Про надання повноважень щодо присвоєння адрес і формування документів у сфері містобудування та архітектури
ПРОЕКТ
РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Житомирського району Житомирської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
27 січня 2022 смт Романів №____
Про надання повноважень щодо
присвоєння адрес і формування
документів у сфері містобудування
та архітектури
Відповідно до статей 221-265, 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 року №3038 (зі змінами та доповненнями), пункту 1 Порядку присвоєння адрес об’єктам будівництва, об’єктам нерухомого майна, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 7 липня 2021 р. № 690, у зв'язку зі створенням автоматизованих робочих місць органу з присвоєння адрес, органу містобудування та архітектури в електронному кабінеті користувача Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, керуючись пунктом "а" статті 31, статями 37, 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 №280-97/ВР (зі змінами та доповненнями), виконавчий комітет
ВИРІШИВ:
1. Надати відділу житлово-комунального господарства, архітектури, будівництва, благоустрою та комунальної власності виконавчого комітету Романівської селищної ради повноваження щодо присвоєння, зміни, коригування, анулювання адрес об'єктам будівництва та об'єктам нерухомого майна на території громади шляхом видачі наказів з внесенням відомостей до Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
2. Надати відділу житлово-комунального господарства, архітектури, будівництва, благоустрою та комунальної власності виконавчого комітету Романівської селищної ради повноваження щодо формування документів у сфері містобудування та архітектури через Єдину державну електронну систему у сфері будівництва із внесенням до даної системи відповідних відомостей.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника селищного голови Рибака В.М.
Селищний голова Володимир САВЧЕНКО