Романівська селищна рада
Житомирська область, Житомирський район

Про скликання  чергового  засідання виконавчого комітету селищної ради

Дата: 16.10.2023 15:29
Кількість переглядів: 167

Романівська селищна рада

Житомирського району

Житомирської області

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 ВИКОНУЮЧОГО ОБОВЯЗКИ   

РОМАНІВСЬКОГО СЕЛИЩНОГО ГОЛОВИ

 

від  11 жовтня  2023  року                                                                    № 157

Про скликання  чергового  засідання виконавчого комітету селищної ради

 

         У відповідності ст.ст.42, 53 Закону України „Про місцеве самоврядування  в Україні” скликати  чергове засідання виконавчого комітету селищної ради    26 жовтня 2023  року о 10.00 годині в  залі засідань селищної ради.

 

       На порядок денний винести наступне  питання

1. Про схвалення проекту бюджету Романівської селищної територіальної

громади на 2024 рік.

        Інформує: Горобець Н.А. - начальник фінансового відділу

 

2.Про безкоштовне харчування вихованців та учнів з сімей, чиї батьки

     перебувають у лавах Збройних Сил України та інших військових  

     формувань, опинилися у складних життєвих обставинах.

          Інформує: Гаврилова О.Л. – начальник гуманітарного відділу

 

3.Про організаційні заходи щодо ведення військового обліку призовників,

військовозобов’язаних та резервістів в Романівській селищній раді у 2023 році

        Інформує: Пушненко С.В.- завідувач сектору з питань цивільного

                                                     захисту та оборонно-мобілізаційної роботи 

 

4. Про затвердження умов продажу об’єкта малої приватизації: громадський будинок,що знаходиться за адресою: Житомирська область, Житомирський район, смт. Романів, вул. Коцюбинського,14 та протоколу аукціонної комісії.

       Інформує: Мошонець В.Ф.- головний спеціаліст відділу житлово –

                                                     комунального господарства,  архітектури, 

                                                    будівництва, благоустрою та комунальної

                                                    власності

 

 

5. Про затвердження умов продажу об’єкта малої приватизації: громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами, аптека, що знаходиться за адресою: Житомирська область, Житомирський район, селище Биківка, вул. Миру,12 та протоколу аукціонної комісії.

     Інформує: Мошонець В.Ф.- головний спеціаліст відділу житлово –

                                                     комунального господарства,  архітектури, 

                                                    будівництва, благоустрою та комунальної

                                                    власності

 

6.Про створення комісії з визначення необхідності проведення невідкладних заходів з поліпшення санітарного стану полезахисних лісових смуг, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій у пошкоджених, малоефективних, зріджених, відмираючих насадженнях, які втрачають свої захисні функції.

        Інформує: Томчевський В.В.- директор комунальної   лісомеліоративної

                                                         установи  

                                        

7.Про внесення змін до  складу комісії з питань захисту прав дитини.

        Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей

 

8. Про надання  статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів ***, 24.09.2019 р.н.

      Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей

 

9. Про надання  статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів ***, 10.10.2011 р.н.

     Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей

 

10.Про надання  статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів ***, 02.07.2014 р.н.

      Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей

 

11. Про надання дозволу  на дарування квартири  на  ім’я  малолітньої  дитини.

      Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей

 

12. Про надання  статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів  ***,25.10.2013 р.н.

      Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей

 

 

 

13. Про закріплення  права користування житлом  за дітьми, позбавленими батьківського піклування,  ***, 12.03.2016р.н.,***, 17.07.2014р.н., та призначення відповідального за збереження житла.

         Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей

 

14. Про затвердження висновку органу опіки  та піклування   виконавчого комітету Романівської   селищної ради про  доцільність позбавлення батьківських прав  ***,12.05.1985р.н., відносно малолітніх  дітей ***, 15.11.2012  р.н., ***, 14.02.2015 р.н. та  ***, 05.09.2019 р.н.

       Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей

 

15. Про затвердження висновку органу опіки та піклування   виконавчого комітету Романівської   селищної ради про доцільність позбавлення батьківських прав  *** відносно дітей ***, 13.11.2006 р.н., та  ***, 23.04.2013 р.н.

        Інформує: Данилевич В.І. – начальник служби у справах дітей

 

16. Про надання дозволу на оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна.

    Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності                                                 

 

17. Про присвоєння окремих поштових адрес поділеним частинам житлового будинку в смт. Романів по вул І.Чепіля, 13

     Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності

 

18. Про присвоєння окремих поштових адрес поділеним частинам житлового будинку в смт. Романів по вул. Зарічна, 1.

       Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності

 

19. Про присвоєння окремих поштових адрес поділеним частинам житлового будинку  в с. Товща по вул. Новій, 1.

     Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності

 

 

 

20. Про впорядкування поштової адреси житлового будинку та надання дозволу

на оформлення права власності громадянину Шатковському В.Т.

Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності

 

21. Про впорядкування поштової адреси житлового будинку та надання дозволу

на оформлення права власності громадянину Морозу В.С.

      Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності

 

22. Про присвоєння поштової адреси житловому будинку у с. Романівка

по вул. Героїв України та надання дозволу на оформлення права власності

громадянину Олійнику М.Т.

          Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності

 

23. Про присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна, переданого

на баланс Романівської селищної ради.

     Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності

 

24. Про затвердження вартості витрат на поховання померлих (загиблих)

учасників бойових дій і осіб з інвалідністю внаслідок війни.

     Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності

25. Про реєстрацію особи, що потребує поліпшення житлових умов (Капінус В.О.).

     Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності

 

26. Про реєстрацію особи, що потребує поліпшення житлових умов (Спасівська  К.Г.).

     Інформує: Фещенко В.Г.- начальник  відділу житлово – комунального

                                                 господарства,  архітектури, будівництва, 

                                                  благоустрою та комунальної власності

   в.о.селищного голови                                                      Юрій ЧУМАЧЕНКО


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь