A A A K K K
для людей із порушенням зору
Романівська селищна рада
Житомирська область, Житомирський район

Про звіт Романівського комунального підприємства «Сервіс» про роботу за 9 місяців 2021 року   

Дата: 02.11.2021 12:07
Кількість переглядів: 114

 

                                                                       УКРАЇНА                                                    

РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ 228

 

Від 28.10.2021 року                                                                              смт. Романів

 

Про звіт Романівського комунального

підприємства «Сервіс»

про роботу за 9 місяців 2021 року   

 

      

        Заслухавши звіт директора Романівського комунального підприємства «Сервіс» Матата Б.П. та про роботу підприємства за 9 місяців 2021 року, керуючись ст.31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет

 

ВИРІШИВ:

 

        1. Звіт директора Романівського комунального підприємства «Сервіс» Матата Б.П. за 9 місяців 2021року взяти до відома.

        2. Керівнику зазначеного підприємства Матату Б.П.:

        2.1. Вжити заходів щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати працівникам.

        2.2. Забезпечити зовнішнє протипожежне водопостачання, зокрема  укомплектування водонапірних веж кранами з перехідними головками для забору води пожежно-рятувальною технікою.

        3. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника селищного голови Рибака В.М.

 

 

 

Селищний голова                                      Володимир САВЧЕНКО

 

 

УКРАЇНА

Романівське комунальне підприємство «СЕРВІС»

 13001,  Житомирська  область, смт. Романів, пров. Путиліна, буд.6, тел.(04146) 2-31-88

 

 

Романівське комунальне підприємство «Сервіс» в межах своєї статутної діяльності протягом 9 місяців 2021 р. надало послуг централізованого водопостачання в обсязі 32,0 тис. м. куб. на суму 463,9 тис. грн. та послуги централізованого водовідведення в обсязі 23,0 тис. м.куб. на суму 778,5 тис. грн. Протягом 9 місяців 2021 р. вивезено 660 т. твердих побутових відходів на суму 582,2 тис. грн. Надано інших послуг (викачка, вишка, трактор) на суму 192,3 тис.грн.

За 9 місяців місяців 2021 р. проведено заміну 7 свердловинних насосів, ліквідовано 35 проривів на водопровідних та каналізаційних мережах. На артезіанській свердловині № 7 по вул. Вишневій встановлено металеву секційну огорожу. Проведено заміну аварійного водопроводу протяжністю 150 м.  від свердловини № 2 до водонапірної башти. Проведено 75 ремонтів техніки, що використовується підприємством. Власними силами підприємства було виготовлено 9 контейнерів для збору сміття, які  встановлені на вулицях смт. Романів. Також протягом девяти місяців 2021 р. було придбано для потреб підприємства обладнання вартістю 30,0 тис.грн.

Із 1 травня 2021 р. було введено в дію економічно обґрунтовані тарифи на послуги централізованого водопостачання, водовідведення та вивезення твердих побутових відходів.

Підприємством було замовлено та виготовлено проектно-кошторисну документацію на будівництво водопроводу по вул. Богдана Хмельницького та Жовтневій в смт. Романів. Проектно-кошторисна документація знаходиться на експертизі.

Підприємством постійно проводиться робота по залученню нових споживачів послуг. Проводяться перевірки щодо правомірного підключення споживачів до мереж водопостачання та водовідведення. В порівнянні із початком року збільшилась кількість користувачів послуги із вивезення твердих побутових відходів на 101 та становить 1011 договори. Також збільшилась кількість користувачів водопостачання на 31 та становить 1055 споживачів.

Романівське комунальне підприємство «Сервіс» провело аналіз споживання населенням, установами, підприємствами, організаціями смт. Романів послуг централізованого водопостачання та централізованого водовідведення за січень-квітень 2021 р. В результаті аналізу було встановлено, що у звязку з тим що тарифи на послуги централізованого водопостачання та централізованого водовідведення введені в дію із 01 травня 2021 р. підприємство недоотримало коштів за надані послуги за 4 місяці 2021 р. в сумі 373545,75 грн.

Адже основні складові тарифів: підвищений розмір мінімальної заробітної плати, нові тарифи на електроенергію (із 01.01.2021р. – 3,99 грн/1 кВт), ціни на  паливо-мастильні матеріали, витратні матеріали для проведення ремонтів були запроваджені із 01 січня 2021 р.

Недоотримання підприємством коштів протягом 4 місяців призвело до того, що станом на 01.10.2021р. збільшилась заборгованість із виплати заробітної плати та становить 248000,00 грн., (заборгованість більше одного місяця), зі сплати єдиного соціального внеску 216500,00 грн., заборгованість за паливно-мастильні матеріали 60000,00 грн., електроенергію 24300,00 грн.

 

 

         Керівник                                                                         Богдан МАТАТ

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь