Романівська селищна рада
Житомирська область, Житомирський район

рішення позачергового засідання виконкому від 22.03.2022

Дата: 23.03.2022 15:40
Кількість переглядів: 406

 

Описание: TSIGN

                                                                       УКРАЇНА                                                    

РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

       РІШЕННЯ 25                                 

 від   22.03.2022 року                                                                               смт. Романів

Про пункти тимчасового розміщення та

їх облаштування для громадян, які у

зв’язку з бойовими діями залишили

місце проживання/перебування

(вимушеним переселенцям) в закладах  

освіти Романівської селищної ради

        Відповідно до ст. 3 Конституції України, Закону України «Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні", ст.ст. 30, 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Постанови Кабінету Міністрів України від 05.03.2022 року № 169 «Про внесення змін до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169», Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», у зв’язку з евакуацією цивільного населення з тимчасово окупованих територій на територію Житомирської області, виконавчий комітет Романівської селищної ради

ВИРІШИВ:

1. Надати дозвіл на створення в окремих закладах освіти Романівської селищної ради пунктів тимчасового розміщення та їх  облаштування громадян, які у зв’язку з бойовими діями залишили місце проживання/перебування (вимушеним переселенцям) з 24.02.2022 до закінчення воєнного стану на території України, а саме:

- Романівському ліцеї №2 Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області;

- Романівському ліцеї №1 Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області, корпус №3 (13001, вул. Графа Ілінського 15, смт. Романів, Житомирського району, Житомирської області);

- Червонохатківській філії Опорного закладу загальної середньої освіти «Романівська гімназія»  Романівської селищної ради Житомирської області;

- Ясногородській філії Опорного закладу загальної середньої освіти «Романівська гімназія»  Романівської селищної ради Житомирської області;

- Хижинецькій філії Опорного закладу загальної середньої освіти «Романівська гімназія»  Романівської селищної ради Житомирської області;

- Товщанській філії Биківського опорного закладу загальної середньої освіти Романівської селищної ради Житомирської області;

- Романівському закладі дошкільної освіти №1 «Сонечко» Романівської селищної ради Житомирської області;

- Камінському закладі дошкільної освіти «Казочка» Романівської селищної ради Житомирської області;

- Врублівському закладі дошкільної освіти «Сонечко» Романівської селищної ради Житомирської області.

2. Начальнику відділу освіти Романівської селищної ради Гавриловій О.Л. шляхом проведення процедури закупівель забезпечити усім необхідним та підготувати вищезгадані заклади освіти для розміщення та їх  облаштування громадян, які у зв’язку з бойовими діями залишили місце проживання/перебування (вимушеним переселенцям) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 05.03.2022 року № 169 «Про внесення змін до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169».

          3. Контроль за виконанням даного рішення  покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Василя ХОДЮКА.

Селищний голова                                                                Володимир САВЧЕНКО

 

        Описание: TSIGN

                                                                       УКРАЇНА                                                    

РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

       РІШЕННЯ 26                               

 від   22.03.2022 року                                                                             смт. Романів

 Про внесення змін до бюджету

Романівської селищної

територіальної громади на 2022 рік

Керуючись статтями 28 та 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пунктом 8 статті 23 Бюджетного кодексу України, Законів України “Про оборону”, “Про основи національного спротиву”, заслухавши інформацію начальника фінансового управління селищної ради Горобець Н.А., виконавчий комітет селищної ради

ВИРІШИВ:

  1. Внести такі зміни до бюджету селищної територіальної громади на 2022 рік:

         1.1 по головному розпоряднику коштів Фінансове управління Романівської селищної ради зменшити обсяг видатків на загальну суму 150 000,00 гривень по КПКВК МБ 3718710 “Резервний фонд місцевого бюджету”;

1.2 по головному розпоряднику коштів Відділ освіти Романівської селищної ради збільшити обсяг видатків на загальну суму 150 000,00 гривень по КПКВК МБ 0611021Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти” згідно з додатком 1.

         2. Внести зміни до розподілу витрат бюджету Романівської селищної територіальної громади на реалізацію місцевих/регіональних програм у 2022 році згідно з додатком 2.

         3. Фiнансовому управлiнню Романівської селищної ради забезпечити подання вiдповiдних змiн до показникiв бюджетy Романівської селищної територiальної громади на затвердження сесiї селищної ради та їх внесення до розпису бюджету.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника  селищного голови Рибака В.М.

Селищний голова                                                     Володимир  САВЧЕНКО

 

                     Фото без опису

У К Р А Ї Н А

РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ

Житомирської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я №27

від 22.03.2022 року                                                              смт Романів 

 Про внесення змін до фінансового плану 

КНП «Романівська лікарня  Романівської

селищної ради» на І квартал  2022 р.

         Керуючись ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши  та обговоривши зміни до  фінансового плану КНП «Романівська лікарня Романівської селищної ради» на І квартал 2022 року,  селищна рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити зміни до  фінансового плану КНП «Романівська лікарня Романівської селищної ради» на 1 квартал 2022 року (додаються).
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника  селищного голови з питань діяльності виконавчих органів влади Ходюка В.І.  

Селищний голова                                              Володимир САВЧЕНКО

                                                                          Пояснювальна записка

до фінансового плану

Комунального некомерційного підприємства «Романівська лікарня»

Романівської селищної ради

на 2022 рік (із внесеними змінами)

          Комунальне некомерційне підприємство «Романівська лікарня» Романівської селищної ради звертається до Вас з проханням погодити внесення змін до фінансового плану підприємства на 2022 рік у зв’язку зі зміною деяких показників його діяльності.

Дохідна та витратна частина фінансового плану КНП «Романівська лікарня» у I кварталі 2022 року набуває деяких змін. Зміни відбуваються в частині наступних рядків:

Зміни до дохідної частини фінансового плану у 1 кварталі 2022 року

Рядок 110-3   «Дохід за договорами НСЗУ» – планується отримати кошти згідно договору від НСЗУ у 2022 році 52419,5 тис. грн., а щокварталу  відповідно: 1 квартал-13943,5тис.грн., 2 квартал-13384,4 тис. грн, 3 квартал-12825,3 тис. грн., 4 квартал -12266,3 тис. грн.

Рядок110-1 «Дохід з місцевого бюджету цільового фінансування на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, товарів, робіт та послуг» - 1741,2 тис.грн, у 2022 році, щоквартально – 1020,0 тис.грн., у 1 кварталі, 481,0 тис.грн., у другому та 240,2 тис.грн., у 4 кварталі 2022 року.

Рядок 501»Дохід з місцевого бюджету цільового фінансування по капітальних видатках»- плануємо отримати кошти в сумі 700,0 тис.грн., на капітальний ремонт частини мереж водопостачання та каналізації підвального приміщення поліклінічного відділення КНП «Романівська лікарня».

Доходи у 1 кварталі 2022 року становлять 16139,8 тис.грн.

Зміни до витратної частини фінансового плану на 1 квартал 2022 року.

Рядок 141 « Витрати на медикаменти та перев’язувальні матеріали»  - зменшити до 1000,0 тис.грн.

Рядок 170 « Витрати на оплату праці» - 7000 тис.грн, збільшити на 200,0 тис.грн у 1 кварталі 2022 року та у 4 кварталі 2022 року відповідно.

Рядок 180 «Відрахування на соціальні заходи»- 1540,0 тис.грн,  збільшити на 45,0 тис.грн., у 1 кварталі 2022 року та у 4 кварталі 2022 року відповідно.

Рядок 210 «Амортизація» збільшити у 1 кварталі на 220,0 тис.грн., у зв’язку з придбанням дороговартісного медичного обладнання.

Рядок 238 « Витрати на обслуговування оргтехніки» - збільшити у 1 кварталі 2022 року на 5,0 тис.грн.

Рядок 239 «Інші поточні витрати» збільшити до 250,0 тис.грн.

Рядок 270 «Витрати на охорону праці та навчання працівників»- збільшити до 18,5 тис.грн.

Рядок 512 «Придбання (виготовлення) основних засобів» - 78,0 тис. грн.,  у зв’язку з придбанням аналізатора сечі в сумі 28,0 тис.грн., візок для миття хворих в сумі 50,0 тис.грн.

Рядок 516 «Капітальний ремонт» - 361,0 тис.грн., на проведення капітального ремонту частини мереж водопостачання та каналізації підвального приміщення поліклінічного відділення КНП «Романівська лікарня».

  Витрати по КНП «Романівська лікарня» становлять у 1 кварталі 2022 року 12738,5 тис.грн.

  

         Директор                                                                           І.В. Серт

Описание: TSIGN

                                                                       УКРАЇНА                                                    

РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

       РІШЕННЯ 28                               

 

від 22.03.2022 року                                                                  смт. Романів

Про утворення  комісії  щодо розгляду заяв

членів  сімей осіб, які загинули (пропали безвісті),

померли,  осіб з інвалідністю, внутрішньо переміщених

осіб, які захищали незалежність, суверенітет та

територіальну цілісність України,

про призначення грошової компенсації

 

  Відповідно до статей 34, 42, 54, ч.6 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», пункту 5 Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 №719 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей», пункту 5 Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 №214 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей», пункту 4 Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.04.2018 № 280 «Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України», з метою забезпечення виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення окремим категоріям громадян, жителям Романівської селищної територіальної громади, виконавчий комітет селищної ради

ВИРІШИВ:

1. Утворити комісію щодо розгляду заяв членів сімей осіб, які загинули (пропали безвісті), померли,  осіб з інвалідністю, внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, про призначення грошової компенсації (далі - комісія)  та затвердити її склад згідно з додатком  1.

2. Затвердити Положення про комісію щодо розгляду заяв членів сімей осіб, які загинули (пропали безвісті), померли, осіб з інвалідністю, внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, про призначення грошової компенсації згідно з додатком 2.

3. Організаційне забезпечення роботи комісії покласти на відділ соціального захисту населення Романівської селищної  ради.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника селищного голови  Володимира РИБАКА.

Селищний  голова                                                        Володимир  САВЧЕНКО

 

        

                Додаток 1

                                                                                                                  до рішення виконавчого комітету

                                                                                 Романівської селищної ради

                                                                                 від 22  березня 2022 р. №28

 

С К Л А Д

комісії щодо розгляду заяв членів сімей осіб, які загинули (пропали безвісті), померли, осіб з інвалідністю, внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, про призначення грошової компенсації

 

РИБАК

Володимир  Миколайович

-

перший заступник селищного голови,

голова комісії

 

МЕЛЬНИК

Валентина  Станіславівна

 

ЗЕЛЮНКО

Оксана Всеволодівна

-

начальник відділу  соціального

захисту населення селищної ради,

заступник голови комісії

-головний спеціаліст  відділу соціального захисту населення селищної ради, секретар комісії

 

ЧЛЕНИ КОМІСІЇ:

 

  

КРИЖАНІВСЬКА                       -  начальник відділу юридичної та кадрової

Світлана Іванівна                             роботи селищної ради

 

 

 

СКАКУН

Ірина Вікторівна

 

-

начальник відділу  житлово-комунального господарства , архітектури, будівництва, благоустрою  та комунальної власності

селищної  ради

 

ГОРОБЕЦЬ

НаталіяАркадіївна

 

ЗІНЧУК

НадіяАнатоліївна

-

 

-

 

начальник фінансового  управління селищної ради

 

начальник відділу бухгалтерського обліку селищної ради

ТОПОЛЮК

Ольга Сергіївна

-

В.о. керуючого відділення №10005/051  ВАТ «Державний ощадний банк України» (за згодою)

 

ТОМЧЕВСЬКИЙ

Анатолій  Леонідович

 

-

голова громадської спілки ветеранів АТО (за згодою)

 

 

Голова ГО «Спілка учасників та ветеранів АТО

«Схід» (за згодою)

Начальник відділу з організаційної  роботи  селищної  ради                                

 

 

                           Катерина МИРОНЧУК

       

                                                                                                                Додаток 2

                                                                          до рішення виконавчого  комітету

                                                                    Романівської селищної  ради

                                                                         від 22 березня 2022 №  28

Положення про комісію

щодо розгляду заяв членів сімей осіб, які загинули (пропали безвісті), померли,  осіб з інвалідністю, внутрішньо переміщених осіб, які захищали  незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, про призначення грошової компенсації

1. Загальні положення.

         1.1. Комісія щодо розгляду заяв членів сімей осіб, які загинули (пропали безвісті), померли, осіб з інвалідністю, внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, про призначення грошової компенсації (далі – грошова компенсація), та перебувають на обліку за місцем проживання як такі, що потребують поліпшення житлових умов відповідно до норм Житлового кодексу Української РСР, та на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги (далі Комісія) забезпечує своєчасний повний та об’єктивний розгляд документів згідно з чинним законодавством.

         1.2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, Порядком виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 719, Порядком виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 №214 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей»; Порядком виплати  грошової компенсації за належні для отрмання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.04.2018 №280 «Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України» цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.

         1.3. Комісія створюється виконавчим комітетом селищної ради.

         1.4. До складу комісії входять представники органу виконавчої влади, керівники структурних підрозділів селищної ради (начальник відділу юридичної та кадрової роботи, начальник відділу житлово-комунального господарства, архітектури, будівництва, благоустрою та комунальної власності селищної ради, начальник фінансового управління, а також представників громадських організацій (за згодою). Комісію очолює перший заступник селищного голови.

         До участі в роботі комісії запрошується голова селищної ради.

2. Завдання та функції комісії.

         2.1. До повноважень комісії належить:

а) відповідно до Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 719 та Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей, затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 №214 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей»:

         - перевірка наявності у особи статусу члена сім’ї особи, яка загинула (пропала безвісті) та особи з інвалідністю;

         - визначення категорії особи як члена сім’ї особи, яка загинула (пропала безвісті), померла;

         - перевірка складу сім’ї особи з інвалідністю;

         - перевірка наявності документів про взяття на квартирний облік членів сім’ї особи, яка загинула (пропала безвісті), померла, особи з інвалідністю та членів її сім’ї (для малолітніх за наявності);

         - перевірка факту спільного або роздільного проживання членів сім’ї особи, яка загинула (пропала безвісті), померла, які мають право на грошову компенсацію;

          - прийняття рішення про призначення або відмову в призначенні грошової компенсації;

         - перегляд рішення про призначення грошової компенсації за ново виявленими обставинами (у разі зміни у складі сім’ї, зміни показників опосередкованої вартості спорудження житла тощо);

         - визначення розміру грошової компенсації;

          -перевірка наявності майнових прав на нерухоме майно чи права власності на нерухоме майно членів сім’ї особи, яка загинула (пропала безвісті), померла, та особи з інвалідністю, а також всіх членів сім’ї, на яких розраховується грошова компенсація, або відчуження такого майна протягом п’яти років, що передують даті подання заяви про призначення грошової компенсації;

- перевірка факту про надання раніше одержувачу грошової компенсації житла або виплати грошової компенсації за рахунок коштів субвенції як члену сім’ї, яка загинула (пропала безвісті), померла, або особі з інвалідністю;

- інші повноваження визначені вищезазначеними Порядками.

б) відповідно до Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 №214 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей»перевірка:

- перебування внутрішньо переміщеної особи, яка захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, на обліку в базі даних та наявності статусу учасника бойових дій відповідно до пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” або статусу особи з інвалідністю внаслідок війни III групи відповідно до пунктів 11-14 частини другої статті 7 зазначеного Закону;

- складу сім’ї внутрішньо переміщеної особи, яка захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України;

- факту проживання не менш як один рік у межах однієї області згідно з відомостями Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб за умови, що зміна місця проживання протягом року в межах однієї області не призводить до збільшення розміру компенсації відповідно до пунктів 17 і 18 цього Порядку;

- наявності документів про взяття на квартирний облік внутрішньо переміщеної особи, яка захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, та членів сім’ї;

- факту спільного проживання членів сім’ї внутрішньо переміщеної особи, яка захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, на яких нараховується грошова компенсація;

- майнових прав на нерухомість, будівництво якої не завершено, чи права власності на нерухоме майно внутрішньо переміщеної особи, яка захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, та всіх членів її сім’ї, на яких розраховується грошова компенсація, яке розташоване в населених пунктах на підконтрольній Україні території (крім житлового приміщення, яке зруйноване або стало непридатним для проживання внаслідок збройної агресії Російської Федерації, що підтверджується актом обстеження технічного стану житлового приміщення (будинку, квартири), або факту відчуження такого майна протягом п’яти років, що передують даті подання заяви про призначення грошової компенсації;

- факту про надання раніше внутрішньо переміщеній особі, яка захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, або членам її сім’ї жилого приміщення чи виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення за рахунок коштів субвенції;

- прийняття рішення про призначення або відмову в призначенні грошової компенсації;

- перегляд рішення про призначення грошової компенсації за нововиявленими обставинами (у разі зміни у складі сім’ї, показників опосередкованої вартості спорудження житла тощо);

- визначення розміру грошової компенсації.

3. Організація роботи комісії.

         3.1. Комісія проводить засідання в міру необхідності. Засідання  комісії вважається правомірним, якщо в ньому бере участь не менше 2/3 складу комісії. Рішення ухвалюється простою більшістю голосів присутніх членів комісії та оформляються протоколом. Протокол підписується всіма членами комісії.

         3.2. Роботу комісії організовує та спрямовує голова комісії, а в разі його відсутності – заступник голови комісії.

         3.3.Комісія протягом п’яти робочих днів з дня надходження подання розглядає його по суті та в присутності заявника або його законного представника чи уповноваженої особи приймає рішення про призначення або про відмову в призначенні грошової компенсації.

   3.4. У разі відмови в призначенні грошової компенсації комісія надсилає заявнику копію відповідного рішення із зазначенням підстав для його прийняття не пізніше ніж через три робочі дні з дати його прийняття.

        

Начальник відділу з організаційної

роботи селищної  ради                                                    Катерина  МИРОНЧУК

 

Описание: TSIGN

                                                                       УКРАЇНА                                                     

РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

       РІШЕННЯ 29                                

від 22.03.2022 року                                                                  смт. Романів

Про затвердження протоколу засідання комісії  з визначення напрямів та об’єктів, на які буде спрямовано субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського  піклування, осіб з їх числа

 

           Відповідно до  пп. 3  п. «б» ч. 1 ст. 34 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла  та приміщень для розвитку сімейних  та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків  та  забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, Порядку підтримки малих групових будинків, Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 року № 615 «Деякі питання забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа житлом та підтримки малих групових будинків» та з метою прийняття рішень щодо визначення напрямів та об’єктів, на які буде спрямована субвенція, виконавчий комітет селищної ради:

            ВИРІШИВ:

1. Затвердити протокол від 10 лютого 2022 року №1 засідання комісії з визначення напрямів та об’єктів, на які буде спрямовано субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків та забезпечення житлом дітей - сиріт, дітей, позбавлених  батьківського  піклування, осіб з їх числа, що додається.

2. Відділу соціального захисту населення Романівської селищної ради провести роботу щодо ознайомлення визначених осіб з порядком та умовами отримання житла за рахунок субвенції чи грошової компенсації.

 

3. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

Селищний голова                                                            Володимир САВЧЕНКО

 

ПРОТОКОЛ № 1                                                                                                                            комісії з визначення напрямів та об’єктів, на які буде спрямовано субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла  та приміщень для розвитку сімейних  та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків  та  забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа

              

10 лютого 2022  року                                                                                           смт. Романів                

              

 Присутні члени комісії:

Савченко Володимир Володимирович

-  селищний голова, голова комісії

    

 

   
   
   

Данилевич Валентина Іванівна

 

- начальник служби у справах дітей селищної ради, заступник   голови комісії

 

 

 

 

          Члени комісії:

 

Скакун

Ірина Вікторівна

 

 

Гудзь

Калина Миколаївна

- начальник відділу житлово-комунального господарства,  архітектури, будівництва, благоустрою та комунальної власності селищної ради;

 

- головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку селищної ради

 

Гаврилова

Оксана Леонідівна

-  начальник відділу освіти   селищної ради;

Крижанівська

Світлана Іванівна 

-    начальник відділу юридичної та кадрової роботи

 селищної ради;

Горобець

Наталія Аркадіївна

-  начальник  фінансового управління  селищної ради;

 

 

 

 

Лиманець

Тетяна Михайлівна

- завідувач відділення соціальної допомоги вдома  КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) селищної ради»;

 

Тимбуровська

Ольга Петрівна

- провідний спеціаліст відділу соціального захисту населення селищної ради

Відсутні члени комісії:

Мельник В.С., Захарченко К.В.

 

Порядок денний:

1. Про визначення напрямків використання субвенції з державного бюджету.

2.Про затвердження загального списку дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа, як  перебувають на квартирному обліку, як такі, що потребують поліпшення житлових умов Романівської селищної ради для виплати грошової компенсації (додаток 1).

3. Про затвердження списку дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, віком від 16 до 23 років, які перебувають на квартирному обліку, як такі, що потребують поліпшення житлових умов Романівської селищної ради для виплати грошової компенсації (додаток 2).

4. Про затвердження списку осіб з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування віком від 23 до 35 років, які перебувають на квартирному обліку, як такі, що потребують поліпшення житлових умов Романівської селищної ради для виплати грошової компенсації (додаток 3).

5. Про затвердження списку осіб з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, віком від 35 років і старше, які перебувають на квартирному обліку, як такі, що потребують поліпшення житлових умов Романівської селищної ради для виплати грошової компенсації (додаток 4).

6. Про визначення потреби щодо спрямування  субвенції  з державного  бюджету місцевому бюджету у 2022 році на виплату грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення  для дітей - сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, що перебувають на квартирному обліку Романівської селищної ради.

7. Про визначення потреби щодо спрямування  субвенції  з державного  бюджету місцевому бюджету у 2022 році на придбання житла для створення дитячого будинку сімейного типу

ХІД ЗАСІДАННЯ:

1.СЛУХАЛИ: Про визначення напрямків використання субвенції з державного бюджету.

ВИСТУПИЛИ: Савченко В.В., який повідомив, що захист прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, стоїть на першому місці в нашій селищній раді. Посадові особи органів місцевого самоврядування  пріоритетно мають забезпечувати права та інтереси дітей згідно Конституції України.

Відповідно до пунктів 4, 5  Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 р. № 615, субвенція спрямовується на такі напрями:

- придбання житла у прийнятих в експлуатацію житлових будинках для дитячих будинків сімейного типу, соціального житла, житла для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, зокрема дітей з інвалідністю, що перебувають на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (далі - особи);

- виплату грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення для осіб відповідно до Порядку виплати грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 р. №615 (далі - грошова компенсація);

Романівській селищній раді необхідно отримати субвенцію з державного бюджету і спрямувати її за двома напрямками:

1.  На придбання житлового будинку для дитячого будинку сімейного типу.

2. На виплату грошової компенсації за належні до отримання житлові приміщення для  дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, зокрема дітей з інвалідністю, що перебувають на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов з метою придбання житла.

ВИСТУПИЛИ:  Гаврилова О.Л., Крижанівська С.І., Лиманець Т.М., Данилевич В.І.

ВИРІШИЛИ:  Доцільно спрямувати кошти субвенції з державного бюджету на:

1. На придбання житлового будинку для дитячого будинку сімейного типу в смт. Романів.

2. На виплату грошової компенсації  за належні для отримання житлові приміщення для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, які перебувають на обліку громадян,  віком від 16 до 35 років.

                                                                                                         Голосували:  «за» - 9,

 

                                                                                                                            «проти»      –  0;

                                                                                                                             «утрим.»    –  0;

2. СЛУХАЛИ: Про затвердження загального списку дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа, які перебувають  на квартирному обліку, як такі, що потребують поліпшення житлових умов Романівської селищної ради для виплати грошової компенсації (додаток 1).

ВИСТУПИЛИ: Скакун І.В., яка поінформувала членів комісії про дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа, які     перебувають на  квартирному обліку селищної ради, як такі, що потребують поліпшення житлових умов Романівської селищної ради для виплати грошової компенсації, відповідно до загального списку.

ВИРІШИЛИ: Затвердити  загальний список дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа,    які       перебувають      на квартирному обліку, як такі, що потребують поліпшення житлових умов Романівської селищної ради для виплати грошової компенсації (додаток 1).

                                                                                                  Голосували:     «за»            –   9;

                                                                                                                            «проти»      –  0;

                                                                                                                             «утрим.»    –  0;

 

3. СЛУХАЛИ: Про затвердження списку дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, віком від 16 до 23 років, які перебувають на квартирному обліку, як такі, що потребують поліпшення житлових умов Романівської селищної ради для виплати грошової компенсації (додаток 2).

ВИСТУПИЛИ: Скакун І.В., яка поінформувала членів комісії про кількість  дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, віком від 16 до 23 років, які перебувають на квартирному обліку, як такі, що потребують поліпшення житлових умов Романівської селищної ради для виплати грошової компенсації, із визначенням окремо щодо кожної дитини обсягу такої компенсації. Дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування віком від 16 до 18 років  на квартирному обліку – 3, осіб з їх числа віком від 18 до 23 років – 9 (дві особи з інвалідністю).           

ВИРІШИЛИ: Затвердити список дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, віком від 16 до 23 років, які перебувають на квартирному обліку, як такі, що потребують поліпшення житлових умов Романівської селищної ради для виплати грошової компенсації (додаток 2).

                                                                                                  Голосували:     «за»            –   9;

                                                                                                                            «проти»      –  0;

                                                                                                                             «утрим.»    –  0;

4. СЛУХАЛИ: Про затвердження списку осіб з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування віком від 23 до 35 років, які перебувають на квартирному обліку, як такі, що потребують поліпшення житлових умов Романівської селищної ради для виплати грошової компенсації (додаток 3).

ВИСТУПИЛИ: Скакун І.В., яка поінформувала членів комісії про осіб з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування віком від 23 до 35 років, які перебувають на квартирному обліку, як такі, що потребують поліпшення житлових умов Романівської селищної ради для виплати грошової компенсації та зазначила, що таких осіб на квартирному обліку перебуває - 3.

ВИРІШИЛИ: Затвердити список осіб з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування віком від 23 до 35 років, які перебувають на квартирному обліку, як такі, що потребують поліпшення житлових умов Романівської селищної ради для виплати грошової компенсації (додаток 3).

                                                                                                  Голосували:     «за»            –   9;

                                                                                                                            «проти»      –  0;

                                                                                                                             «утрим.»    –  0;

 

5. СЛУХАЛИ: Про затвердження списку осіб з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, віком від 35 років і старше, які перебувають на квартирному обліку, як такі, що потребують поліпшення житлових умов Романівської селищної ради для виплати грошової компенсації (додаток 4).

ВИСТУПИЛИ: Скакун І.В., яка поінформувала членів комісії про осіб з числа                         дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, віком від 35 років і старше, які перебувають на квартирному обліку, як такі, що потребують поліпшення житлових умов Романівської селищної ради для виплати грошової компенсації та зазначила, що таких осіб немає.

ВИРІШИЛИ: Затвердити список осіб з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, віком від 35 років і старше, які перебувають на квартирному обліку, як такі, що потребують поліпшення житлових умов Романівської селищної ради для виплати грошової компенсації (додаток 4).

                                                                                                  Голосували:     «за»            –   9;

                                                                                                                            «проти»      –  0;

                                                                                                                             «утрим.»    –  0;

6. СЛУХАЛИ:  Про визначення потреби щодо спрямування  субвенції  з державного  бюджету місцевому бюджету у 2022 році на виплату грошової компенсації за належні для отримання житлові приміщення  для дітей - сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, що перебувають на квартирному обліку Романівської селищної ради.

ВИСТУПИЛИ: Горобець Н.А., поінформувала, що комісія має враховувати нормативи передбачені законодавством, а саме: загальна житлова площа на дитину повинна становити не менше 31 кв.м. Додатково надається 10 кв.м. на кожну дитину, або особу з інвалідністю. Вартість 1 кв.м. загальної площі житла в Житомирській області становить 13296 грн. (згідно із наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 16.12.2021  № 337 «Про показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України»)    гранична вартість житла обраховується за формулою: ГВЖ = 31 + 10 x Вг x Км, тому гранична вартість житла на кожну дитину/особу становить 412176,00 грн., а гранична вартість житла для особи з інвалідністю становить 545136,00 грн.

        Оскільки на квартирному обліку селищної ради перебуває 11 дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа віком від 16 до 23 років ( з них дві особи мають інвалідність)  обсяг грошової компенсації для  отримання житлових приміщень становить становить 4799856,00 грн., а кількість осіб зх. Числа дітей – сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування віком від 23 до 35 років – 5, тому обсяг потреби субвенції для виплати грошової компенсації відповідно до порядку становить 70 відсотків граничної вартості житла на кожну дитину – 288523,00 грн., тому обсяг грошової компенсації для отримання житлових приміщень становить 1535688,00 грн. Тому обсяг грошової компенсації для отримання житлових приміщень становить 6335544,00 грн.

ВИРІШИЛИ: Сформувати обсяг потреби субвенції для виплати грошової компенсації на придбання житла дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, особам з їх числа в сумі 6335544,00 грн.

 7. СЛУХАЛИ: Про визначення потреби щодо спрямування  субвенції  з державного  бюджету місцевому бюджету у 2022 році на придбання житла для створення дитячого будинку сімейного типу

ВИСТУПИЛИ: Данилевич В.І., яка проінформувала про необхідність  придбання житла у прийнятих в експлуатацію житлових будинках для створення дитячого  будинку сімейного типу у смт. Романів.

Горобець Н.А., поінформувала, що комісія має враховувати нормативи передбачені законодавством, а саме що гранична вартість житла для дитячих будинків сімейного типу визначається з розрахунку на 10 дітей (зокрема рідних) і двох батьків-вихователів за такою формулою:

ГВЖ = (21 × 12 + 10 + (10 × Nі)) × Вг × Км,

де ГВЖ — гранична вартість житла;

21 — 21 кв. метр загальної площі на кожну рідну дитину, дитину-вихованця та кожного з батьків-вихователів;

12 — кількість осіб (дітей та батьків-вихователів);

10 — 10 кв. метрів загальної площі на сім’ю;

(10 × Nі): 10 — додаткові 10 кв. метрів жилої площі на кожну дитину з інвалідністю, Nі — кількість дітей з інвалідністю;

Км — коефіцієнт збільшення граничної вартості 1 кв. метра загальної площі житла для мм. Києва, Дніпра, Львова, Одеси та Харкова, обласних центрів і міст обласного значення.

Вг — вартість (гривень) 1 кв. метра загальної площі житла в населеному пункті, в якому буде придбано житло для дитячого будинку сімейного типу;

Вартість 1 кв.м. загальної площі житла в Житомирській області становить 13296 грн. (згідно із наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 16.12.2021  № 337 «Про показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України»)    

У разі придбання житла для дитячого будинку сімейного типу враховуються витрати на придбання земельної ділянки, на якій розташоване житло, якщо це не призводитиме до перевищення його граничної вартості, обчисленої відповідно до цього пункту.

ГВЖ = (21 × 12 + 10 ) × 13296= 3483552,00 грн.

ВИРІШИЛИ:  Визначити потребу субвенції  з державного  бюджету місцевому бюджету у 2022 році на придбання житла для створення дитячого будинку сімейного типу у розмірі  3483552,00 грн.

                                                                                                 

                                                                                                  Голосували:     «за»             –   9;

                                                                                                                            «проти»      –  0;

                                                                                                                             «утрим.»     –  0.

 

Голова комісії, селищний голова                                                  Володимир САВЧЕНКО

Заступник голови комісії,

начальник служби у справах дітей

селищної ради                                                                                     Валентина ДАНИЛЕВИЧ                                                    

 

 

 

Члени комісії:                                                                                                                                                                                     

                                                                                                               Ірина СКАКУН

                                                                                                       

                                                                                                               Оксана ГАВРИЛОВА

      

                                                                                                                Світлана КРИЖАНІВСЬКА

 

                                                                                                               Наталія ГОРОБЕЦЬ

 

                                                                                                               Тетяна ЛИМАНЕЦЬ

 

                                                                                                                Ольга ТИМБУРОВСЬКА

 

                                                                                                                Калина ГУДЗЬ   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

Додаток 1

Загальний список дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування  та осіб з їх числа, які перебувають на квартирному   обліку,  як такі, що потребують поліпшення житлових умов Романівської селищної ради   для виплати грошової компенсації.

 

п/п

ПІБ дитини/особи з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дата народження

Статус

 

 

 

 

 

 

Дата взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (дата, № рішення виконавчого комітету сільської, селищної  ради)

Наявність інвалідності

 (у разі встановлення)

Загальна площа житла, що береться до розраху-нку, кв.м

Вартість 1 кв. метра загальної площі житла для населеного пункту за місцем перебування дитини на квартирному обліку *

Орієнтована потреба в  коштах  для придбання житла, грн

1

Льозіна Надія Олександрівна

11.03.1989 р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення засідання виконавчого комітету Романівської селищної ради  від 25 вересня  2008 року №12 «Про постановку на квартирний облік гр.Льозіної Н.О.»

Інвалідність відсутня

31

14067

305253,9

2

Лавренюк Віта Олександрівна

25.09.1995 р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення засідання виконавчого комітету Романівської селищної ради  від 15.12.2011 року №8 «Про постановку на квартирний облік»

Інвалідність відсутня

31

14067

305253,9

3

Бондарчук

Віталій Олексійович, 08.06.1999р.н.                                                                                                                                                                                                                  

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення №6 засідання виконавчого комітету Романівської селищної ради  від 29 липня 2015 року «Про постановку на квартирний облік»

Інвалідність відсутня

31

14067

436077

4

Осика Олександр Петрович, 09.11.1999р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

рішення засідання  виконкому Биківської селищної  ради від 21.01.2016 року №6 «Про розгляд заяви Осики О.П. та клопотання служби у справах

 

дітей від 20.01.2016 року №341»

Особа з інвалідністю

41

14067

576747

5

Меленівська  Оксана Олександрівна, 17.06.1998р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення засідання виконкому Врублівської сільської ради  від 26.08.2016 року №72 «Про постановку на квартирний облік»

 

Особа з інвалідністю

41

14067

381595,2

6

Хохлюк Альона  Анатолівна, 10.11.1998р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення засідання виконкому Вільшанської сільської ради   від  27.06.2017 року №68 «Про розгляд заяви гр..Хохлюк А.А.»

 

Інвалідність відсутня

31

14067

436077

7

Осика Володимир Петрович, 16.07.2002р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення засідання виконавчого комітету Биківської селищної ради  від 23.08.2018 року №70  «Про розгляд відношення служби у справах дітей щодо постановки на квартирний облік дитини-сироти»

 

Інвалідність відсутня

31

14067

576747

8

Цибульський Леонід Ігорович, 23.05.2002р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення засідання виконкому Романівської селищної ради   від 28.08.2018 року №7  «Про взяття на поліпшення житлових умов громадянина Цибульського Л.І.»

 

Інвалідність відсутня

31

14067

436077

9

Павлюк Аліна Андріївна

23.12.1997 р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення Романівської сільської  ради від 26.04.2019року №29 «Про взяття на квартирний облік на поліпшення житлових умов  проживання Павлюк Аліни Андріївни»

 

Інвалідність відсутня

31

14067

436077

10

Якимчук Ангеліна Миколаївна, 28.12.2002 р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення засідання виконкому Романівської селищної ради від 30.10.2019 року №5 «Про постановку на квартирний облік»

Інвалідність відсутня

31

13296

412176

11

Стоянова Анастасія

Олегівна, 29.03.2002 р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення засідання виконкому Романівської селищної ради від 17.07.2020 року №5 «Про постановку на квартирний облік»

Інвалідність відсутня

31

13296

412176

12

Добровольська  Альона

Миколаївна, 11.07.2002 р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення засідання виконкому Биківської селищної ради від 20.08.2020 року №50 «Про постановку на квартирний облік дитини, позбавленої батьківського піклування Добровольської А.М.

 

Інвалідність відсутня

31

13296

412176

13

Цибульська Тетяна Ігорівна, 30.07.2004р.н.

Дитина, позбавлена батьківського піклування

Рішення засідання  виконавчого комітету Романівської селищної ради   від 21.08.2020р. №6 «Про постановку на квартирний облік»

Інвалідність відсутня

31

13296

412176

14

Станкевич  Оксана Василівна, 27.12.2004р.н.

Дитина, позбавлена батьківського піклування

Рішення виконавчого комітету Романівської селищної ради   від 01.03.2021 №34 «Про взяття на квартирний облік гр..Станкевич О.В.»

Інвалідність відсутня

31

13296

412176

15

Беккер Людмила Сергіївна, 27.09.2003р.н.

Дитина-сирота

Рішення виконавчого комітету Романівської селищної ради  від 24.06.2021 №131 «Про реєстрацію особи в квартирній черзі» 

Інвалідність відсутня

31

13296

412176

16

Сурженко Сніжана Євгенівна, 04.01.2000р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення виконавчого комітету від 27.01.2022р. №14 «Про реєстрацію особи, що

потребує поліпшення житлових

умов та соціального житла

(Сурженко С.Є.)»

 

Має інвалідність

41

13296

545136

*-  Вартість 1 кв. метра загальної площі житла для населеного пункту за місцем перебування особи на квартирному обліку дорівнює опосередкованій вартості спорудження житла по Житомирській області згідно із наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 20.05.2021 року  № 119  «Про показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України».  

           Селищний голова, голова комісії                                                                                                                                       

         Секретар комісії                                                                                                                                                           

додаток 2 

 Список дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування  та осіб з їх числа віком від 16 до 23 років, які перебувають на квартирному   обліку,  як такі, що потребують поліпшення житлових умов Романівської селищної ради                                                                  для виплати грошової компенсації.

п/п

ПІБ дитини/особи з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дата народження

Статус

 

 

 

 

 

 

Дата взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (дата, № рішення виконавчого комітету сільської, селищної  ради)

Наявність інвалідності

 (у разі встановлення)

Загальна площа житла, що береться до розраху-нку, кв.м

Вартість 1 кв. метра загальної площі житла для населеного пункту за місцем перебування дитини на квартирному обліку *

Орієнтована потреба в  коштах  для придбання житла, грн

1

Бондарчук

Віталій Олексійович, 08.06.1999р.н.                                                                                                                                                                                                                   

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення №6 засідання виконавчого комітету Романівської селищної ради  від 29 липня 2015 року «Про постановку на квартирний облік»

Інвалідність відсутня

31

14067

436077

2

Осика Олександр Петрович, 09.11.1999р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

рішення засідання  виконкому Биківської селищної  ради від 21.01.2016 року №6 «Про розгляд заяви Осики О.П. та клопотання служби у справах дітей від 20.01.2016 року №341»

Особа з інвалідністю

41

14067

576747

3

Осика Володимир Петрович, 16.07.2002р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення засідання виконавчого комітету Биківської селищної ради  від 23.08.2018 року №70  «Про розгляд відношення служби у справах дітей щодо постановки на квартирний облік дитини-сироти»

Рішення виконавчого комітету Романівської селищної ради   від 30.04.2021р. №95 «Про реєстрацію особи в квартирній черзі»

Інвалідність відсутня

31

14067

436077

4

Цибульський Леонід Ігорович, 23.05.2002р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення засідання виконкому Романівської селищної ради   від 28.08.2018 року №7  «Про взяття на поліпшення житлових умов громадянина Цибульського Л.І.»

 

Інвалідність відсутня

31

14067

436077

5

Якимчук Ангеліна Миколаївна, 28.12.2002 р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення засідання виконкому Романівської селищної ради від 30.10.2019 року №5 «Про постановку на квартирний облік»

Інвалідність відсутня

31

14067

436077

6

Стоянова Анастасія

Олегівна, 29.03.2002 р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення засідання виконкому Романівської селищної ради від 17.07.2020 року №5 «Про постановку на квартирний облік»

Інвалідність відсутня

31

14067

436077

7

Добровольська  Альона

Миколаївна, 11.07.2002 р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення засідання виконкому Биківської селищної ради від 20.08.2020 року №50 «Про постановку на квартирний облік дитини, позбавленої батьківського піклування Добровольської А.М.

 Рішення виконавчого комітету Романівської селищної ради   від 30.04.2021р. №94 «Про реєстрацію особи в квартирній черзі»

 

Інвалідність відсутня

31

14067

436077

8

Цибульська Тетяна Ігорівна, 30.07.2004р.н.

Дитина, позбавлена батьківського піклування

Рішення засідання  виконавчого комітету Романівської селищної ради   від 21.08.2020р. №6 «Про постановку на квартирний облік»

Інвалідність відсутня

31

14067

436077

9

Станкевич  Оксана Василівна, 27.12.2004р.н.

Дитина, позбавлена батьківського піклування

Рішення виконавчого комітету Романівської селищної ради   від 01.03.2021 №34 «Про взяття на квартирний облік гр..Станкевич О.В.»

Інвалідність відсутня

31

14067

436077

10

Беккер Людмила Сергіївна, 27.09.2003р.н.

Дитина-сирота

Рішення виконавчого комітету Романівської селищної ради  від 24.06.2021 №131 «Про реєстрацію особи в квартирній черзі» 

Інвалідність відсутня

31

14067

436077

11

Сурженко Сніжана Євгенівна

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення виконавчого комітету від 27.01.2022р. №14 «Про реєстрацію особи, що

потребує поліпшення житлових

умов та соціального житла

(Сурженко С.Є.)»

 

Особа з інвалідністю

41

14067

576747

*-  Вартість 1 кв. метра загальної площі житла для населеного пункту за місцем перебування особи на квартирному обліку дорівнює опосередкованій вартості спорудження житла по Житомирській області згідно із наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 20.05.2021 року  № 119  «Про показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України».  

           Селищний голова, голова комісії                                                                                                                                       

         Секретар комісії                                                                                                                                                           

додаток 3 

 Список  осіб з  числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування  віком від 23 років до 35 років, які перебувають на квартирному   обліку,  як такі, що потребують поліпшення житлових умов Романівської селищної ради                                                                  для виплати грошової компенсації

п/п

ПІБ дитини/особи з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дата народження

Статус

 

 

 

 

 

 

Дата взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (дата, № рішення виконавчого комітету сільської, селищної  ради)

Наявність інвалідності

 (у разі встановлення)

Загальна площа житла, що береться до розраху-нку, кв.м

Вартість 1 кв. метра загальної площі житла для населеного пункту за місцем перебування дитини на квартирному обліку *

Орієнтована потреба в  коштах  для придбання житла, грн

1

Льозіна Надія Олександрівна,

11.03.1989 р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення засідання виконавчого комітету Романівської селищної ради  від 25 вересня  2008 року №12 «Про постановку на квартирний облік гр.Льозіної Н.О.»

Інвалідність відсутня

31

14067

305253,9

2

Лавренюк Віта Олександрівна,

25.09.1995 р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення засідання виконавчого комітету Романівської селищної ради  від 15.12.2011 року №8 «Про постановку на квартирний облік»

Інвалідність відсутня

31

14067

305253,9

3

Павлюк Аліна Андріївна,

23.12.1997 р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення Романівської сільської  ради від 26.04.2019року №29 «Про взяття на квартирний облік на поліпшення житлових умов  проживання Павлюк Аліни Андріївни»

 

Інвалідність відсутня

31

14067

305253,9

4

Меленівська  Оксана Олександрівна, 17.06.1998р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення засідання виконкому Врублівської сільської ради  від 26.08.2016 року №72 «Про постановку на квартирний облік»

 Рішення виконавчого комітету Романівської селищної ради   від 27.05.2021р. №114 «Про реєстрацію особи в квартирній черзі»

Особа з інвалідністю

41

14067

381595,2

5

Хохлюк Альона  Анатолівна, 10.11.1998р.н.

Особа з числа дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування 

Рішення засідання виконкому Вільшанської сільської ради   від  27.06.2017 року №68 «Про розгляд заяви гр..Хохлюк А.А.»

Рішення виконавчого комітету Романівської селищної ради   від 24.06.2021р. №130 «Про реєстрацію особи в квартирній черзі»

Інвалідність відсутня

31

14067

305253,9

*-  Вартість 1 кв. метра загальної площі житла для населеного пункту за місцем перебування особи на квартирному обліку дорівнює опосередкованій вартості спорудження житла по Житомирській області згідно із наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 20.05.2021 року  № 119  «Про показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України».  

           Селищний голова, голова комісії                                                                                                                                       

         Секретар комісії                                                                                                                                                           

Список осіб з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування  віком від  35 років, які перебувають на квартирному   обліку,  як такі, що потребують поліпшення житлових умов Романівської селищної ради   для виплати грошової компенсації

п/п

ПІБ дитини/особи з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дата народження

Статус

 

 

 

 

 

 

Дата взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (дата, № рішення виконавчого комітету сільської, селищної  ради)

Наявність інвалідності

 (у разі встановлення)

Загальна площа житла, що береться до розраху-нку, кв.м

Вартість 1 кв. метра загальної площі житла для населеного пункту за місцем перебування дитини на квартирному обліку *

Орієнтована потреба в  коштах  для придбання житла, грн

-

-

-

-

-

-

-

-

*-  Вартість 1 кв. метра загальної площі житла для населеного пункту за місцем перебування особи на квартирному обліку дорівнює опосередкованій вартості спорудження житла по Житомирській області згідно із наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 20.05.2021 року  № 119  «Про показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України».  

           Селищний голова, голова комісії                                                                                                                                       

         Секретар комісії                                                                                                                                                           

                                                                                                                                                

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                  

 

 

Описание: TSIGN

                                                                       УКРАЇНА                                                     

РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

       РІШЕННЯ 30                                  

від 22.03.2022 року                                                                  смт. Романів

Про внесення змін до складу комісії  з визначення напрямів та об’єктів, на які буде спрямовано субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського  піклування, осіб з їх числа

         У зв’язку з кадровими змінами та керуючись ст. 34 Закону України ,,Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет селищної  ради

ВИРІШИВ:

1. Вивести зі складу комісії з визначення напрямів та об’єктів, на які буде спрямовано субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла  та приміщень для розвитку сімейних  та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків  та  забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа завідувача відділення соціальної допомоги вдома КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Романівської селищної ради» Лиманець Тетяну Михайлівну.

2. Ввести до складу комісії з  визначення напрямів та об’єктів, на які буде спрямовано субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла  та приміщень для розвитку сімейних  та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків  та  забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа директора КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Романівської селищної ради» Антонову Тетяну Миколаївну.

 

3.   Контроль за виконанням даного  рішення  залишаю за собою.

 

Селищний голова                                                        Володимир САВЧЕНКО

                                                                                       

                       

 

Описание: TSIGN

                                                                       УКРАЇНА                                                    

РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

       РІШЕННЯ 31                                  

від 22.03.2022 року                                                                  смт. Романів

Про надання статусу дитини-сироти

Гнатюк Златі Віталіївні

         Розглянувши  клопотання  служби у справах дітей  селищної ради від 09.02.2022 року  №70, врахувавши, що   мати  дитини – Вишемірська Ірина Олександрівна, 19.04.1993 р.н., померла (свідоцтво про смерть серії І-ТП       № 422230 від 24 січня  2022 року, згідно  Витягу з Державного реєстру актів цивільного  стану громадян про державну реєстрацію шлюбу із зазначенням відомостей про другого з подружжя від 04.02.2022 року №00034894619, прізвище до  державної реєстрації  шлюбу – Гнатюк, після державної  реєстрації шлюбу – Вишемірська),  згідно витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію  народження відповідно до статей 126, 133,135 Сімейного кодексу України   від  25.01.2022 року №00034734677   відомості про батька записані відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України (за вказівкою матері), на виконання  ст.5,11 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»,  пунктів 21, 22, 23, 25  Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної  із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року №866,  ст. 56 Цивільного кодексу України, ст. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет  селищної ради

В И Р І Ш И В:

  1. Надати  Гнатюк Златі Віталіївні, 29.07.2015р.н.,  статус  дитини-сироти.

        2. Службі у справах дітей селищної ради  (Данилевич В.І.)  вжити  заходів щодо влаштування  Гнатюк Злати Віталіївни, 29.07.2015р.н,  в сімейні форми виховання.      

  3. Контроль за виконанням даного  рішення  покласти на першого заступника селищного голови Володимира РИБАКА.

Селищний голова                                                    Володимир САВЧЕНКО     

 

Описание: TSIGN

                                                                       УКРАЇНА                                                     

РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

       РІШЕННЯ 32                                 

 

від 22.03.2022 року                                                                  смт. Романів

 

Про закріплення  права користування

житлом  за дітьми-сиротами,

Беник Анною Сергіївною, 26.10.2008р.н.,

та Беником Миколою Івановичем, 26.07.2019 р.н.,

та призначення  відповідального за збереження житла

Розглянувши  подання  служби у справах дітей Романівської  селищної ради від 16.02.2022р. №82,  з метою збереження житлових прав дітей-сиріт, які на час набуття статусу мають право користування житлом, відповідно до ст. 56 Цивільного кодексу України, ст.11 Закону  України «Про основи соціального захисту бездомних громадян і безпритульних дітей», ст.32 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», ст.34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет селищної  ради

В И Р І Ш И В:

1. Закріпити по 1/6  частині  житлового  будинку  на праві користування  за  дітьми-сиротами Беник Анною Сергіївною, 26.10.2008р.н., та Беником Миколою Івановичем, 26.07.2019 р.н., за адресою: вул.Шевченка, буд.47                 смт.Романів, Житомирський район  Житомирська область, в якому вони проживали з матір’ю до встановлення опіки, піклування.

2. Призначити відповідальним за збереження житла   до досягнення повноліття дітей,   Ткачук Зою Анатоліївну, 29.09.1959 р.н.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

3. Контроль за виконанням даного рішенням покласти на  першого заступника селищного голови Володимира  РИБАКА.

Селищний голова                                                      Володимир САВЧЕНКО                                                 

    Описание: TSIGN

                                                                       УКРАЇНА                                                    

РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

       РІШЕННЯ 33                                

від 22.03.2022 року                                                                  смт. Романів

Про надання дозволу  на

дарування земельної ділянки на

ім’я малолітньої дитини

         Розглянувши заяву громадянина Твердохліба Андрія Ігнатовича,  жителя вул.Берегова, буд.11, корп.11, кв.34, смт. Козин Обухівського району Київської області, врахувавши подання  служби у справах дітей селищної ради  від 11.02.2022 року №78, відповідно до ст.ст. 173, 177  Сімейного кодексу України,  ст.17 Закону України «Про охорону дитинства», ст.12 Закону України «Про основи соціального захисту бездомних громадян і безпритульних дітей»,  до п. 67 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної з захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року №866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини», рішення комісії з питань захисту прав дитини від 22.02.2022 року №4, ст. 34  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»  та врахувавши, що інтереси малолітньої дитини не порушуються, виконавчий комітет Романівської селищної ради

ВИРІШИВ:

1. Надати дозвіл Твердохлібу Андрію Ігнатовичу на дарування земельної ділянки, розташованої на території Камінського старостинського округу, загальною площею 2,0000 га, кадастровий номер 1821482200:02:000:0119  на ім’я малолітнього сина Твердохліба Святослава Андрійовича, 14.07.2021 р.н.

2. Законним представником малолітньої дитини Твердохліба Святослава Андрійовича вважати матір дитини – Бережну Кристину Олегівну.

3. Зобов’язати  Твердохліба Андрія Ігнатовича в місячний термін після укладання договору дарування надати його копію в службу у справах дітей Романівської  селищної ради.

         4. Контроль за виконанням даного рішення  покласти на першого заступника  селищного голови Володимира РИБАКА.

Селищний голова                                                           Володимир САВЧЕНКО

 

 

Описание: TSIGN

                                                                       УКРАЇНА                                                    

РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

       РІШЕННЯ 34                                

від 22.03.2022 року                                                                  смт. Романів

 Про надання статусу дитини,

позбавленої батьківського піклування,

Алешковичу  Миколі Олеговичу, 08.07.2007р.н

 

            Розглянувши  клопотання  служби у справах дітей  селищної ради від 16.02.2022 №80, врахувавши те,  що мати  дитини - Самохвалова Лілія Іванівна, 22.06.1973р.н., та  батько дитини - Алешкович Олег Павлович, 11.10.1962р.н.,  не виконують свої обов’язки з виховання та утримання дитини з причин, які неможливо з’ясувати у зв’язку з перебуванням батьків на тимчасово окупованій території у Автономній Республіці Крим, що підтверджується актом, про виявлення дитини, переміщеної з тимчасово окупованих територій у Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м.Севастополі або району проведення антитерористичної операції і заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, яка залишилася без батьківського піклування, складений службою у справах дітей 10 лютого 2022року, за формою згідно  з додатком 11  Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної  із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року №866, враховуючи  рішення комісії з питань захисту прав дитини від 22.02.2022 р. № 3,  на виконання  ст.5,11 Закону України  «Про забезпечення організаційно-правових, умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»,  пунктів 21, 22, 24  Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної  із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року №866, ст. 56 Цивільного кодексу України, ст. 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Романівської селищної ради

В И Р І Ш И В:

  1. Надати  Алешковичу Миколі Олеговичу, 08.07.2007р.н.,  статус  дитини, позбавленої батьківського піклування.
  2. Службі у справах дітей селищної ради  (Данилевич В.І.) вжити  заходів щодо влаштування  Алешковича  Микола  Олеговича, 08.07.2007р.н.,    в сімейні форми виховання.   
  3. Службі у справах дітей   (Данилевич В.І.), відділенню поліцію №5 Житомирського районного управління поліції головного управління Національної поліції в Житомирській області (Данилюк С.В.) (за згодою),    вжити заходів щодо встановлення відомостей про батьків дитини, місця їх проживання (перебування) для організації роботи  з повернення дитини на виховання в сім’ю або підтвердження статусу  дитини відповідно до підстав, передбачених у пункті 24  Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної  із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року №866.  
  4. Контроль за виконанням даного  рішення  покласти на першого заступника селищного голови Володимира РИБАКА.

 

Селищний голова                                                    Володимир САВЧЕНКО

 

Описание: TSIGN

                                                                       УКРАЇНА                                                    

РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

       РІШЕННЯ 35                              

 

від 22.03.2022 року                                                                  смт. Романів                         

Про  встановлення  піклування над дитиною, позбавленою батьківського піклування, Алешковичем Миколою Олеговичем

Розглянувши заяву  громадянки Степанець  Катерини Петрівни,  26.01.1963 р.н.,  про призначення її піклувальником над дитиною, позбавленою батьківського піклування,  Алешковичем Миколою Олеговичем, 08.07.2007 р.н.,  (мати  дитини - Самохвалова Лілія Іванівна, 22.06.1973р.н., та  батько дитини - Алешкович Олег Павлович, 11.10.1962р.н.,  не виконують свої обов’язки з виховання та утримання дитини з причин, які неможливо з’ясувати у зв’язку з перебуванням батьків на тимчасово окупованій території у Автономній Республіці Крим, що підтверджується актом, про виявлення дитини, переміщеної з тимчасово окупованих територій у Донецькій та Луганській областях, Автономній Республіці Крим і м.Севастополі або району проведення антитерористичної операції і заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, яка залишилася без батьківського піклування, складений службою у справах дітей 10 лютого 2022року, за формою згідно  з додатком 11  Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної  із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року №866),  врахувавши згоду дитини та  рішення комісії з питань захисту прав дитини від 22.02.2022 р. № 3 та виходячи з інтересів дитини, відповідно до статей 243, 244, 246,247,249  Сімейного кодексу України, ст.ст. 59, 61, 62, 63 Цивільного кодексу України, ст.ст. 6, 11 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових  умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року №866, виконавчий комітет Романівської селищної ради

ВИРІШИВ:

  1.  Встановити  піклування  над дитиною, позбавленою батьківського піклування,  Алешковичем Миколою Олеговичем, 08.07.2007 р.н.
  2. Призначити  піклувальником Степанець  Катерину Петрівну,  26.01.1963 р.н.
  3. Покласти персональну відповідальність за життя, здоров’я, фізичний і психічний розвиток дитини Алешковича  Миколи Олеговича, 08.07.2007 р.н. на піклувальника  Степанець  Катерину Петрівну,  26.01.1963 р.н.

  4. Службі у справах дітей Романівської селищної ради (Данилевич В.І.) забезпечити:

  4.1. Здійснення контролю за умовами проживання та виховання дитини в сім’ї піклувальника.

  4.2. Підготовку щорічних висновків про стан виховання та утримання дитини в сім’ї піклувальника.

 5. Відділу соціального захисту населення Романівської селищної ради (Мельник В.С.)забезпечити:

 5.1.  Щорічне пільгове оздоровлення підопічної дитини.

         5.2. Розгляд питання щодо взяття під соціальний супровід дитини в сім’ї піклувальника, надання комплексу послуг, спрямованих на створення належних умов для виховання та розвитку підопічної дитини.

6. Рекомендувати  відділенню №7 управління праці та соціального захисту населення Житомирської райдержадміністрації (Кондратюк Т.В.)  призначити і  виплачувати державну  соціальну допомогу на дитину, позбавлену батьківського піклування, Алешковича  Миколу Олеговича, 08.07.2007 р.н.

7. Комунальному некомерційному підприємству «Центр первинної медико-санітарної допомоги Романівської селищної ради» (Галясу О.М.) забезпечити:

7.1. Закріплення сімейного  лікаря за дитиною та її медичний огляд двічі на рік.

7.2. Надання службі  у справах дітей Романівської селищної  ради щорічних висновків про стан здоров’я дитини та дотримання піклувальником рекомендацій лікарів.

8. Відділу освіти Романівської селищної ради (Гаврилова О.Л.) забезпечити:

8.1. Право дитини на здобуття повної загальної середньої освіти.

8.2. Надання службі у справах дітей Романівської селищної ради  щорічних інформацій про стан навчання, виховання та розвитку дитини.

9 Рекомендувати відділенню поліцію №5 Житомирського районного управління поліції головного управління Національної поліції в Житомирській області (Данилюк С.В.) інформувати службу у справах дітей Романівської селищної ради про наявність проявів асоціальної поведінки з боку дитини та піклувальника.

10. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника селищного  голови Володимира РИБАКА.

                      

Селищний голова                                                    Володимир САВЧЕНКО

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь