Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2021 року у виконавчому комітеті селищної ради
Україна
Романівська селищна рада
Житомирського району Житомирської області
Р І Ш Е Н Н Я № 60
засідання виконавчого комітету
від 31 березня 2021 року
Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2021 року у виконавчому комітеті селищної ради
|
Заслухавши інформацію начальника відділу з організаційної роботи виконавчого комітету Мирончук К.В. про роботу зі зверненнями громадян у І-му кварталі 2021 року зазначено, що виконавчим комітетом селищної ради, його структурними підрозділами протягом І кварталу 2021 року здійснювалися заходи щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.08р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», власних розпоряджень селищного голови з даного питання.
З цією метою забезпечено проведення особистого прийому громадян керівництвом селищної ради не рідше 4-х разів на місяць.
Селищним головою затверджено графіки виїзних прийомів громадян керівництвом громади та доведено до відома населення через засоби масової інформації. Так, відповідно до графіка такі прийоми відбулися в смт Биківка, с.Прутівка, с.Вільха, с.Врублівка, с.Соболівка.
Протягом І кварталу 2021 року до виконавчого комітету надійшло і було опрацьовано 437 звернень, в яких порушено 435 питань.
Частка колективних звернень складає 3% або 13 звернень (основні питання – вуличне освітлення, вирішення проблемних питань щодо землекористування та екології, призначення старост).
За категорією громадян, що вказали свій соціальний статус, найбільше до виконавчого комітету звернулося працюючих громадян – 48,1%, пенсіонерів – 35,2%.
Найбільша кількість звернень громадян надійшла з питань: земельних відносин та аграрної політики – 298 або 68 %, соціального захисту населення – 43 або 10% (з них 41 – про надання матеріальної допомоги), житлово-комунального господарства – 41 або 9,3 %, виплати компенсацій – 21 або 5%.
Всі звернення розглянуто згідно чинного законодавства, 320 (73%) звернень громадян вдалося вирішити позитивно, 26 (6%) громадян надано роз’яснення, відмовлено - 62 (14%). Відмови у задоволенні заяв стосуються звернень щодо виділення земельних ділянок, які на даний час виділити не можливо до врегулювання певних нормативно-правових актів.
Керуючись п.1 ст.38(б) Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет селищної ради
В И Р І Ш И В:
-
- Інформацію начальника відділу з організаційної роботи виконавчого комітету Мирончук К.В. взяти до відома.
- Начальникам структурних підрозділів виконавчого комітету селищної ради:
- Забезпечити дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.
- Дотримуватися графіків особистого прийому громадян.
- Щоквартально здійснювати аналітичну роботу із зверненнями громадян, домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані заяви та скарги до органів влади всіх рівнів.
- Забезпечити додержання встановлених законодавством термінів розгляду звернень та надання відповідей авторам звернень.
- Особливу увагу приділяти вирішенню питань, що стосуються життєзабезпечення жителів територіальної громади.
3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконавчого комітету селищної ради Іванюк І.В.
Секретар селищної ради Юрій ЧУМАЧЕНКО