A A A K K K
для людей із порушенням зору
Романівська селищна рада
Житомирська область, Житомирський район

Звіт про роботу КУ «Трудовий архів» за 2021 рік

Дата: 27.01.2022 09:30
Кількість переглядів: 917

Звіт про роботу КУ «Трудовий архів»

за 2021 рік

 

З метою забезпечення централізованого зберігання документів з кадрових питань (особового складу), нагромаджених у процесі документування діяльності реформованих та ліквідованих підприємств, забезпечення захисту соціально-правових інтересів громадян, рішенням 6 сесії 5 скликання районної ради від 15.12.2006 №78 створено комунальну установу Романівської районної ради «Трудовий архів Романівського району» та рішенням 8 сесії 7 скликання Романівської районної ради від 02.08.2016р. №144 на посаду начальника КУ «Трудовий архів» призначено Михальчук Ірину Олександрівну. В зв’язку з прийняттям комунальної установи Романівської районної ради «Трудовий архів Романівського районну» в комунальну власність та включення Романівської селищної ради в склад засновників установи, рішенням сесії Романівської селищної ради від 26 січня 2021 року №80-4/21 змінено назву комунальна установа Романівської районної ради «Трудовий архів Романівського району» на комунальна установа Романівської селищної ради «Трудовий архів». Штатна чисельність працівників установи складає 2,25 штатних одиниць: начальник, спеціаліст-архівіст та 0,25 ставки бухгалтера.

В 2021 році на утримання КУ «Трудовий архів» виділено 245 тис. грн.: з бюджету Романівської селищної ради – 200 тис. грн. та з бюджету Миропільської селищної ради – 45 тис. грн., які були використані на нарахування заробітної плати працівникам установи.

КУ «Трудовий архів», на платній основі, приймає від ліквідаційних комісій (ліквідаторів) підприємств, установ і організацій документи з кадрових питань (особового складу), тимчасового та тривалого термінів зберігання, надає методичну і практичну допомогу по упорядкуванню документів, оформленню описів справ, забезпечує належне їх зберігання (ремонт справ, картонування та інше), створює до них необхідний пошуковий і довідковий апарат, готує в установленому порядку архівні довідки, копії та витяги з архівних документів юридичним особам і громадянам, подає на затвердження експертної комісії архівного відділу Житомирської райдержадміністрації описи справ підприємств, установ і організацій – джерел комплектування та акти про вилучення для знищення справ, строк зберігання яких закінчився.

В 2021 році КУ «Трудовий архів» було заключено 1 договір надання архівних послуг з установою ТОВ «Літліс» смт.Миропіль, за що було отримано кошти в сумі 3 тисячі 850 гривень.

Всього за рік на рахунок установи в Ощадному банку надійшло 23 тисячі 663 гривні. Витрачено 39 тисяч 863 гривні, з них:

Придбання техніки (ноутбук) – 13 тисяч 450 гривень

На заробітну плату працівників – 8 тисяч 628 гривень

Оплата послуг телефонного зв’язку та інтернет – 7 тисяч 85 гривень

Придбання товарів та послуг – 10 тисяч 700 гривень.

Залишок коштів на рахунку установи станом на 01.01.22 року становить    1 тисяча 420 гривень.

 

З моменту створення установи з 25 фондів в яких 1728 справ на зберіганні станом на 31 грудня 2021 року 15918 справ з кадрових питань (особового складу) та 2820 справ тимчасового та тривалого зберігання від 142 фондів. За 2021 рік надійшло 26 нових фондів на 2675 справ.

Для забезпечення збереженості архівних фондів у 2021 році закартоновано 3490 одиниць зберігання.

В трудовому архіві на зберіганні знаходяться документи з кадрових питань (особового складу) наступних сільських та селищних рад Романівської територіальної громади: Биківська селищна рада, Великокозарська, Вільшанська, Гордіївська, Карвинівська, Прутівська, Соболівська, Старочуднівськогутянська, Хижинецька та Червонохатківська сільські ради. Не надійшли на зберігання документи Врублівської, Годиської, Камінської, Нивненської, Ольшанської, Романівської, Садківської, Ягодинської та Ясногородської сільських рад.

На депонованому зберіганні від діючих юридичних осіб на зберіганні в трудовому архіві знаходиться 9 фондів (СТОВ «Злагода» с.Вільха, СТОВ «Мрія» с.Хижинці, ДП «ПМК №162» ВАТ «Житомирводбуд», СТОВ «За врожай» с.Червоні Хатки, ДП «АГ «Годиське» ПАТ «Житомирінвест», СТОВ «Україна» с.Корчівка, СТОВ ім. Б.Хмельницького с.Романівка, ПАТ «Романівська райагропромтехніка» СТОВ «Прогрес» смт.Романів, СФГ «Червоний Промінь» с.Раці та Романівська центральна районна лікарня) загальною кількістю 3813 справ.

Для контролю за наявністю, станом та рухом документів проведено перевірку наявності 1801 одиниці зберігання 22 фондів.

При виконанні запитів соціально-правового характеру та перевірці наявності і стану справ у фондах за 2021 рік відремонтовано, проведено оправлення та підшивка 417 справ.

Відповідно до Типових норм часу і виробітку на основні види робіт, що виконуються у архівних установах, затверджених наказом Держкомархіву від 29 квітня 2020 року №45 норма виконання запитів про підтвердження трудового стажу та розмір заробітної плати становить відповідно 2 довідки на 1 робочий день. Комунальною установою «Трудовий архів» за 2021 рік видано 1509 довідок соціально-правового характеру у відповідь на 586 запитів, з яких 1501 - позитивних та 8 - негативних. Для порівняння, за 2020 рік було видано 1181 довідку, за 2019 рік - 1056 довідок, за 2018 рік - 870 довідок, за 2017 рік - 747 довідок, за 2016 рік - 633 довідок, за 2015 рік - 606 довідок, за 2014 рік - 889 довідок, за 2013 рік - 702 довідок, за 2012 рік - 672 довідок, за 2011 рік - 660 довідок. за 2010 рік - 395 довідок, за 2009 рік - 391 довідок та за 2008 рік - 145 довідок.

Згідно розпорядку роботи установи у понеділок і четвер з 9:00 до 13:00 год. проводиться прийом громадян (прийом заяв та запитів), у середу – зустрічні перевірки головним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області обґрунтованості архівних довідок про заробітну плату для призначення (перерахунку) пенсій. Станом на 31 грудня 2021 року провідним спеціалістом сектору контрольно-перевірочної роботи №1 управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області здійснено 112 перевірок.

З метою підвищення кваліфікації працівники установи в 2021 році взяли участь в 2 онлайн семінарах організованих Житомирським обласним центром підвищення кваліфікації за програмами: «Організація роботи трудових архівів» та «Організація роботи архівних підрозділів державних установ».

 

 

 

Начальник КУ «Трудовий архів»                                                 Ірина МИХАЛЬЧУК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь