A A A K K K
для людей із порушенням зору
Романівська селищна рада
Житомирська область, Житомирський район

Звіт Центру надання адміністративних послуг Романівської селищної ради за 2021 рік

Дата: 24.01.2022 14:33
Кількість переглядів: 349


Україна

Романівська селищна рада

Житомирської області

Житомирського району

13001  смт. Романів  вул.  C.Лялевича,2  тел. 2-31-25 e.mail Romaniv_sel.r@i.ua Romaniv_sr@ukr.net

 

 ______________№___________                   

         

       Центр надання адміністративних послуг Романівської селищної ради утворено з моменту створення Романівської територіальної громади шляхом трансформації Центру надання адміністративних послуг Романівської районної державної адміністрації.

      З початку року Центром надання адміністративних послуг  надавалися 78 адміністративних послуг, на даний час спектр послуг розширено до 101. Штатна кількість працівників ЦНАП становить 7 чоловік.

            Станом на 01 січня 2022 року ЦНАП надаються такі адміністративні послуги:

  • Адміністративні послуги соціального характеру;
  • Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Надання відомостей з Державного земельного кадастру;
  • Державна реєстрація прав та їх обтяжень (надання інформаційних довідок);
  • Реєстрація/зняття з реєстрації мешканців громади;
  • Інші питання місцевого значення (колективні договори, містобудування, благоустрій, житло тощо).

      За звітний період Центром надання адміністративних послуг було прийнято від населення та опрацьовано - 11838 послуги, а саме:

  • Адміністративні послуги соціального характеру3287,

з них: надання соціальної допомоги – 1706;

призначення субсидій – 1486;

надання пільг – 95.

       Окрім цього, видано 139 посвідчень для багатодітних сімей.

  • Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 816,

з них: державна реєстрація юридичних осіб – 30;

державна реєстрація фізичних осіб-підприємців – 321;

державна реєстрація припинення підприємницької діяльності – 156;

державна реєстрація змін до відомостей про юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 309.

  • Надання відомостей з Державного земельного кадастру – 2452,

з них: надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу  з ДЗК про земельну ділянку – 1821;

надання відомостей з Державного земельного кадастру про нормативно-грошову оцінку – 625;

виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру – 6.

  • Державна реєстрація прав та їх обтяжень – 314,

з них: надання інформаційних довідок з Державного реєстру речових прав та їх обтяжень – 314.

  • Реєстрація/зняття з реєстрації мешканців громади – 4935,

з них: зареєстровано місце проживання – 534;

знято з місця реєстрації – 180; 

видано довідок про склад сім'ї та місця проживання – 4221.

       В тому числі, було здійснено виїзний прийом громадян  в                                    с. Врублівка, де було внесено відомості до паспортів громадян та в Реєстр громади про зміну нумерації будинків та перейменування вулиць.  

       Надано відповіді на запити:

  • до Відділу ведення Державного реєстру виборців Житомирської РДА про місце реєстрації 163громадян;
  • до судових структур про місце реєстрації 103 громадян.

     Проведено роботу щодо військового обліку чоловіків від 18 до 60 років:

  • взято на військовий облік – 74 чоловіка;
  • знято з військового обліку – 17 чоловік.
  • Інші питання місцевого значення – 34,

з них: оприлюднено колективних договорів – 16;

видано довідок щодо участі громадян в приватизації державного житлового фонду -18.

    Щомісячно в приміщенні ЦНАП здійснюється прийом громадян посадовими особами Чуднівського відділу соціального страхування від нещасних випадків. В ході зустрічі громадян надаються консультації та правова допомога.

    Проводиться робота, щодо розширення  переліку адміністративних послуг:

  • підписано узгоджене рішення щодо надання адміністративних послуг через ЦНАП з Центрально-Західним Міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Хмельницький) Романівським відділом державної реєстрації актів цивільного стану у Житомирському районі Житомирської області;
  • у процесі підписання узгоджене рішення щодо надання адміністративних послуг через ЦНАП з Головним управлінням Держгеокадастру  у Житомирській області.

 

 

 

Начальник ЦНАП                                                           Наталія ГОРБАТЮК

    

 

 

 

 

 

Виконала: Харковина А.І.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь