Звіт про роботу ЦНАП за 2021рік
ПРОЕКТ
УКРАЇНА
РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ №
від 24.02.2022 року смт. Романів
Звіт про роботу ЦНАП
за 2021рік
Відповідно до статей 24, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 12 Закону України «Про адміністративні послуги», Примірного положення про центр надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.02.2013р. № 118, рішення Романівської селищної ради від 18.12.2020р. №22-2/20 «Про затвердження структури, загальної чисельності виконавчих органів апарату та штатного розпису Романівської селищної ради у новій редакції» та з метою покращення якості надання адміністративних послуг, виконавчий комітет селищної ради
ВИРІШИВ:
1. Прийняти звіт начальника - адміністратора ЦНАП Романівської селищної ради за 2021рік ( додається)
2. Доручити заступнику селищного голови Ходюку В.І. щоквартально здійснювати моніторинг роботи ЦНАП.
3.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови Ходюка В.І.
Селищний голова Володимир САВЧЕНКО
Додаток
до рішення засідання виконавчого комітету селищної ради
від 24.02.2022 №____
Звіт
про роботу Центру надання адміністративних послуг Романівської селищної ради за 2021рік
Центр надання адміністративних послуг Романівської селищної ради утворено з моменту створення Романівської територіальної громади шляхом трансформації Центру надання адміністративних послуг Романівської районної державної адміністрації.
З початку року Центром надання адміністративних послуг надавалися 78 адміністративних послуг, на даний час спектр послуг розширено до 101. Штатна кількість працівників ЦНАП становить 7 чоловік.
Станом на 01 січня 2022 року ЦНАП надаються такі адміністративні послуги:
- Адміністративні послуги соціального характеру;
- Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Надання відомостей з Державного земельного кадастру;
- Державна реєстрація прав та їх обтяжень (надання інформаційних довідок);
- Реєстрація/зняття з реєстрації мешканців громади;
- Інші питання місцевого значення (колективні договори, містобудування, благоустрій, житло тощо).
За звітний період Центром надання адміністративних послуг було прийнято від населення та опрацьовано - 11838 послуги, а саме:
- Адміністративні послуги соціального характеру – 3287,
з них: надання соціальної допомоги – 1706;
призначення субсидій – 1486;
надання пільг – 95.
Окрім цього, видано 139 посвідчень для багатодітних сімей.
- Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 816,
з них: державна реєстрація юридичних осіб – 30;
державна реєстрація фізичних осіб-підприємців – 321;
державна реєстрація припинення підприємницької діяльності – 156;
державна реєстрація змін до відомостей про юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 309.
- Надання відомостей з Державного земельного кадастру – 2452,
з них: надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку – 1821;
надання відомостей з Державного земельного кадастру про нормативно-грошову оцінку – 625;
виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру – 6.
- Державна реєстрація прав та їх обтяжень – 314,
з них: надання інформаційних довідок з Державного реєстру речових прав та їх обтяжень – 314.
- Реєстрація/зняття з реєстрації мешканців громади – 4935,
з них: зареєстровано місце проживання – 534;
знято з місця реєстрації – 180;
видано довідок про склад сім'ї та місця проживання – 4221.
В тому числі, було здійснено виїзний прийом громадян в с. Врублівка, де було внесено відомості до паспортів громадян та в Реєстр громади про зміну нумерації будинків та перейменування вулиць.
Надано відповіді на запити:
- до Відділу ведення Державного реєстру виборців Житомирської РДА про місце реєстрації 163 громадян;
- до судових структур про місце реєстрації 103 громадян.
Проведено роботу щодо військового обліку чоловіків від 18 до 60 років:
- взято на військовий облік – 74 чоловіка;
- знято з військового обліку – 17 чоловік.
- Інші питання місцевого значення – 34,
з них: оприлюднено колективних договорів – 16;
видано довідок щодо участі громадян в приватизації державного житлового фонду -18.
За 2021 рік до бюджету Романівської селищної ради надійшло 649,3 тис.грн. плати за надання адміністративних послуг.
Головним спеціалістом сформовано 3287 справ та передано до Романівського відділення №7 управління соціального захисту населення Житомирської РДА.
Щомісячно в приміщенні ЦНАП здійснюється прийом громадян посадовими особами Чуднівського відділу соціального страхування від нещасних випадків. В ході зустрічі громадян надаються консультації та правова допомога.
Проводиться робота, щодо розширення переліку адміністративних послуг:
- підписано узгоджене рішення щодо надання адміністративних послуг через ЦНАП з Центрально-Західним Міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Хмельницький) Романівським відділом державної реєстрації актів цивільного стану у Житомирському районі Житомирської області;
- у процесі підписання узгоджене рішення щодо надання адміністративних послуг через ЦНАП з Головним управлінням Держгеокадастру у Житомирській області.
Начальник ЦНАП- адміністратор Наталія ГОРБАТЮК