Про стан здійснення виконавчим комітетом селищної ради делегованих повноважень органів виконавчої влади у 2021 році
ПРОЕКТ
РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Житомирського району Житомирської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
27 січня 2022 смт Романів №____
Про стан здійснення виконавчим комітетом селищної ради делегованих повноважень органів виконавчої влади у 2021 році
Заслухавши та обговоривши інформацію заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ходюка В.І. про стан здійснення виконавчим комітетом селищної ради делегованих повноважень органів виконавчої влади у 2021 році, з метою забезпечення належного контролю та вдосконалення роботи виконавчого комітету, відповідно до ст.27-40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет селищної ради
В И Р І Ш И В:
1.Інформацію заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ходюка В.І. про стан здійснення виконавчим комітетом делегованих повноважень органів виконавчої влади у 2021 році взяти до відома.
2. Заступникам селищного голови та керівникам структурних підрозділів Романівської селищної ради активізувати роботу та забезпечити дієвий контроль за станом виконання прийнятих виконавчим комітетом рішень щодо здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади, визначених ст.ст.27-38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
3. Відділу з організаційної роботи виконавчого комітету (Мирончук К.В.) забезпечити підготовку та подання у встановлені законодавством терміни звіту щодо здійснення виконавчим комітетом делегованих повноважень органів виконавчої влади до Житомирської районної державної адміністрації.
4. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.
Селищний голова Володимир САВЧЕНКО
Про стан здійснення виконавчим комітетом селищної ради делегованих повноважень органів виконавчої влади у 2021 році
Делеговані повноваження — це повноваження органів виконавчої влади, надані органам місцевого самоврядування відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Згідно п.2 ст.11 вказаного Закону виконавчі органи сільських, селищних та міських рад є підконтрольними та підзвітними відповідним органам виконавчої влади з питань здійснення делегованих повноважень.
На виконання п.7 Порядку контролю за станом здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.03.1999р. №339, виконавчим комітетом селищної ради щопівріччя станом на 05 липня 2021р. та 05 січня 2022р. надсилався звіт до Житомирської районної державної адміністрації про стан здійснення делегованих повноважень.
Протягом 2021 року на засіданнях виконавчого комітету було розглянуто 263 питання, з яких – 140 з питань делегованих повноважень, що становить 53% від загальної кількості.
Найбільше розглянуто виконавчим комітетом питань та відповідно прийнято рішень щодо здійснення делегованих повноважень:
- у галузі житлово-комунального господарства(55 рішень);
- сфері соціального захисту населення (50 рішень);
- у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища (10 рішень),
- забезпеченню законності, правопорядку, охорони прав і законних інтересів громадян (10 рішень);
- у галузі оборонної роботи (7 рішень);
- у сфері освіти, культури та спорту (5 рішень).
Основні питання, що розглядалися, стосувалися:
- у сфері соціального захисту (ст.34): забезпечення безкоштовним харчуванням у закладах освіти дітей пільгових категорій, вирішення питань опіки та піклування над неповнолітніми, здійснення соціального патронажу над особами, які відбули покарання та визначення видів безоплатних суспільно-корисних робіт, для яких призначено покарання у вигляді громадських робіт;
- у галузі житлово-комунального господарств, торговельного обслуговування та будівництва(ст.30, ст.31): погодження оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна громадянам, встановлення за погодженням з власниками режиму роботи об’єктів торгівлі, надання дозволу на виїзну торгівлю та надання послуг у сфері розваг та відпочинку, вирішення відповідно до законодавства спорів з питань містобудування, надання дозволу на проведення певних видів будівельних робіт;
- у сфері регулювання земельних відносин(ст. 33): вирішення земельних спорів у встановленому порядку, дотримання законодавства з питань екології суб’єктами підприємницької діяльності;
- щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян (ст.38): про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті, про затвердження списку членів громадської організації «Варта правопорядку», утворення адмінкомісії та розгляд справ на її засіданнях, про державну реєстрацію у встановленому порядку юридичних та фізичних осіб-підприємців Центром надання адміністративних послуг, про уповноваження старост на вчинення нотаріальних дій.
Крім цього, розглядалися також питання здійснення делегованих повноважень в галузі оборонної роботи щодо організації мобілізаційної підготовки та забезпечення проведення мобілізації на території громади, у сфері освіти – про запобігання бездоглядності неповнолітніх, про роботу інклюзивно-ресурсного центру, про розвиток фізичної культури та спорту на території громади.
Делеговані повноваження – невід’ємна і важлива складова роботи виконавчого комітету, а тому їх здійснення та контроль за виконанням повинні бути постійно в полі зору керівників всіх структурних підрозділів.
На завершення вважаю за доцільне інформувати членів виконавчого комітету та присутніх, що у випадку делегування органам місцевого самоврядування повноважень виконавчої влади, тобто функцій органів державної влади, останні, згідно Закону, повинні передбачити та надати необхідний фінансовий ресурс на їх реалізацію. На жаль, цього не відбувається, а тому фінансовий тягар лягає на місцевий бюджет.
Дякую за порозуміння, висловлюю надію на подальшу конструктивну співпрацю з урахуванням набутого досвіду.