ЗВІТ ПРО РОБОТУ відділу житлово-комунального господарства, архітектури, будівництва, благоустрою та комунальної власності виконавчого комітету Романівської селищної ради

  • 1803

                                                     

УКРАЇНА

РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ  ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Відділ житлово-комунального господарства, архітектури,

 будівництва, благоустрою та комунальної власності

вул. С. Лялевича 2, смт.Романів  Житомирської обл., 13001,

тел. 2-31-25 e-mail:   romaniv_bud@i.ua,   romaniv_sr@ukr.net

___________________________________________________________________________________

 

_________№ __                                  

                                                                             

 

ЗВІТ ПРО РОБОТУ

відділу житлово-комунального господарства, архітектури, будівництва, благоустрою та комунальної власності виконавчого комітету Романівської селищної ради (надалі - Відділ)    в  2021  році.

Робота відділу здійснюється в межах діючого законодавства України, нормативно-правових  та регуляторних актів Романівської селищної ради.

Доручення та розпорядження селищного голови, першого заступника селищного голови виконуються вчасно і в повному об’ємі.

У сфері житлово-комунального господарства та благоустрою

Щомісячна та щоквартальна звітність:

- Звіт про житловий фонд сільських населених пунктів (1-житлофонд);

- Звіт про благоустрій населених пунктів;

- Звіт про поводження з твердими побутовими відходами (форма 1-ТПВ);

- Звіт про дорожньо-мостове господарство (форма 1-вул);

- Звіт про зовнішнє освітлення населених пунктів (форма 1-осв);

- Звіт про зелене господарство (форма 1);

- Звіт про похоронну справу (форма 1-похоронна справа).

-  Взято участь у виконанні програм благоустрою населених пунктів, акції «Всесвітній день прибирання «World Cleanup Day» 18 вересня та подано звітність за встановленою формою.

        Також щоквартально та щомісячно надавалися  звіти з питань теплопостачання та енергозбереження (стан підготовки та проходження опалювального сезону, кількості спожитих енергоносіїв, впровадження заходів з енергозбереження) водопровідно-каналізаційного господарства,  житлового фонду тощо.           Протягом року підготовлено 142 інформації на листи обласної та районної державних адміністрацій, інших установ та організацій.

Відділом розроблені і реалізуються наступні Програми:

Програма розвитку житлово-комунального господарства Романівської територіальної громади на 2021-2025 роки;

       - Комплексна програма благоустрою населених пунктів Романівської територіальної громади на 2021-2022 роки;

- Програма покращення технічного стану вулиць та доріг на території Романівської територіальної громади на 2021-2025 роки;

        -  Програма відшкодування частини кредитів окремим пільговим категоріям

населення Романівського територіальної громади  на впровадження енерго-зберігаючих заходів у 2021–2025 роках;

  •  Програми охорони навколишнього природного середовища Романівської територіальної громади на 2021-2024 роки;

-  Програма поховання померлих одиноких громадян на 2022-2025 роки.        Також розроблено та затверджено рішенням сесії Правила благоустрою території Романівської селищної ради.

        Для затвердження даних Програм та Правил, внесення змін та доповнень до них, відділом протягом року підготовлено 12 проєктів рішень сесій Романівської селищної ради.

Крім того, протягом звітного року відділом підготовлено 24 проєкта рішень засідань  виконкому з питань житлово-комунального господарства.

У відділі на постійному контролі:

Моніторинг та контроль за якістю надання населенню території Романівської селищної ради житлово-комунальних послуг підприємствами -надавачами цих послуг ; проходження опалювального періоду; ремонти та поточне утримання доріг комунальної власності, (вулиць смт. Романів) та доріг загального користування місцевого значення, а також робіт з їх зимового утримання (очищення від снігу та посипання протиожеледною сумішшю); аналіз стану сфер благоустрою населених пунктів, поводження з побутовими відходами, галузі поховання.

Здійснювалась робота комісії з благоустрою – Відділом складено 54 акти про порушення Правил благоустрою та 23 протоколи про притягнення до адміністративної відповідальності за порушення у сфері благоустрою.

Крім того, надано 31 відповідь на колективні та індивідуальні звернення громадян з питань житлово-комунального господарства та благоустрою.    

Спільно з фінансовим управлінням Романівської селищної ради прийнято активну участь у придбанні в лізинг комунальної техніки для Романівського комунального підприємству «Сервіс». Підготовлено пропозиції щодо придбання комунальної техніки та обладнання (з детальним переліком та характеристикою) через тендерні закупівлі.  

        Контролювалося проведення робіт з ремонту доріг комунальної власності.

        Вартість робіт з ремонту доріг комунальної власності склала  319,9 тис.грн. Відремонтовано площу Єдності, вулиці Шевченка, А.Кренца, Путиліна, Суворова, Кришталева, Коцюбинського.

Вартість робіт з ремонту доріг загального користування місцевого значення склала 104,1 тис.грн. Відремонтовано ділянки на дорогах  О-061938  (Романів – Лісна Рудня – Межирічка) та С061914 (Романів - Гвіздярня - через Тевеліївку, Садки).

У 2021 році проведено будівництво водопроводів у смт. Романів по вул. Б.Хмельницького, провулку Б.Хмельницького та вул. Жовтневій протяжністю 3100 м кошторисом 1099,4 тис.грн. 

Проведено реконструкцію водогінної мережі у с. Камінь на суму 178,0 тис.грн та будівництво водопроводу у с. Гордіївка на суму 1,5 млн.грн. з під’єднанням 104 дворів та 4 установ.

Відділ виконує визначений об’єм завдань як місцевий орган містобудування та архітектури, а також як орган з присвоєння адрес – проведена підготовка до реєстрації автоматизованих робочих місць в єдиній державній електронній системі у сфері будівництва.

Подається звітність на департамент регіонального розвитку ЖОДА:

- Про перебування громадян на квартирному обліку та надання житла населенню.

- Про виконання програми «Власний дім».

- Про забезпечення безбарєрного життєвого середовища на території громади та доступності обєктів для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

- Про здійснення  містобудівної діяльності і забезпечення населених пунктів громади містобудівною документацією.

Аналіз стану містобудування на території Романівської селищної ради здійснюється щоквартально. Організовано розроблення, проведення погоджень у відповідних міністерствах і забезпечення громадських обговорень в установленому порядку Генерального плану, його стратегічної екологічної оцінки та плану зонування території селища Романів. Проект Генерального плану був оприлюднений на сайті селищної ради для громадських обговорень.

Проводилась підготовка до передпроектних розробок Комплексного плану просторового розвитку території громади.

Здійснено моніторинг доступності обєктів соцкультпобуту і транспортної інфраструктури для осіб з обмеженими фізичними можливостями, результати оприлюднені на сайті селищної ради.

Здійснюється облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, за місцем проживання – по категоріях громадян а також ведеться реєстрація в черзі осіб, які потребують  соціального  житла.  Списки осіб – черги оприлюднені на сайті селищної ради.

Здійснено розгляд письмових звернень громадян з питань за напрямком – 126 звернень. Надано консультацій  - 176 особам; підготовлено проектів рішень засідань  виконкому -  117; підготовлено проектів рішень сесій – 8.

Надано паспорти привязки на три тимчасових споруди для провадженя підприємницької діяльності (в с. Соболівка, с. Корчівка  та  с. Жовтий Брід).

Надано 110 висновків про обмеження у використанні земельних ділянок, 19 довідок щодо наявності нерухомого майна за вказаною адресою та щодо реєстрації в квартирному обліку.

У сфері комунальної  власності  

В першу чергу було здійснено облік, інвентаризацію об’єктів комунальної власності та створено електронну базу даних. Чисельність підприємств, установ та організацій комунальної Романівської селищної ради складає 71 одиниці, з них 32- установи культури, 28- освіти, 2– охорони здоров’я, 1- соціального захисту, 8– інші.

Уразі необхідності до переліку вносяться відповідні зміни.

Відповідно до рішень селищної ради  «Про управління майном комунальної власності Романівської селищної ради» з початку скликання  підготовлено 26 рішень з питань майнових відносин, які розглянуті селищною радою на пленарних засіданнях та профільній постійній комісії.

Рішеннями селищної ради затверджено у новій редакції Статути  та Положення комунальних підприємств та установ.

        Системна робота щодо опрацювання і  затвердження Статутів та Положень  підприємств, установ, організацій у новій редакції продовжується.

Питанням руху та відчуження майна (продаж, прийняття,передача, обмін тощо) підприємствами, організаціями, установами спільної власності територіальних громад району в частині основних засобів  приділяється особлива увага. З цих питань було прийнято 10 рішень.

         За 2021 рік сума надходжень від відчуження майна склала 8,3 тис. грн.

         Одним із важливих джерел наповнення місцевих бюджетів та фінансової можливості утримання в належному стані комунального майна є передача його у користування на умовах оренди. Відділом  розроблено, а рішеннями селищної ради прийнято пакет нормативних актів, спрямованих на вдосконалення орендних відносин. Це насамперед «Про врегулювання відносин щодо оренди майна комунальної власності Романівської селищної ради»; «Методика розрахунку та порядок використання орендної плати» та Типовий договір оренди майна.

Протягом звітного періоду укладено 19 договорів оренди нерухомого майна.

Постійно забезпечується надходження коштів до селищного бюджету за рахунок ефективного обліку, використання, продажу майна, яке знаходиться у комунальній власності Романівської селищної  ради.

Здійснено облік, інвентаризацію обєктів комунальної власності та створено електронну базу даних.

Проведено роботу щодо замовлення експертної оцінки майна комунальної власності на 2 обєкти; надано консультацій  - 30 особам; підготовлено проектів рішень засідань  виконкому -  1; підготовлено проектів рішень сесій –  27.

У сфері цивільного захисту

Розроблена та реалізується на території громади Програма забезпечення діяльності громадської організації «Добровільна пожежна команда» Биківського старостинського округу.

Постійно здійснювались збір, накопичення, обробка і аналіз інформації про стан техногенної та природної безпеки та забезпечувалось оперативне інформування селищного голови, департаменту цивільного захисту населення  обласної державної адміністрації – подавалась щоквартальна та щомісячна звітність.

Розроблені плани цивільного захисту і заходи щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків.

Надано консультацій  - 24 особам; підготовлено проектів рішень засідань  виконкому -  13; підготовлено проектів рішень сесій – 9.

У сфері мобілізаційної роботи

Постійно здійснюється організація інформаційного, методологічного і методичного забезпечення мобілізаційної підготовки.

Здійснювався контроль за мобілізаційною підготовкою на підприємствах, установах та в організаціях, заключні договори щодо виконання підприємствами, установами, організаціями мобілізаційних завдань (замовлень).

Забезпечено ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників, повістки про призов на території громади доставлені до адресатів.

Забезпечувалось дотримання необхідного режиму секретності під час здійснення заходів з мобілізаційної підготовки та вимог інструкції  щодо роботи  з документами «для службового користування».

 

Начальник  відділу                                                         Ірина СКАКУН