Романівська селищна рада
Житомирська область, Житомирський район

Про скликання  чергового  засідання виконавчого комітету селищної ради

Дата: 16.10.2023 15:29
Кількість переглядів: 129

Романівська селищна рада

Житомирського району

Житомирської області

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 ВИКОНУЮЧОГО ОБОВЯЗКИ   

РОМАНІВСЬКОГО СЕЛИЩНОГО ГОЛОВИ

 

від  11 жовтня  2023  року                                                                    № 157

Про скликання  чергового  засідання виконавчого комітету селищної ради

 

         У відповідності ст.ст.42, 53 Закону України „Про місцеве самоврядування  в Україні” скликати  чергове засідання виконавчого комітету селищної ради    26 жовтня 2023  року о 10.00 годині в  залі засідань селищної ради.

 

       На порядок денний винести наступне  питання

1. Про схвалення проекту бюджету Романівської селищної територіальної

громади на 2024 рік.

        Інформує: Горобець Н.А. - начальник фінансового відділу

 

2.Про безкоштовне харчування вихованців та учнів з сімей, чиї батьки

     перебувають у лавах Збройних Сил України та інших військових  

     формувань, опинилися у складних життєвих обставинах.

          Інформує: Гаврилова О.Л. – начальник гуманітарного відділу

 

3.Про організаційні заходи щодо ведення військового обліку призовників,

військовозобов’язаних та резервістів в Романівській селищній раді у 2023 році

        Інформує: Пушненко С.В.- завідувач сектору з питань цивільного

                                                     захисту та оборонно-мобілізаційної роботи 

 

4. Про затвердження умов продажу об’єкта малої приватизації: громадський будинок,що знаходиться за адресою: Житомирська область, Житомирський район, смт. Романів, вул. Коцюбинського,14 та протоколу аукціонної комісії.

       Інформує: Мошонець В.Ф.- головний спеціаліст відділу житлово –

                                                     комунального господарства,  архітектури, 

                                                    будівництва, благоустрою та комунальної

                                                    власності

 

 

5. Про затвердження умов продажу об’єкта малої приватизації: громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами, аптека, що знаходиться за адресою: Житомирська область, Житомирський район, селище Биківка, вул. Миру,12 та протоколу аукціонної комісії.

     Інформує: Мошонець В.Ф.- головний спеціаліст відділу житлово –

                                                     комунального господарства,  архітектури, 

                                                    будівництва, благоустрою та комунальної

                                                    власності

 

6.Про створення комісії з визначення необхідності проведення невідкладних заходів з поліпшення санітарного стану полезахисних лісових смуг, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій у пошкоджених, малоефективних, зріджених, відмираючих насадженнях, які втрачають свої захисні функції.

        Інформує: Томчевський В.В.- директор комунальної   лісомеліоративної

                                                         установи  

                                        

7.Про внесення змін до  складу комісії з питань захисту прав дитини.

        Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей

 

8. Про надання  статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів ***, 24.09.2019 р.н.

      Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей

 

9. Про надання  статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів ***, 10.10.2011 р.н.

     Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей

 

10.Про надання  статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів ***, 02.07.2014 р.н.

      Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей

 

11. Про надання дозволу  на дарування квартири  на  ім’я  малолітньої  дитини.

      Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей

 

12. Про надання  статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів  ***,25.10.2013 р.н.

      Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей

 

 

 

13. Про закріплення  права користування житлом  за дітьми, позбавленими батьківського піклування,  ***, 12.03.2016р.н.,***, 17.07.2014р.н., та призначення відповідального за збереження житла.

         Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей

 

14. Про затвердження висновку органу опіки  та піклування   виконавчого комітету Романівської   селищної ради про  доцільність позбавлення батьківських прав  ***,12.05.1985р.н., відносно малолітніх  дітей ***, 15.11.2012  р.н., ***, 14.02.2015 р.н. та  ***, 05.09.2019 р.н.

       Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей

 

15. Про затвердження висновку органу опіки та піклування   виконавчого комітету Романівської   селищної ради про доцільність позбавлення батьківських прав  *** відносно дітей ***, 13.11.2006 р.н., та  ***, 23.04.2013 р.н.

        Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей

 

16. Про надання дозволу на оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна.

    Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності                                                 

 

17. Про присвоєння окремих поштових адрес поділеним частинам житлового будинку в смт. Романів по вул І.Чепіля, 13

     Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності

 

18. Про присвоєння окремих поштових адрес поділеним частинам житлового будинку в смт. Романів по вул. Зарічна, 1.

       Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності

 

19. Про присвоєння окремих поштових адрес поділеним частинам житлового будинку  в с. Товща по вул. Новій, 1.

     Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності

 

 

 

20. Про впорядкування поштової адреси житлового будинку та надання дозволу

на оформлення права власності громадянину Шатковському В.Т.

Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності

 

21. Про впорядкування поштової адреси житлового будинку та надання дозволу

на оформлення права власності громадянину Морозу В.С.

      Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності

 

22. Про присвоєння поштової адреси житловому будинку у с. Романівка

по вул. Героїв України та надання дозволу на оформлення права власності

громадянину Олійнику М.Т.

          Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності

 

23. Про присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна, переданого

на баланс Романівської селищної ради.

     Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності

 

24. Про затвердження вартості витрат на поховання померлих (загиблих)

учасників бойових дій і осіб з інвалідністю внаслідок війни.

     Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності

25. Про реєстрацію особи, що потребує поліпшення житлових умов (Капінус В.О.).

     Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності

 

26. Про реєстрацію особи, що потребує поліпшення житлових умов (Спасівська  К.Г.).

     Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності

   в.о.селищного голови                                                      Юрій ЧУМАЧЕНКО


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь