ОГОЛОШЕННЯ про передачу нерухомого майна приміщення в адмінбудівлі (кабінет №417) загальною площею 17,82 кв.м. на ІV поверсі адміністративного приміщення, що знаходиться за адресою: вул. С.Лялевича,2, смт. Романів, Житомирський район, Житомирськ
ОГОЛОШЕННЯ
про передачу нерухомого майна приміщення в адмінбудівлі (кабінет №417) загальною площею 17,82 кв.м. на ІV поверсі адміністративного приміщення, що знаходиться за адресою: вул. С.Лялевича,2, смт. Романів, Житомирський район, Житомирської обл.
Майно передається в оренду на підставі:
2. Постанови Кабінету Міністрів України “Деякі питання оренди державного та комунального майна” №483 від 03.06.2020 р. (далі по тексту – Постанова №483 та
Назва аукціону |
частини приміщення (кабінет №417) загальною площею 17,82 кв.м. на ІV поверсі адміністративного приміщення, що знаходиться за адресою: вул. С.Лялевича,2, смт. Романів,Житомирський район, Житомирської обл |
Повне найменування та адреса орендодавця
|
Романівська селищна рада код ЄДРПОУ 04345185 місцезнаходження: вул..С. Лялевича, 2, смт. Романів поштовий індекс: 13001 тел.(04146)2-31-25 e-mail: 04345185@mail.gov.ua |
Повне найменування та адреса балансоутримувача |
Романівська селищна рада код ЄДРПОУ 04345185 місцезнаходження: вул..С. Лялевича, 2, смт. Романів поштовий індекс: 13001 тел.(04146)2-31-25 e-mail: 04345185@mail.gov.ua |
Контактні дані(номер телефону і адреса електронної пошти)працівника балансоутримувача орендодавця відповідального за ознайомлення заінтересованих осіб з об’єктом оренди, із зазначенням адреси, на яку протягом робочого часу такі особи можуть звертатися із заявами про ознайомлення з об’єктом час і місце проведення огляду об’єкта |
Ознайомитися з об’єктом можна за місцем його розташування. Розпорядок роботи: понеділок - четвер з 8.00 до 17.15 п’ятниця з 8.00 до 16.00, з 13.00 до 14.00 обідня перерва. Мошонець Валентина Феофанівна 0975224810 |
Інформація про об’єкт оренди |
|
Тип переліку |
перший |
Вартість об'єкта оренди
|
балансова вартість об’єкта оренди станом на 31.10.2021 – 25751,98 грн. |
Тип об’єкта |
нерухоме майно |
Пропонований строк оренди |
2 роки 11 місяців |
Інформація про отримання погодження органу управління |
Не потребує
|
Фотографічне зображення майна |
додається |
Місцезнаходження об’єкта; |
вул. С.Лялевича,2, смт. Романів, Житомирський район, Житомирська область. |
Загальна і корисна площа об’єкта |
Загальна площа 17,82 кв. м. корисна площа 13,2 кв. м. |
Інформація про арешти майназастави |
Майно не перебуває під арештом, заставою |
Характеристика об’єкта оренди |
Приміщення з однієї кімнати, загальною площею 17,82 кв.м., робочою площею 13,2 кв.м. на ІV поверсі адміністративного приміщення Об’єкт оренди є частиною четвертого поверху чотирьохповерхового будинку, розташованого в центральній частині смт. Романів. Вхід до об’єкта оренди виключно через вхід загального користування, окремий вихід на вулицю відсутній. |
Технічний стан, інформація про потужність електромережі і забезпечення комунікаціями |
Об’єкт перебуває в задовільному технічному стані. Наявне водопостачання та водовідведення, електропостачання, автономне опалення. |
Поверховий план об’єкта |
додається |
Інформація про те, що об’єктом оренди є пам’ятка культурної спадщини, щойно виявлений об’єкт культурної спадщини чи його частина |
об’єкт не є пам’яткою культурної спадщини |
Наявність погодження органу охорони культурної спадщини на передачу об'єкта в оренду |
не потребує
|
Інформація про наявність рішень про проведення інвестиційного конкурсу або про включення об’єкта до переліку майна, що підлягає приватизації |
відсутні |
Умови та додаткові умови оренди |
|
Строк оренди |
2 роки 11 місяців |
Обмеження щодо цільового призначення об’єкта оренди, встановлені відповідно до п. 29 Порядку
|
Відсутні |
Письмова згода на передачу майна в суборенду відповідно до п. 169 Порядку |
Без права передачі в суборенду та викупу |
Вимоги до орендаря |
Потенційний орендар повинен відповідати вимогам до особи орендаря, визначеним статтею 4 Закону України «Про оренду державного та комунального майна». |
Виконання ремонтних робіт, реконструкції об’єкта оренди чи виконання інших інвестиційних зобов’язань у межах передбачених законодавством |
Орендар має право за письмовою згодою власника майна за рахунок власних коштів здійснювати в разі необхідності поточний та або капітальний ремонт орендованого майна відповідно до положень передбачених Порядком передачі в оренду державного та комунального майна затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 3 червня 2020 р.№ 483 |
|
Інформація про аукціон |
Вид аукціону |
Електронний аукціон на право оренди об’єкта комунальної власності за посиланням |
Місце проведення аукціону |
Електронний аукціон відбувається в електронній торговій системі Прозорро. Продажі через авторизований електронний майданчик |
Дата проведення аукціону |
Дата аукціону та час проведення аукціону встановлюється електронною торговою системою відповідно до вимог Порядку проведення електронних аукціонів. |
Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні |
Кінцевий строк подання заяви на участь в аукціоні встановлюється електронною торговою системою для кожного електронного аукціону окремо в проміжку часу з 19.30 до 20.30 години дня, що передує дню проведення електронного аукціону |
Стартова орендна плата |
257,52грн. без урахування ПДВ - для електронного аукціону.
|
Період прийому пропозицій для першого аукціону |
20 календарних днів |
Стартова орендна плата для повторного аукціону зі зниженням стартової орендної плати на 50 відсотків |
Визначається у розмірі 50% стартової орендної плати і складає -128,56 грн., без урахування ПДВ |
Період прийому пропозицій для аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій |
20 календарних днів |
Кількість кроків аукціону за методом покрокового зниження стартової орендної плати та подальшого подання цінових пропозицій |
2 |
Інформація про нарахування врахування ПДВ в стартовій орендній платі (враховано нараховується до орендної плати за результатами аукціону) |
Стартова орендна плата визначається без ПДВ. Орендодавець не є платником ПДВ. Нарахування ПДВ здійснюється згідно законодавства |
Розмір мінімального кроку аукціону |
1% від стартової орендної плати |
Розмір гарантійного внеску |
складає 3550 грн. |
Розмір реєстраційного внеску |
Встановлюється у розмірі 10% мінімальної заробітної плати, встановленої на 01 січня поточного року і складає 710 грн. |
Реквізити для сплати реєстраційного внеску |
(для перерахування реєстраційного внеску) рр UA 688999980314030593000006819 ГУК у Житомирській обл../ ТГ смт. Романів/21082400 |
Розмір авансового внеску |
Шість місячних орендних плат, визначених за результатами аукціону |
Сума забезпечувального депозиту |
1 місячної орендної плати |
Додаткова інформація |
реквізити розрахунків операторів ЕМ за посиланням на сторінку веб-сайта адміністратора, на якій зазначені реквізити таких рахунків |
Інша додаткова інформація |
Орендар зобов’язаний відшкодовувати балансоутримувачу відповідну частину його витрат зі сплати плати за користування земельною ділянкою відповідно до положень Цивільного та Податкового кодексів України. Орендар компенсує балансоутримувачу частину витрати пов’язаних з підготовкою об’єкта для передачі в оренду ( експертної оцінки з рецензією) |
|
|
Технічні реквізити оголошення |
Єдине посилання на веб-сторінку адміністратора, на якій є посилання в алфавітному порядку на веб-сторінки операторів електронного майданчика, які мають право використовувати електронний майданчик і з якими адміністратор уклав відповідний договірhttps://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2. |