A A A K K K
для людей із порушенням зору
Романівська селищна рада
Житомирська область, Житомирський район

Про створення комісії з питань благоустрою Романівської селищної ради

Дата: 01.07.2021 14:20
Кількість переглядів: 567

                                                                       УКРАЇНА                                                    

РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ № 98

 

від 30.04.2021 року                                                                          смт. Романів

 

Про створення комісії з питань благоустрою

Романівської селищної ради

            

          Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»,  Правилами благоустрою Романівської селищної ради, затвердженими рішенням сесії Романівської селищної ради             № 294-8/21 від 27.04.2021 та з метою покращення благоустрою та санітарного стану території Романівської селищної ради, виконавчий комітет селищної ради 

 

ВИРІШИВ:

 

1. Створити комісію з питань благоустрою Романівської селищної ради  та затвердити її в складі, що додається.

2. Затвердити Положення про комісію з питань благоустрою Романівської селищної ради (додається).

3. Комісії провести перевірку результатів проведених заходів установами організаціями, підприємствами та громадянами в рамках місячника «За чисте довкілля» відповідно до рішення виконавчого комітету Романівської селищної ради від 08.04.2021 року № 72 «Про проведення місячника з благоустрою та покращення санітарного стану в населених пунктах селищної ради» та надалі регулярно проводити відповідні перевірки.

3. При проведенні перевірок залучати:

- Депутатів Романівської селищної ради;

- Членів виконавчого комітету Романівської селищної ради;

- Старост старостинських округів Романівської селищної ради;

- Працівників Сектору поліцейської діяльності № 1 Відділення поліції № 5 Житомирського районного управління поліції Головного Управління Національної Поліції  в Житомирській області;

- Працівників   Романівського   районного  сектору   Управління   державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області;

- Працівників Романівського  районного управління головного управління Держпродспоживслужби  в Житомирській області.

2

 

4. За результатами перевірок складати акти обстеження.

5. У випадку виявлення порушень правил  благоустрою порушникам направляти листи з вимогою про усунення порушень із зазначенням терміну усунення.

6. При невиконанні вимог складати протокол про адміністративне правопорушення з наступною  передачею їх на розгляд адміністративної комісії при виконавчому комітеті Романівської селищної ради для притягнення винних осіб до відповідальності.

7. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника селищного голови Рибака В.М.

 

 

Селищний голова                                            Володимир  САВЧЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                            

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого комітету

  Романівської селищної ради

від 30.04.2021 року № 98

 

 

СКЛАД

комісії з питань благоустрою

Романівської селищної ради

 

Рибак Володимир Миколайович

-

Перший заступник Романівського селищного голови,,

голова комісії;

 

 

 

Фещенко

Віктор Григорович

-

Спеціаліст 1-ї категорії відділу

житлово-комунального господарства , архітектури, будівництва, благоустрою та комунальної власності  виконавчого апарату Романівської селищної ради,

секретар комісії.

 

 

 

Члени комісії:

 

Залевський

Вадим Анатолійович

-

Керівник комунальної установи Романівської селищної ради по експлуатації адміністративної будівлі та благоустрою території смт. Романів;

 

 

 

Лещенко

Олексій Павлович

-

Головний спеціаліст відділу земельних відносин і екології виконавчого апарату Романівської селищної ради

 

 

 

Матат

Богдан Петрович

-

Директор Романівського комунального підприємства «Сервіс»

 

 

 

Скакун

Ірина Вікторівна

-

Начальник відділу житлово-комунального господарства, архітектури, будівництва,

благоустрою та комунальної власності

виконавчого апарату Романівської селищної ради.

 

 

         Керуючий справами виконавчого

комітету селищної ради                                                  Інна ІВАНЮК

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь