Романівська селищна рада
Житомирська область, Житомирський район

Проєкт рішення сесії №- «Про затвердження структури та штатної чисельності працівників апарату та виконавчих органів Романівської  селищної ради на 2022 рік»

Кількість переглядів: 1097
Скликання: 8 скликання
Сесія: 15 сесія
Тип документу: Проєкт рішення сесії
Дата: 18.10.2021
Номер документу: -
Назва документу: Про затвердження структури та штатної чисельності працівників апарату та виконавчих органів Романівської  селищної ради на 2022 рік
Прикріплені файли:

 

   

                                                                                          УКРАЇНА

РОМАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ

                       Р І Ш Е Н Н Я  (ПРОЕКТ)

 

Від  _______ 2021   року  №  _____                                                     смт Романів                                                                    

 

                       

Про затвердження структури та штатної чисельності працівників апарату та виконавчих органів Романівської  селищної ради на 2022 рік

 

 

 

     У зв’язку з набранням чинності Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розвитку інституту старост» від 14.07.2021 року №1638-ІX (набрання чинності 01.08.2021), керуючись пунктом 61 частини першої статті 26, 541 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 21 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постановою Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої  влади, органів прокуратури, судів, та інших органів» (із змінами та доповненнями), Наказом Міністерства праці України від 02 жовтня 1996 року №77 «Про умови оплати  праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів» (із змінами), селищна рада

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити структуру та штатну чисельність працівників апарату та виконавчих органів Романівської селищної ради на 2022 рік в кількості 80 штатних одиниць, станом на 01 січня 2022 року.
  2. Відділу бухгалтерського обліку і звітності Романівської селищної ради внести відповідні зміни до штатного розпису.
  1. Головному спеціалісту відділу юридичної та кадрової роботи Романівської селищної ради (Григоришиній Л.Л.) попередити працівників про звільнення у зв’язку зі скороченням штату і чисельності на підставі п.1 ч.1 ст.40 КЗпП.
  2. Рішення селищної ради від 18.12.2020 року №22-2/20 «Про затвердження структури, загальної чисельності виконавчих органів апарату та штатного розпису Романівської селищної ради у новій редакції» вважати таким, що втратило чинність.
  3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань бюджету та комунальної власності.

       

 

 

Селищний голова                                    Володимир САВЧЕНКО

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                  Рішення селищної ради

                                                                                  від ___ ______ 2021 року № ___

 

 

СТРУКТУРА

             та чисельність апарату Романівської селищної ради 

 

№ з/п

Назва структурного підрозділу та посада

Кількість штатних посад

Апарат селищної ради

1

Селищний голова

1

2

Секретар ради

1

3

Перший заступник селищного голови

1

4

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради 

1

5

Староста  

8

6

Керуючий справами виконавчого комітету

1

7

Діловод

11

РАЗОМ:

24

 Відділ з організаційної роботи

1

Начальник відділу

1

2

Головний спеціаліст

2

4

Провідний спеціаліст

1

РАЗОМ:

4

Відділ освіти (юридична особа)

1

Начальник відділу  

1

2

Головний спеціаліст

3

3

Провідний спеціаліст

3

4

Спеціаліст І категорії

1

РАЗОМ:

8

Відділ культури, туризму, молоді та спорту (юридична особа)

1

Начальник відділу

1

2

Головний спеціаліст

2

3

Провідний спеціаліст

1

РАЗОМ:

4

Служба  у справах дітей (юридична особа)

1

Начальник

1

2

Головний спеціаліст

1

3

Провідний спеціаліст

1

РАЗОМ:

3

Фінансове управління ( юридична особа)

1

 Начальник управління

1

2

 Заступник начальника управління, начальник    

 бюджетного відділу

1

3

 Головний спеціаліст

4

4

 Начальник відділу доходів та економічного   

 розвитку

1

5

 Головний спеціаліст-бухгалтер

1

РАЗОМ:

8

Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП)

1

 Начальник відділу - адміністратор

1

2

 Головний спеціаліст

1

 3

 Адміністратор

2

4

 Державний реєстратор

2

5

 Спеціаліст І категорії

1

РАЗОМ:

7

                                    Відділ юридичної та кадрової роботи

1

 Начальник відділу  

1

2

 Головний спеціаліст

2

 3

 Провідний спеціаліст

1

РАЗОМ:

4

Відділ  земельних відносин та екології


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь