A A A K K K
для людей із порушенням зору
Романівська селищна рада
Житомирська область, Житомирський район

Про підсумки роботи комунальної установи Романівської селищної ради «Трудовий архів» за 2021 рік

Дата: 13.01.2022 16:27
Кількість переглядів: 260

ПРОЕКТ

          

       РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Житомирського району Житомирської області

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

 

27 січня 2022                   смт Романів                                               №____                    

 

Про підсумки роботи комунальної установи Романівської селищної ради «Трудовий архів» за 2021 рік

 

          Заслухавши звіт начальника комунальної установи Романівської селищної ради «Трудовий архів» Михальчук І.О. про роботу установи за 2021рік, керуючись ст.29, ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет селищної ради

 

В И Р І Ш И В:

 

1. Звіт про роботу комунальної установи Романівської селищної ради «Трудовий архів» за 2021 рік взяти до відома (додається).

2. Визнати роботу комунальної установи Романівської селищної ради «Трудовий архів» за 2021 рік задовільною.

3. Начальнику комунальної установи Романівської селищної ради «Трудовий архів» Михальчук І.О. у процесі  роботи:

- забезпечувати дотримання вимог Закону України «Про національний архівний фонд та архівні установи»;

- дотримуватися графіків прийому громадян в КУ «Трудовий архів» та забезпечити додержання встановлених законодавством термінів розгляду звернень;

- надавати методичну допомогу установам та організаціям територіальної громади щодо проведення експертизи цінності та впорядкування документів;

- активізувати роботу щодо вдосконалення діяльності установи та прийому документів з кадрових питань (особового складу) установ та організацій територіальної громади, що знаходяться в процесі ліквідації.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ходюка В.І.

 Селищний голова                                                      Володимир САВЧЕНКО

 

 

Звіт про роботу комунальної установи Романівської селищної ради «Трудовий архів» за 2021 рік

 

З метою забезпечення централізованого зберігання документів з кадрових питань (особового складу), нагромаджених у процесі документування діяльності реформованих та ліквідованих підприємств району, забезпечення захисту соціально-правових інтересів громадян, рішенням 6 сесії 5 скликання районної ради від 15.12.2006 №78 створено комунальну установу Романівської районної ради «Трудовий архів Романівського району» та рішенням 8 сесії 7 скликання Романівської районної ради від 02.08.2016р. №144 на посаду начальника КУ «Трудовий архів» призначено Михальчук І.О.

У зв’язку з прийняттям комунальної установи Романівської районної ради «Трудовий архів Романівського району» в комунальну власність та включення Романівської селищної ради в склад засновників установи, рішенням сесії Романівської селищної ради від 26 січня 2021 року №80-4/21 змінено назву комунальної установи Романівської районної ради «Трудовий архів Романівського району» на комунальна установа Романівської селищної ради «Трудовий архів». Штатна чисельність працівників установи складає 2,25 штатних одиниць: начальник, спеціаліст-архівіст та 0,25 ставки бухгалтера.

КУ «Трудовий архів» (на платній основі) приймає від ліквідаційних комісій (ліквідаторів) підприємств, установ і організацій документи з кадрових питань (особового складу), тимчасового та тривалого термінів зберігання, надає методичну і практичну допомогу по упорядкуванню документів, оформленню описів справ, забезпечує належне їх зберігання (ремонт справ, картонування та інше), створює до них необхідний пошуковий і довідковий апарат, готує в установленому порядку архівні довідки, копії та витяги з архівних документів юридичним особам і громадянам, подає на затвердження експертної комісії архівного відділу Житомирської райдержадміністрації описи справ підприємств, установ і організацій – джерел комплектування та акти про вилучення для знищення справ, строк зберігання яких закінчився.

З моменту створення установи з 25 фондів, в яких 1728 справ на зберіганні, станом на 31 грудня 2021 року 15918 справ з кадрових питань (особового складу) та 2820 справ тимчасового та тривалого зберігання від 142 фондів. За 2021 рік надійшло 26 нових фондів на 2675 справ. На депонованому зберіганні від діючих юридичних осіб на зберіганні в трудовому архіві знаходиться 9 фондів (СТОВ «Злагода» с.Вільха, СТОВ «Мрія» с.Хижинці, ДП «ПМК №162» ВАТ «Житомирводбуд», СТОВ «За врожай» с.Червоні Хатки, ДП «АГ «Годиське» ПАТ «Житомирінвест», СТОВ «Україна» с.Корчівка, СТОВ ім. Б.Хмельницького с.Романівка, ПАТ «Романівська райагропромтехніка» СТОВ «Прогрес» смт.Романів, СФГ «Червоний Промінь» с.Раці та Романівська центральна районна лікарня) загальною кількістю 3813 справ.

 

 

 

 

 

Відповідно до Типових норм часу і виробітку на основні види робіт, що виконуються у архівних установах, затверджених наказом Держкомархіву від   29 квітня 2020 року №45, норма виконання запитів про підтвердження трудового стажу та розмір заробітної плати становить відповідно 2 довідки на 1 робочий день. Комунальною установою «Трудовий архів» за 2021 рік видано 1509 довідок соціально-правового характеру у відповідь на 586 запитів, з яких 1501 - позитивних та 8 - негативних. Для порівняння, за 2020 рік було видано 1181 довідку, за 2019 рік - 1056 довідок, за 2018 рік - 870 довідок, за 2017 рік - 747 довідок, за 2016 рік - 633 довідок, за 2015 рік - 606 довідок, за 2014 рік - 889 довідок, за 2013 рік - 702 довідок, за 2012 рік - 672 довідок, за 2011 рік - 660 довідок. за 2010 рік - 395 довідок, за 2009 рік - 391 довідок та за 2008 рік - 145 довідок.

Згідно розпорядку роботи установи у понеділок і четвер з 9:00 до 13:00 год. проводиться прийом громадян (прийом заяв та запитів), у середу – зустрічні перевірки головним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області щодо обґрунтованості архівних довідок про заробітну плату для призначення (перерахунку) пенсій. Станом на 31 грудня 2021 року провідним спеціалістом сектору контрольно-перевірочної роботи №1 управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області здійснено        112 перевірок.

 

 

Начальник  КУ «Трудовий архів»                                 Ірина МИХАЛЬЧУК

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь