Романівська селищна рада
Житомирська область, Житомирський район

Про надання повноважень щодо присвоєння адрес і формування документів у сфері містобудування та архітектури

Дата: 28.01.2022 15:25
Кількість переглядів: 728

         

       РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Житомирського району Житомирської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

 

27 січня 2022                   смт Романів                                               №12

Про надання повноважень щодо

присвоєння адрес і формування

документів у сфері містобудування

та архітектури

 

Відповідно до статей 221-265, 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 року №3038 (зі змінами та доповненнями), пункту 1 Порядку присвоєння адрес об’єктам будівництва, об’єктам нерухомого майна, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 7 липня 2021 р. № 690, у зв'язку зі створенням автоматизованих робочих місць органу з присвоєння адрес, органу містобудування та архітектури  в електронному кабінеті користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, керуючись пунктом "а" статті 31, статями 37, 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 №280-97/ВР (зі змінами та доповненнями), виконавчий комітет селищної ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Надати відділу житлово-комунального господарства, архітектури, будівництва, благоустрою та комунальної власності виконавчого комітету Романівської селищної ради повноваження щодо присвоєння, зміни, коригування, анулювання адрес об'єктам будівництва та об'єктам нерухомого майна на території громади шляхом видачі наказів з внесенням відомостей до Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

2. Надати відділу житлово-комунального господарства, архітектури, будівництва, благоустрою та комунальної власності виконавчого комітету Романівської селищної ради повноваження щодо формування документів у сфері містобудування та архітектури через Єдину державну електронну систему у сфері будівництва із внесенням до даної системи відповідних відомостей.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника селищного голови  Рибака В.М.

 Селищний голова                                                            Володимир САВЧЕНКО


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь