A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Романівська селищна рада
Житомирська область, Житомирський район

Романівська селищна рада оголошує конкурс

Дата: 29.04.2021 15:03
Кількість переглядів: 634

   

 

Романівська селищна  рада  ОГОЛОШУЄ КОНКУРС  на заміщення вакантних посад:

 

  • головного спеціаліста відділу юридичної та кадрової роботи Романівської селищної ради

вимоги до кандидатів на посаду  головного спеціаліста відділу юридичної та кадрової роботи Романівської селищної ради:  повна вища освіта, відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

          Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 3  років;  знання діючого законодавства України професійного спрямування; володіння державною мовою; упевнений користувач ПК.

 

    •  головного спеціаліста бюджетного відділу фінансового управління Романівської селищної ради;

вимоги до кандидатів на посаду  головного спеціаліста бюджетного відділу фінансового управління Романівської селищної ради;

повна вища освіта, відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

          Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 3  років;  знання діючого законодавства України професійного спрямування; володіння державною мовою; упевнений користувач ПК.

 

Участь у конкурсі на заміщення вакантної посади можуть взяти громадяни України.

Документи щодо участі в конкурсі приймаються протягом 30 – ти календарних  днів від дня опублікування оголошення.

 

Перелік документів

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на розгляд конкурсної комісії виконавчого апарату селищної ради такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника зі встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
  • заповнену особову картку (форма П - 2ДС) з відповідними додатками, автобіографію;
  • дві фотокартки розміром 4x6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, про присудження наукового ступеня або вченого звання;
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копія реєстраційної картки платника податків;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному відповідно до вимог розділу VII Законом України "Про запобігання корупції".

Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір та умови оплати праці надається головою конкурсної комісії Романівської селищної ради.

Подати документи для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантної посади можна за адресою: 13001, Житомирська область, Житомирський район, смт. Романів, вул. С. Лялевича, 2, ІІІ поверсі адмінприміщення Романівської селищної ради кабінет № 315. 

Телефони для довідок: 0975941324

 

      Термін подання документів: 30 календарних днів від дня оголошення про проведення конкурсу.

 

         Прийом заяв до 29 травня  2021 року.

 

Романівська селищна рада

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь