Про скликання чергового засідання виконавчого комітету селищної ради
Романівська селищна рада
Житомирського району
Житомирської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ВИКОНУЮЧОГО ОБОВ’ЯЗКИ
РОМАНІВСЬКОГО СЕЛИЩНОГО ГОЛОВИ
від 11 жовтня 2023 року № 157
Про скликання чергового засідання виконавчого комітету селищної ради
|
У відповідності ст.ст.42, 53 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” скликати чергове засідання виконавчого комітету селищної ради 26 жовтня 2023 року о 10.00 годині в залі засідань селищної ради.
На порядок денний винести наступне питання
1. Про схвалення проекту бюджету Романівської селищної територіальної
громади на 2024 рік.
Інформує: Горобець Н.А. - начальник фінансового відділу
2.Про безкоштовне харчування вихованців та учнів з сімей, чиї батьки
перебувають у лавах Збройних Сил України та інших військових
формувань, опинилися у складних життєвих обставинах.
Інформує: Гаврилова О.Л. – начальник гуманітарного відділу
3.Про організаційні заходи щодо ведення військового обліку призовників,
військовозобов’язаних та резервістів в Романівській селищній раді у 2023 році
Інформує: Пушненко С.В.- завідувач сектору з питань цивільного
захисту та оборонно-мобілізаційної роботи
4. Про затвердження умов продажу об’єкта малої приватизації: громадський будинок,що знаходиться за адресою: Житомирська область, Житомирський район, смт. Романів, вул. Коцюбинського,14 та протоколу аукціонної комісії.
Інформує: Мошонець В.Ф.- головний спеціаліст відділу житлово –
комунального господарства, архітектури,
будівництва, благоустрою та комунальної
власності
5. Про затвердження умов продажу об’єкта малої приватизації: громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами, аптека, що знаходиться за адресою: Житомирська область, Житомирський район, селище Биківка, вул. Миру,12 та протоколу аукціонної комісії.
Інформує: Мошонець В.Ф.- головний спеціаліст відділу житлово –
комунального господарства, архітектури,
будівництва, благоустрою та комунальної
власності
6.Про створення комісії з визначення необхідності проведення невідкладних заходів з поліпшення санітарного стану полезахисних лісових смуг, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій у пошкоджених, малоефективних, зріджених, відмираючих насадженнях, які втрачають свої захисні функції.
Інформує: Томчевський В.В.- директор комунальної лісомеліоративної
установи
7.Про внесення змін до складу комісії з питань захисту прав дитини.
Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей
8. Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів ***, 24.09.2019 р.н.
Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей
9. Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів ***, 10.10.2011 р.н.
Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей
10.Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів ***, 02.07.2014 р.н.
Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей
11. Про надання дозволу на дарування квартири на ім’я малолітньої дитини.
Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей
12. Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів ***,25.10.2013 р.н.
Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей
13. Про закріплення права користування житлом за дітьми, позбавленими батьківського піклування, ***, 12.03.2016р.н.,***, 17.07.2014р.н., та призначення відповідального за збереження житла.
Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей
14. Про затвердження висновку органу опіки та піклування виконавчого комітету Романівської селищної ради про доцільність позбавлення батьківських прав ***,12.05.1985р.н., відносно малолітніх дітей ***, 15.11.2012 р.н., ***, 14.02.2015 р.н. та ***, 05.09.2019 р.н.
Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей
15. Про затвердження висновку органу опіки та піклування виконавчого комітету Романівської селищної ради про доцільність позбавлення батьківських прав *** відносно дітей ***, 13.11.2006 р.н., та ***, 23.04.2013 р.н.
Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей
16. Про надання дозволу на оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна.
Інформує: Фещенко В.Г.- начальник відділу житлово – комунального
господарства, архітектури, будівництва,
благоустрою та комунальної власності
17. Про присвоєння окремих поштових адрес поділеним частинам житлового будинку в смт. Романів по вул І.Чепіля, 13
Інформує: Фещенко В.Г.- начальник відділу житлово – комунального
господарства, архітектури, будівництва,
благоустрою та комунальної власності
18. Про присвоєння окремих поштових адрес поділеним частинам житлового будинку в смт. Романів по вул. Зарічна, 1.
Інформує: Фещенко В.Г.- начальник відділу житлово – комунального
господарства, архітектури, будівництва,
благоустрою та комунальної власності
19. Про присвоєння окремих поштових адрес поділеним частинам житлового будинку в с. Товща по вул. Новій, 1.
Інформує: Фещенко В.Г.- начальник відділу житлово – комунального
господарства, архітектури, будівництва,
благоустрою та комунальної власності
20. Про впорядкування поштової адреси житлового будинку та надання дозволу
на оформлення права власності громадянину Шатковському В.Т.
Інформує: Фещенко В.Г.- начальник відділу житлово – комунального
господарства, архітектури, будівництва,
благоустрою та комунальної власності
21. Про впорядкування поштової адреси житлового будинку та надання дозволу
на оформлення права власності громадянину Морозу В.С.
Інформує: Фещенко В.Г.- начальник відділу житлово – комунального
господарства, архітектури, будівництва,
благоустрою та комунальної власності
22. Про присвоєння поштової адреси житловому будинку у с. Романівка
по вул. Героїв України та надання дозволу на оформлення права власності
громадянину Олійнику М.Т.
Інформує: Фещенко В.Г.- начальник відділу житлово – комунального
господарства, архітектури, будівництва,
благоустрою та комунальної власності
23. Про присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна, переданого
на баланс Романівської селищної ради.
Інформує: Фещенко В.Г.- начальник відділу житлово – комунального
господарства, архітектури, будівництва,
благоустрою та комунальної власності
24. Про затвердження вартості витрат на поховання померлих (загиблих)
учасників бойових дій і осіб з інвалідністю внаслідок війни.
Інформує: Фещенко В.Г.- начальник відділу житлово – комунального
господарства, архітектури, будівництва,
благоустрою та комунальної власності
25. Про реєстрацію особи, що потребує поліпшення житлових умов (Капінус В.О.).
Інформує: Фещенко В.Г.- начальник відділу житлово – комунального
господарства, архітектури, будівництва,
благоустрою та комунальної власності
26. Про реєстрацію особи, що потребує поліпшення житлових умов (Спасівська К.Г.).
Інформує: Фещенко В.Г.- начальник відділу житлово – комунального
господарства, архітектури, будівництва,
благоустрою та комунальної власності
в.о.селищного голови Юрій ЧУМАЧЕНКО