A A A K K K
для людей із порушенням зору
Романівська селищна рада
Житомирська область, Житомирський район

Звіт відділу з організаційної роботи здійснював документаційно-технічне забезпечення діяльності керівництва,  виконавчого комітету Романівської селищної ради за 2021 рік

Дата: 24.01.2022 14:39
Кількість переглядів: 202

Україна

РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ

вул. С.Лялевича, 2, смт Романів, 13001, код ЄДРПОУ 04345185

 

тел. 2-31-25, e.mail: [email protected], [email protected]

 

                                                           

Від 14.01.2022 №                                                 

         

Протягом 2021 року відділ з організаційної роботи здійснював документаційно-технічне забезпечення діяльності керівництва,  виконавчого комітету Романівської селищної ради, ведення у виконавчому комітеті Романівської селищної ради діловодства.

 

1. Документаційно-технічне забезпечення діяльності керівництва, ведення загального діловодства та контролю за строками проходження і виконання документів:

Працівниками відділу протягом звітного періоду забезпечувався прийом, реєстрація, попередній розгляд та передача згідно з розподілом обов’язків документів керівництву та структурним підрозділам селищної ради, здійснювалось розмноження та розсилка вхідної і вихідної кореспонденції, рішень виконавчого комітету та селищної ради, розпоряджень селищного голови, інших документів селищної ради.

 

Всього надійшло документів (вхідна) – 4440

     з них, від:

Житомирської ОДА – 1467

структурних підрозділів ОДА – 361

Житомирської РДА – 929

структурних підрозділів РДА – 82

установ, організацій громади, району – 807

інше – 794

 

Всього надіслано документів (вихідна) - 2884

  з них, надіслано до:

Житомирської ОДА – 413

структурних підрозділів ОДА – 221

Житомирської РДА – 289

структурних підрозділів РДА – 119

інше – 1842

 

Кількість прийнятих розпоряджень селищного голови – 330

    з них:

    з основної діяльності – 228

    з особового складу – 34

    фінансового характеру - 68

 

Кількість контрольних документів – 856

     з них, від:

Житомирської ОДА – 375

структурних підрозділів ОДА – 93

Житомирської РДА – 149

структурних підрозділів РДА – 65

інші - 174

 

Кількість виконаних контрольних документів – 737

    з них:

    повністю – 657

    частково – 80

 

2.Забезпечення виконання вимог Конституції України, законодавства України щодо реалізації конституційного права громадян на звернення у виконавчому комітеті селищної ради:

Забезпечено оргнізаційну підготовку та проведення щомісячного виїзного особистого прийому громадян селищним головою, секретарем ради та заступниками селищного голови в населених пунктах громади. З цією метою підготовлено 2 проекти розпоряджень селищного голови.

Протягом звітного періоду відповідно до графіка такі прийоми відбулися  в 32 населених пунктах.

Забезпечено прийом письмових звернень громадян. Звернення громадян, що надходять до селищної ради, приймаються, проходять первинний розгляд і реєструються у день їх надходження у порядку, визначеному Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян.

 

          У зв’язку з утворенням територіальної громади значно зросла кількість звернень громадян до селищної ради. Так, протягом  2021 року було зареєстровано 3058 звернень, з яких – 51(1,7%) колективні звернення, 3051 – індивідуальні.   

За категорією громадян, що вказали свій соціальний статус, найбільше до виконавчого комітету звернулося працюючих громадян та пенсіонерів (понад 70% заявників), а також ветерани АТО та учасники бойових дій  (76 заяв), члени багатодітних сімей (94 заяви), інваліди (71 заява).

Найбільша кількість звернень громадян стосується питань земельних відносин та аграрної політики – 2222 (73%), соціального захисту населення – 92 (3%), вирішення питань житлово-комунального господарства, дотримання законності і правопорядку – 72 (2,4%), з питань сімейної політики та захисту прав дітей – 39 (1,3%), з питань екології – 39 (1,3%), освіти – 34 (1%), охорони здоров’я – 28 (0,9%).

Всі звернення розглянуто згідно чинного законодавства,  2557 (83%) звернень громадян вирішено позитивно,  226 (7,4%) громадян надано роз’яснення, відмовлено  - 273 (9%).

 Відмови у задоволенні заяв в основному стосуються звернень щодо виділення земельних ділянок, які на даний час виділити не можливо до врегулювання певних нормативно-правових актів.

         Протягом 2021 року до виконавчого комітету через органи влади надійшло на вирішення 11 звернень, в тому числі:

        6 -  звернення  від обласної державної адміністрації;

        5 -  звернення  від районної державної адміністрації.

 Крім цього, надійшло 36 звернень від депутатів всіх рівнів:

  • 3  звернення від депутатів Верховної Ради України в яких порушувались питання щодо співфінансування програми «Власний дім» та стану виплат заробітної плати, надбавок працівникам сфери освіти та медицини, оптимізації шкіл;
  • 7 звернень від депутатів Житомирської обласної ради щодо функціонування освітніх закладів, облаштування кладовища, вирішення земельних питань та діяльності медзакладу, забезпечення меблями дитсадка «Сонечко», використання бюджетних коштів на будівництво водогінної мережі у с.Гордіївка;
  • 2 звернення від депутата Житомирської районної ради щодо соціального захисту дітей-сиріт;
  • 24 звернення від депутатів Романівської селищної ради щодо вуличного освітлення та зниження тарифів на енергоносії, про призначення  директорів та реорганізацію закладів освіти, вирішення житлово-комунальних питань, діяльності закладів торгівлі, ремонту доріг тощо.

 

На адресу селищної ради протягом 2021 року надійшло також                    7 адвокатських запитів щодо надання згідно Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» певної інформації та копій документів з метою надання адвокатських послуг громадянам. Всі запити опрацьовані та виконані згідно чинного законодавства.

Протягом звітного періоду надійшло 16 запитів на публічну інформацію, з яких 15 - довідкового характеру, 1 – запит на соціологічну інформацію. Всі запити опрацьовані згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації».

      Протягом звітного року забезпечено підготовку та надання звіту щодо роботи зі зверненнями громадян до Житомирської обласної ради та Житомирської райдержадміністрації. Двічі питання стану роботи зі зверненнями громадян розглядалось на засіданнях виконавчого комітету, про що прийнято відповідні рішення.

 

3. Організаційна робота:

Відділом протягом 2021 року забезпечувалась підготовка та складання планів роботи виконавчого комітету, ради, щомісячних організаційних заходів, здійснювалась організаційна робота та контроль за їх виконанням.

Забезпечено організаційну підготовку та проведення 19 засідань сесій селищної ради та відповідних постійних комісій, 18 засідань виконавчого комітету.

Забезпечено організаційну підготовку до проведення щотижневих апаратних нарад за участю селищного голови, оформлення доручень керівництва за їх підсумками та контроль за виконанням.

У листопаді-грудні працівники відділу брали участь у підготовці та проведенні громадського обговорення (громадських слухань) кандидатур старост у старостинських округах Романівської селищної ради, було здійснено підготовку проекту Порядку проведення громадського обговорення та проекту рішення сесії, організаційну підготовку засідань відповідної комісії, розробку підписних листів та зразку протоколів проведення громадських слухань у населених пунктах, забезпечено ведення протоколів засідання комісії, опрацьовано результати та підведено підсумки громадського обговорення (громадських слухань).

 

4. Робота з документами:

Працівниками відділу протягом звітного періоду розроблено Положення про відділ з організаційної роботи, посадові інструкції начальника відділу, головних спеціалістів та провідного спеціаліста.

 

Розроблено Інструкцію з діловодства у Романівській селищній раді, яку затверджено рішенням виконавчого комітету, підготовлено проект номенклатури справ селищної ради.

 

Відповідна робота виконана з архівної справи. Так, проведено               17 засідань експертної комісії селищної ради, роботу щодо формування справ для передачі їх до трудового архіву, складання описів справ, формування справ для тимчасового зберігання, продовжено роботу по складанню історичної довідки.

 

Розроблено проект розпорядження селищного голови про розподіл обов’язків між селищним головою, секретарем ради, заступниками селищного голови та керуючим справами виконавчого комітету, інші проекти розпоряджень, за дорученням керівництва готувалися окремі проекти рішень засідань виконавчого комітету та сесій селищної ради, листи, інформаційні та аналітичні довідки, плани проведення нарад та семінарів.

 

Підготовлено та направлено до Житомирської райдержадміністрації звіти про стан здійснення виконавчим комітетом селищної ради делегованих повноважень органів виконавчої влади за перше та друге півріччя 2021 року.

 

Проведено організаційну роботу по збору інформаційних та статистичних матеріалів до соціально-економічного паспорту громади та паспортів старостинських округів.

 

Начальник відділу                                               Катерина МИРОНЧУК

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь