Звіт Центру надання адміністративних послуг Романівської селищної ради за 2021 рік
Україна
Романівська селищна рада
Житомирської області
Житомирського району
13001 смт. Романів вул. C.Лялевича,2 тел. 2-31-25 e.mail Romaniv_sel.r@i.ua Romaniv_sr@ukr.net
______________№___________
Центр надання адміністративних послуг Романівської селищної ради утворено з моменту створення Романівської територіальної громади шляхом трансформації Центру надання адміністративних послуг Романівської районної державної адміністрації.
З початку року Центром надання адміністративних послуг надавалися 78 адміністративних послуг, на даний час спектр послуг розширено до 101. Штатна кількість працівників ЦНАП становить 7 чоловік.
Станом на 01 січня 2022 року ЦНАП надаються такі адміністративні послуги:
- Адміністративні послуги соціального характеру;
- Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Надання відомостей з Державного земельного кадастру;
- Державна реєстрація прав та їх обтяжень (надання інформаційних довідок);
- Реєстрація/зняття з реєстрації мешканців громади;
- Інші питання місцевого значення (колективні договори, містобудування, благоустрій, житло тощо).
За звітний період Центром надання адміністративних послуг було прийнято від населення та опрацьовано - 11838 послуги, а саме:
- Адміністративні послуги соціального характеру – 3287,
з них: надання соціальної допомоги – 1706;
призначення субсидій – 1486;
надання пільг – 95.
Окрім цього, видано 139 посвідчень для багатодітних сімей.
- Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 816,
з них: державна реєстрація юридичних осіб – 30;
державна реєстрація фізичних осіб-підприємців – 321;
державна реєстрація припинення підприємницької діяльності – 156;
державна реєстрація змін до відомостей про юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 309.
- Надання відомостей з Державного земельного кадастру – 2452,
з них: надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку – 1821;
надання відомостей з Державного земельного кадастру про нормативно-грошову оцінку – 625;
виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру – 6.
- Державна реєстрація прав та їх обтяжень – 314,
з них: надання інформаційних довідок з Державного реєстру речових прав та їх обтяжень – 314.
- Реєстрація/зняття з реєстрації мешканців громади – 4935,
з них: зареєстровано місце проживання – 534;
знято з місця реєстрації – 180;
видано довідок про склад сім'ї та місця проживання – 4221.
В тому числі, було здійснено виїзний прийом громадян в с. Врублівка, де було внесено відомості до паспортів громадян та в Реєстр громади про зміну нумерації будинків та перейменування вулиць.
Надано відповіді на запити:
- до Відділу ведення Державного реєстру виборців Житомирської РДА про місце реєстрації 163громадян;
- до судових структур про місце реєстрації 103 громадян.
Проведено роботу щодо військового обліку чоловіків від 18 до 60 років:
- взято на військовий облік – 74 чоловіка;
- знято з військового обліку – 17 чоловік.
- Інші питання місцевого значення – 34,
з них: оприлюднено колективних договорів – 16;
видано довідок щодо участі громадян в приватизації державного житлового фонду -18.
Щомісячно в приміщенні ЦНАП здійснюється прийом громадян посадовими особами Чуднівського відділу соціального страхування від нещасних випадків. В ході зустрічі громадян надаються консультації та правова допомога.
Проводиться робота, щодо розширення переліку адміністративних послуг:
- підписано узгоджене рішення щодо надання адміністративних послуг через ЦНАП з Центрально-Західним Міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Хмельницький) Романівським відділом державної реєстрації актів цивільного стану у Житомирському районі Житомирської області;
- у процесі підписання узгоджене рішення щодо надання адміністративних послуг через ЦНАП з Головним управлінням Держгеокадастру у Житомирській області.
Начальник ЦНАП Наталія ГОРБАТЮК
Виконала: Харковина А.І.