Романівська селищна рада
Житомирська область, Житомирський район

Звіт про роботу ЦНАП  за 9 місяців 2021року

Дата: 02.11.2021 12:12
Кількість переглядів: 498

                                                                       

 

Фото без опису

                                                      УКРАЇНА                                                    

РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

       РІШЕННЯ №  230                                

 

Від 28.10.2021 року                                                                    смт. Романів

 

 Звіт про роботу ЦНАП

 за 9 місяців 2021року

 

Відповідно до статей 24, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 12 Закону України «Про адміністративні послуги», Примірного положення про центр надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.02.2013р. № 118, рішення Романівської селищної ради від  18.12.2020р.22-2/20   «Про затвердження структури, загальної чисельності виконавчих органів апарату та штатного розпису Романівської селищної ради у новій редакції»  та з метою покращення якості надання адміністративних послуг, виконавчий комітет селищної ради 

ВИРІШИВ: РІ

1. Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Романівської селищної ради  за 9 місяців 2021року взяти до відома. ( додається)

2. Доручити заступнику селищного голови Ходюку В.І. щоквартально здійснювати моніторинг роботи ЦНАП.

3.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови Ходюка В.І.

 

 

 

 

 

 Селищний голова                                         Володимир САВЧЕНКО

 

 

 

Додаток

до рішення

Звіт про роботу ЦНАП  за 9 місяців 2021року

 

            Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему в сфері господарської діяльності», з урахуванням Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів  України від 01.08.2013р. №588 (зі змінами ), рішенням Романівської селищної ради від 18.12.2020 №22-2/20   «Про затвердження структури ,загальної чисельності виконавчих органів апарату та штатного розпису Романівської селищної ради у новій редакції» було створено  Центр надання адміністративних послуг Романівської селищної ради.

          Затверджено Положення про Центр надання адміністративних послуг Романівської селищної ради , Регламент роботи  ЦНАП та перелік послуг , які надаються через ЦНАП.

          Штатна чисельність працівників ЦНАПу – 7(керівник, 2 адміністратори, 2 реєстратори, головний спеціаліст, спеціаліст 1категорії ).

          Згідно переліку у ЦНАП надається 78 послуг, а саме:  

  • 32 реєстраційні
  • 10 ДЗК
  • 26 соціальні
  • 2 експлуатаційні
  • 7 реєстрація/ зняття з реєстрації мешканців
  • 1 ДСНС.

 

За 9 місяців 2021 року ЦНАП надано 5613 послуг,а саме:

  • 724 з реєстрації юридичних та фізичних осіб
  • 1529 державного земельного кадастру
  • 2401 соціальні (з них 1261 в електронній формі )
  • 1 експлуатаційний
  • 2487 реєстрація/ зняття з реєстрації мешканців

 

Начальник  ЦНАП- адміністратор                          Наталія    ГОРБАТЮК

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь