’ї патронатного вихователя», виконавчий комітет селищної ради:
ВИРІШИВ:
1.Продовжити строк перебування в сім’ї патронатного вихователя ****, зареєстрованої за адресою ****** малолітніх дітей: *******., терміном на три місяці з 25 квітня по 25 липня 2022 року (загальним терміном перебування дітей в сім’ї патронатного вихователя до шести місяців).
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника селищної голови Володимира РИБАКА.
Селищний голова Володимир САВЧЕНКО